Fitness Expo 2012

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Lienee samalla tavalla vapaa kuvaamisen osalta, kun Turun Fitness Classic? Noin jos ei mitään ilmaannu ja lippuja saa lähempänä tapahtumaa, niin päivän ajelu ei olis poissa korteista.

Onko tuolla oikeesti hyviä messutarjouksia vaatteiden suhteen? Tarttis rettuja...

Jokos se keskiviikon yllätysnimi on julkaistu? Nyt on jo torstai hyvää vauhtia loppumaisillaan, eikä mitään kovin suurta hypeä ole ilmassa :D

http://www.bodylehti.fi/?cid=6180

"IFBB Nordic Pro-kilpailussa 8. syyskuuta Fitness Expossa on mukana kaksi suomalaista miesten ammattilaiskehonrakennuksessa; Ari "Godzilla" Kokkonen ja Timo "Turbo" Honkala. Honkala on ollut melko hiljaa koko ajan siitä lähtien kun hän voitti SM-kisan vuonna 2010 ja mikä siinä on huutaessa, kun salilla treenatessa lihas kasvaa aivan hulluna."

thumb_DSC00786.webp

Alkaahan tuossa Turbossakin massaa olemaan. Mielenkiintoista nähdä näiden kahden Suomalaisen Pron ottavan mittaa toisistaan! Tsemppiä vain molemmille tasapuolisesti! Vielä, kun olisi ollut line-upissa mukana Mentula ja etenkin Jerry Ossi niin oltaisiin nähty kuka on Suomalaisten Pro-miesten number one!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Isot on Timolla lapaset mutta vähintään yhtä iso on tuo vyökaukku Timolla noissa Bodylehden kahdessa viimeisessä kuvassa. Sinnehän mahtuisi varmaan parin viikon kalastusreissun kamat makuupusseineen kaikkineen.

Minkähän kokoiset palkinnot ammattilais kisassa on suomessa? Ruisleipää ja massin protsku törppö ;)

Dallas Pro
1. Winner- Shawn Rhoden- $ 10,000
2. Hide Yamagishi - $ 5,000
3. Toney Freeman - $ 3,000
4. Roelly Winklaar - $1,000
5. Ed Nunn - $1,000

5. Ed Nunn - $1,000

Eniten minua häiritsisi kilpailijan näkökulmasta kuinka hyvin kroppa onnistuu kisakunnon saavuttamisessa JOS ensiksi joutuu tekemään täyden tyhjennyksen ja tankkauksen karsintakisaan ja sitten heti sama perään. Kuitenkin alla on jo monia diettiviikkoja ja kroppa on erittäin herkässä tilassa. Yhtä äkkiä siitä imetään kaikki nesteet pois ja tehdään kaikenlaisia kikkailuja esim suolan kanssa. Sitten oletetaan että heti kisan jälkeen aloitat saman rumban uudestaan... En yhtään ihmettele jos monelta jäisi SM kisoissa paras kunto saavuttamatta juuri tälläisen pelleilyn takia. Olisi edes 2vk sm kisaan...

Miksi molemmat karsinnat samana vkl? Viimme vuonna pystyi sentään karsimaan uudestaan jos joku meni vituiksi esim. sairauden takia kisaviikolla. Ainakaan näin ei tulla parantamaan lajien laatua.

itse en ainakaa tee minkäännäköisiä viimeistelyjä jyväskylän kisaan ja lähde sillä sotkemaan oman kropan toimintaa.olen tämän viikon tehnyt ihan normaalit kovat treenit,aerobiset yms ehkä lauantaina vähän jotai nopeaa hiilaria ennen lavalle menoa ja siinä kaikki.

itse en ainakaa tee minkäännäköisiä viimeistelyjä jyväskylän kisaan ja lähde sillä sotkemaan oman kropan toimintaa.olen tämän viikon tehnyt ihan normaalit kovat treenit,aerobiset yms ehkä lauantaina vähän jotai nopeaa hiilaria ennen lavalle menoa ja siinä kaikki.

Sama "taktiikka" täällä :)
Löytyy jo ennestään huonoja kokemuksia siitä, kun tekee kahdet viimeistelyt liian lähekkäin toisiaan.
Sen verran täytyy katsoa syömisrytmiä perjantaina, että paino on vielä illalla punnituksessa rajan alapuolella.

Sama "taktiikka" täällä :)
Löytyy jo ennestään huonoja kokemuksia siitä, kun tekee kahdet viimeistelyt liian lähekkäin toisiaan.
Sen verran täytyy katsoa syömisrytmiä perjantaina, että paino on vielä illalla punnituksessa rajan alapuolella.

Meillähän on sitten Suomessa jo muutama cbb kilpailija kenellä paino hipoo rajoja ja miehet on oikeasti kireitä.:hyvä: Eikös sulla ole se 183-184 pituutta?

Suunnitelmasi kuulostaa fiksulle ja ilmeisesti olet jotain lukenutkin viitaten tähän lauseeseesi "lähde sillä sotkemaan oman kropan toimintaa" ! ;) Tsemppiä kilpailuun!

- - - Updated - - -

183cm
Tänään iltapaino oli 90.5kg punnituksen aikoihin (just ennen klo 19 ruokailua)... taitaa huomisen hiilarit jäädä aamupuuroon :curs:

Olet ilmeisesti kärsinyt loukkaantumisista ja joutunut treenaamaan ns. Puolilla valoilla. Kehitystä on ilmeisesti tapahtunut ongelmistakin huolimatta? Paljonko Mr.Tikalla oli kilpailupaino viimeksi kisatessa?

Olet ilmeisesti kärsinyt loukkaantumisista ja joutunut treenaamaan ns. Puolilla valoilla. Kehitystä on ilmeisesti tapahtunut ongelmistakin huolimatta? Paljonko Mr.Tikalla oli kilpailupaino viimeksi kisatessa?

Kyllä sitä aina jotain osa-aluetta on pystynyt täysillä treenaamaan, vaikka koko kroppaa ei.
Aamupainoa on nyt 3½kg enemmän kuin viimeksi kisatessa (syksy 2008) vastaavassa kireydessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom