Onhan tuossa nyt sellainen pointti, että liiallisella tankkauksella voi pilata hyvänkin kunnon.
:face:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan tuossa nyt sellainen pointti, että liiallisella tankkauksella voi pilata hyvänkin kunnon.
Miten teet itsellesi viimeistelyt? Minä veikkaan, että sinulla ei ole mitään hajua mista puhut.
Eniten minua häiritsisi kilpailijan näkökulmasta kuinka hyvin kroppa onnistuu kisakunnon saavuttamisessa JOS ensiksi joutuu tekemään täyden tyhjennyksen ja tankkauksen karsintakisaan ja sitten heti sama perään. Kuitenkin alla on jo monia diettiviikkoja ja kroppa on erittäin herkässä tilassa. Yhtä äkkiä siitä imetään kaikki nesteet pois ja tehdään kaikenlaisia kikkailuja esim suolan kanssa. Sitten oletetaan että heti kisan jälkeen aloitat saman rumban uudestaan... En yhtään ihmettele jos monelta jäisi SM kisoissa paras kunto saavuttamatta juuri tälläisen pelleilyn takia. Olisi edes 2vk sm kisaan...
Miksi molemmat karsinnat samana vkl? Viimme vuonna pystyi sentään karsimaan uudestaan jos joku meni vituiksi esim. sairauden takia kisaviikolla. Ainakaan näin ei tulla parantamaan lajien laatua.
itse en ainakaa tee minkäännäköisiä viimeistelyjä jyväskylän kisaan ja lähde sillä sotkemaan oman kropan toimintaa.olen tämän viikon tehnyt ihan normaalit kovat treenit,aerobiset yms ehkä lauantaina vähän jotai nopeaa hiilaria ennen lavalle menoa ja siinä kaikki.
Sama "taktiikka" täällä
Löytyy jo ennestään huonoja kokemuksia siitä, kun tekee kahdet viimeistelyt liian lähekkäin toisiaan.
Sen verran täytyy katsoa syömisrytmiä perjantaina, että paino on vielä illalla punnituksessa rajan alapuolella.
Meillähän on sitten Suomessa jo muutama cbb kilpailija kenellä paino hipoo rajoja ja miehet on oikeasti kireitä.:hyvä: Eikös sulla ole se 183-184 pituutta?
itse en ainakaa tee minkäännäköisiä viimeistelyjä jyväskylän kisaan ja lähde sillä sotkemaan oman kropan toimintaa.olen tämän viikon tehnyt ihan normaalit kovat treenit,aerobiset yms ehkä lauantaina vähän jotai nopeaa hiilaria ennen lavalle menoa ja siinä kaikki.
183cm
Tänään iltapaino oli 90.5kg punnituksen aikoihin (just ennen klo 19 ruokailua)... taitaa huomisen hiilarit jäädä aamupuuroon :curs:
Olet ilmeisesti kärsinyt loukkaantumisista ja joutunut treenaamaan ns. Puolilla valoilla. Kehitystä on ilmeisesti tapahtunut ongelmistakin huolimatta? Paljonko Mr.Tikalla oli kilpailupaino viimeksi kisatessa?