Fitness Expo 2012

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kato perkele, Nilsiän Ruotsalaisen Jarmohan se on siellä kättä vääntämässä! Samalla salilla käyn, ku Jarmo (tosin eioo miestä näkyny varmaan vuoteen siellä), taispa opettaa meikäläisen tekemään alataljaakin oikeeoppisesti. :D

Lahteen joo, en tiedä tunnelmasta, mutta Turku-Helsinki akselilla asuville voisi yhtä hyvin olla timbuktussa.
Lahteen asti ei löydy riittävän hyvää syytä mennä, enkä tiedä omalta salilta ketään, kilpailijoita lukuun ottamatta, joka olis valmis susirajan taakse lähtemään.

Toimii myös toiseen suuntaan. Itse jätin ko. tapahtuman viime vuonna väliin, koska en voi edes kuvitella matkustavani vapaa-ajalla/vapaaehtoisesti Helsinkiin. Työreissuilla tulee jo mitta täyteen siitä perslävestä.

On se 100km joillekkin vanhoille patuille liian pitkä matka... :rolleyes:

Itsehän olin alunperin valmis matkaamaan lapista asti mutten saanut reissukaveria...

Kaikki mikä saadaan pois Helsingistä on positiivista! Ottaa suunnattomasti päähän ravata siellä useita kertoja vuodessa koulutuksissa, jos vielä joskus niitä saataisiin järjetettyä täällä Tampereella, tai sitten vaikka vaihtelun vuoksi Turussa.

Onhan tänne Lahteen kamala matka isolta kirkolta, kuorma-autollakin joutuu ajaa (joka aamu arkisin) Lahti-Hki välin, ja se kulkee tasan 89 km/h, matka kestää n.1h 15min, lahti-mikonkatu...kamala taival, mutta onneksi voi vaikka mäntsälän shellille jäädä ottaa lepiä niin jaksaa lopun 30min vielä matkustaa! :D

Olisiko joku lähdössä tänne Epsoosta?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ottaako porukat noita lippuja ennakkoon? Tuskin ainakaan kerkeää loppuun mennä liput?

Esim. Turun kisassa jäi todella paljon porukkaa ulkopuolelle tänä keväänä.
Jos olisin itse lippua vaille, niin varmasti varaisin sen etukäteen.
Kuitenkin muistettava, että mukana on BB Prot ja Figuret.. :D

Harmillista, että bikini fitness on sunnuntaina lauantain sijasta. Joutuu nähtävästi ajamaan Lahteen sekä lauantaina että sunnuntaina, koska Anna Virmajoki on pakko nähdä, hehe.

Itsehän tuli ostettua jo tammikuussa lauantain liput ja olisko ollu toukokuuta, kun ostin sitten sunnuntaillekki liput :dance:

syy oli kylläkin, että oli lippupalvelun lahjakortteja menossa vanhaksi... :D

Eniten minua häiritsisi kilpailijan näkökulmasta kuinka hyvin kroppa onnistuu kisakunnon saavuttamisessa JOS ensiksi joutuu tekemään täyden tyhjennyksen ja tankkauksen karsintakisaan ja sitten heti sama perään. Kuitenkin alla on jo monia diettiviikkoja ja kroppa on erittäin herkässä tilassa. Yhtä äkkiä siitä imetään kaikki nesteet pois ja tehdään kaikenlaisia kikkailuja esim suolan kanssa. Sitten oletetaan että heti kisan jälkeen aloitat saman rumban uudestaan... En yhtään ihmettele jos monelta jäisi SM kisoissa paras kunto saavuttamatta juuri tälläisen pelleilyn takia. Olisi edes 2vk sm kisaan...

Miksi molemmat karsinnat samana vkl? Viimme vuonna pystyi sentään karsimaan uudestaan jos joku meni vituiksi esim. sairauden takia kisaviikolla. Ainakaan näin ei tulla parantamaan lajien laatua.

Edellisten vuosien systeemi oli kyllä hyvä, että oli useammat karsinnat ja useammassa kaupungissa. Kilpailijoita riitti silti kaikkii kisoihin ja tasokin oli ihan hyvä. Tietty karsinnoilla jne. haetaan kovempaa tasoa itse SM- kisaan ja sillä, että ei ole useita mahdollisuuksia selvittää paikkaansa jatkoon. Tämä nyt fitness puolella. Kehonrakennuksessa taitaakin automaattisesti riittää edelleen, että käy ns. näyttäytymässä.

Mitä tulee tuohon vikojen viikkojen suolalla ja muulla kikkailuun niin tarvitseeko sitä niin paljon kikkailla. Eikö vähempi riittäisi ja eipä noilla viimeistelyillä kuntoa pelasteta jos se on ennen viimeisiä vkoja löysä.

Ei tietenkään pelasteta mutta onhan oikein tehdyn tankkauksen jälkeen kunnossa eroa kuin yöllä ja päivällä. Toki jos kunto on hyvä niin ei karsintoihin välttämättä sitä kaikein parasta kuntoa tarvitsekkaan saada esiin.

Mitä tulee tuohon vikojen viikkojen suolalla ja muulla kikkailuun niin tarvitseeko sitä niin paljon kikkailla. Eikö vähempi riittäisi ja eipä noilla viimeistelyillä kuntoa pelasteta jos se on ennen viimeisiä vkoja löysä.

Miten teet itsellesi viimeistelyt? Minä veikkaan, että sinulla ei ole mitään hajua mista puhut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom