Fitness Expo 2010

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Pidin.

Ja ei se, että viime keväänä tapahtui vääryyttä, tarkoita sitä, että kaikkien pitäisi nyt ottaa sitten paskaa kohtelua..

Sääntöjä pitää noudattaa ja niitä pitää noudattaa kaikkien kohdalla. Tässä tilanteessa ei ole mitään epäselvyyttä - kaikkia pitää vertailla ja ilman vertailuja ei sijoituksia saa/voi jakaa. Ja nämä vertailut pitää tehdä miehillä seitsemässä pakollisissa asennoissa, ei line up etuasentojen perusteella.

Totta helvetissä häntäpään kavereillekin pitää saada oikeat keskinäiset sijansa, vaikka he eivät siellä top kutosessa taistelisikaan.

Tämä on urheilukilpailu, jota varten urheilijat näkevät vitusti vaivaa. On kovin valitettavaa, jos lajin henkilöitä, olivatpa he sitten tuomareita, päätuomareita tai muita, kiinnosta se, annetaanko kaikille ansaitsemansa sijoitus, noudatetaanko sääntöjä tai ei kiinnosta antaa edes mahdollisuutta tehdä urheilusuoritustaan lavalla.

Nothing further. :haart:

Pidin.

Ja ei se, että viime keväänä tapahtui vääryyttä, tarkoita sitä, että kaikkien pitäisi nyt ottaa sitten paskaa kohtelua..

Sääntöjä pitää noudattaa ja niitä pitää noudattaa kaikkien kohdalla. Tässä tilanteessa ei ole mitään epäselvyyttä - kaikkia pitää vertailla ja ilman vertailuja ei sijoituksia saa/voi jakaa. Ja nämä vertailut pitää tehdä miehillä seitsemässä pakollisissa asennoissa, ei line up etuasentojen perusteella.

Totta helvetissä häntäpään kavereillekin pitää saada oikeat keskinäiset sijansa, vaikka he eivät siellä top kutosessa taistelisikaan.

Tämä on urheilukilpailu, jota varten urheilijat näkevät vitusti vaivaa. On kovin valitettavaa, jos lajin henkilöitä, olivatpa he sitten tuomareita, päätuomareita tai muita, kiinnosta se, annetaanko kaikille ansaitsemansa sijoitus, noudatetaanko sääntöjä tai ei kiinnosta antaa edes mahdollisuutta tehdä urheilusuoritustaan lavalla.

20 vko:n dieetillä keskimäärin 6000 minuuttia aamuaerobisia, 1000 ateriaa, 100 treeniä, lisäksi tietysti rahalliset kulut päälle; kisa-asut, värit, hotellit, lisäravinteet sun muut ja kilpailija ei pääse edes vertailuihin/tekemään urheilusuoritustaan. Tai, Mike, ei pääse sekoilujen takia finaaliin. Voin vain kuvitella joidenkin vitutusta.

Pidin.

Juuri näin. Tämän pitäisi olla itsestäänselvyys.
Ainoastaan 2 millääntavoin reilua ja oikeudenmukaista vaihtoehtoa:
1) Kaikki arvostellaan asiaankuuluvalla tavalla ja kaikista lajin mukaisista asennoista
tai
2) finaalin ulkopuolelle jääville ei jaeta sijoituksia ollenkaan

tonin hyvin tuntevana voin sanoa että odottakaa muutama vuosi niin jätkä tekee lavalla tuhoja kun saa itsensä kireäksi! mies on saatanan iso ja lahjakas!

joku raja nyt tohon hehkutukseen vaikka onki kaveri, nyt oli lavalla huonossa offikunnossa, eli miten tosta nyt voi noin sanoa, sarja olisi ollut paljon alempi jos kireä olisi ollut.

Tommi Pitkänen ei tainnut osallistua finlandiatalon body-sm kisoihin,vaikka aikomus oli.Tietääkö joku peruuntumisen syyn?

Kiinnostaisi myös. Toivottavasti ei terveyden kanssa mitään kun viimeksi kisasuunnitelma taisi kusta jonkun sortin sairaalareissun vuoksi.

EDIT. Tommi voisi alkaa keskittymään siihen penkkiin ja heittää nämä fitness hommat muille niin saataisiin suomeen yksi 300kgn raakapunnertaja.

Tommi Pitkänen ei tainnut osallistua finlandiatalon body-sm kisoihin,vaikka aikomus oli.Tietääkö joku peruuntumisen syyn?

Ainakin kolme viikkoa sitten oli keuhkoputkentulehduksessa ja antibiooteilla ja sen vuoksi Lappeenrannan kisat peruuntui. Olisiko sitten vaikuttanut viimeistelyihin niin pahasti, että sm-kisatkin jäi väliin...?

Ja sä nyt ajat sitten niiden kolmen viimeisen asiaa täällä, vaikka joskus nyt vain nähdään pelkästä lineupista ketkä sieltä finaalista putoaa. Ehkä jos siellä ei olisi niin selviä tapauksia, niin kaikkia vertailtaisiin.

Aika kömpelö yritys puolustaa tuomareiden toimintaa. Kyllähän tuo nyt kohtuullista olisi odottaa ,että tuomarit noudattavat sääntöjä kilpailuissa. Sekä kuten on jo todettu on tuo aivan kohtuutonta yksittäisen urheilijan kannalta. Tuossakaan tapauksessa ei edes ollut kyse mistään todella heikossa kunnossa olevasta kaverista(Teron tapauksessa siis.)

Tuolla sinun logiikallasi ei tosiaankaan pitäisi arvostella muutakuin ne finaaliin menijät, mutta kun ne muutkin arvostellaan...

Hyvä että jokin muukin sanoo asiasta! Olen myös samaa mieltä siitä miksi mollata! Markus oli parhaimmassa kunnossa ikinä ja puolueettomasti, vaikka mieheni onkin, niin olisi kuulunut olla 1. Markus on kuitenkin niitä harvoja täällä suomessa, jolla on potentiaalia vaikka mihin! mieletön fysiikka ja lihasmassa mut jotain täytyy mollata ja jotain nostaa ylös vaikka aihetta ei niinkään ole, monen muunkin mielestä asia näin on. Mutta onneksi Markuksella on taito kääntää negatiivinen palaute omaksi edukseen ;)

Asiaa tarkemmin mietittyä ja pohdittua, täytyy vetää joitain sanoja takas.. Ja niin teenkin jos huomaan olleeni väärässä :) Tietty pitää pitää oman puolta ja kyllä se kritiikki nostaa karvat pystyyn kun useamman kerran peräkkäin sitä saa lukea. Mutta sen ilkeän kritiikin takana on myös asiaakin.. KP ehkä haluaa kertoa omalla erikoisella tavallaan sen että odottaa Markukselta enemmän, koska näkee että miehestä on vaikka mihin. Eihän se kyllä kiva ole lukea mitään negatiivista kun kisa on vielä kesken, tai sit pidetään vaan netti kii :D Markus jatkaa hyvillä mielin PM-kisoihin

Sami Maaniemen vapari oli mielestäni hyvä. Tykkäsin! Kiva kattoa rauhallista ja sulavaa liikkumista myös mieheltä. Myös Suvi Heinosen vapari miellytti! Kissa grrr
:) Tsemppiä kaikille PM-kisoihin jatkaville!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Anne hyvä. On ihailtavaa sinun tarkkuus asioihin ja se sinnikyys jolla puollustat kisaajien oikeuksia. Itse kuitenkin luulen että tuomarit pystyvät laittamaan kisaajat järjestykseen ilman että kaikki käy vertailussa. Sioittuminen välisijalle voi tapahtua jos häntä huonommin sioittunutta pyydetään vertailuun mutta huomataan vertailussa vielä selvemmin puutteet joita hänellä on. Toisaalta eihän finaalin ulkopuolisilla sioilla ole oleellista merkitystä koska kisaaja itse tietää että kunto ei ollut kohdallaan koska kuuden sakkiin ei päässyt. Tietysti kaikki haluaa päästä vertailuun sitä varten on tehty töitä ja hyvä posettaja voi saada paljon aikaan kunnon poserauksella joten olet pitkälti oikeassa.:dance:

joku raja nyt tohon hehkutukseen vaikka onki kaveri, nyt oli lavalla huonossa offikunnossa, eli miten tosta nyt voi noin sanoa, sarja olisi ollut paljon alempi jos kireä olisi ollut.

tarkennan asiaa sen verran että viimeisellä viikolla ennen expoa sain pahan tulehdustilan kroppaan joka keräsi parissa päivässä reilun 10kiloa nestettä ja keskiviikko-torstain välisenä yönä sairaalassa ollessani ajattelin jo että tämä on tässä sitten..sain kummiskin vahvat antibiotit ja ajattelin vetää projektin kaikesta huolimatta loppuun asti vaikka näin jälkikäteen olisi kannattanutkin kisa jättää väliin.kerro nyt kummiskin minulle mikä minun oikea sarja sitten olisi?Samuli Koutajoki joka minua ohjeisti oulun kisan ja expon välisen ajan ja minun kuntoa on muutenkin tarkkaillut koko dietin ajan on koko aika sanonut minulle että olet liian iso alle 100kilon sarjaan.

T.Toni Ahonen

KP ehkä haluaa kertoa omalla erikoisella tavallaan sen että odottaa Markukselta enemmän, koska näkee että miehestä on vaikka mihin. Eihän se kyllä kiva ole lukea mitään negatiivista kun kisa on vielä kesken, tai sit pidetään vaan netti kii :D
Noihin kirjoituksiin nyt kannattaa suhtautua vain ja ainoastaan huumorilla, jos niitä ylipäätään lukee. Mielestäni Markus on potentiaalisin Suomalainen kehonrakentaja amatööripuolella tällä hetkellä ja kuten sanoit, mahdollisuudet vaikka mihin. Nyt vaan raivolla viimeiset päivät! :rock:

tt84 sanoi:
tarkennan asiaa sen verran että viimeisellä viikolla ennen expoa sain pahan tulehdustilan kroppaan joka keräsi parissa päivässä reilun 10kiloa nestettä ja keskiviikko-torstain välisenä yönä sairaalassa ollessani ajattelin jo että tämä on tässä sitten..sain kummiskin vahvat antibiotit ja ajattelin vetää projektin kaikesta huolimatta loppuun asti vaikka näin jälkikäteen olisi kannattanutkin kisa jättää väliin.kerro nyt kummiskin minulle mikä minun oikea sarja sitten olisi?Samuli Koutajoki joka minua ohjeisti oulun kisan ja expon välisen ajan ja minun kuntoa on muutenkin tarkkaillut koko dietin ajan on koko aika sanonut minulle että olet liian iso alle 100kilon sarjaan.

T.Toni Ahonen

Oikeasti nyt tää alkaa mennä jo ihan typeräksi, itsekkin kisaa paikanpäällä seuranneena, niin väität että tuo oli pelkää nestettä? täytyy olla täysin sokea jos ei läskiä tuossa näe. Tosin kuulin kisapaikalla että olit jo kauan ennen noviisi kisaa puhunut olevasi 3 rasvoissa.... En tätä juupas eipäs keskustelua jatka, mutta täytyy olla tosiaan aivan sokea jos tuota vain nesteeksi väitää.:piis:

sellaista juttua on liikkunut,että joku kisailija olisi hävitessään ottanut hieman kuumaa ja pukuhuoneessa olisi paikat saanu kyytiä.Jos on totta,niin aika erikoista käytöstä.

Oikeasti nyt tää alkaa mennä jo ihan typeräksi, itsekkin kisaa paikanpäällä seuranneena, niin väität että tuo oli pelkää nestettä? täytyy olla täysin sokea jos ei läskiä tuossa näe. Tosin kuulin kisapaikalla että olit jo kauan ennen noviisi kisaa puhunut olevasi 3 rasvoissa.... En tätä juupas eipäs keskustelua jatka, mutta täytyy olla tosiaan aivan sokea jos tuota vain nesteeksi väitää.:piis:

lähinnä huvittuneena kertonut miten v*tussa joku voi mitata rasvat pihdeillä niin päin persettä..tiedän sen verran kehonrakennuksesta että suomessa/maailmalla kovinkaan moni bodari ei ole kisoissa noissa rasvoissa joten en todellakaan ole uskonut asian näin olleen..muuten asiasta en ole edes kovin monelle maininnut joten me taidammekin tuntea oikein hyvin joten annetaan asian olla täällä ja ei tuhlata sen enempää tilaa tästä ketjusta tule salilla vaikka nykimään hihasta niin puhutaan ihan kahden kesken asiasta tai pistä vaikka priva postina kuka olet niin katsotaan tunnemmeko:)

sellaista juttua on liikkunut,että joku kisailija olisi hävitessään ottanut hieman kuumaa ja pukuhuoneessa olisi paikat saanu kyytiä.Jos on totta,niin aika erikoista käytöstä.
No meikä ei ainakaan mitään poikkeuksellista huomannut backstagella, lienee varmaan väärä huhu.

Anne hyvä. On ihailtavaa sinun tarkkuus asioihin ja se sinnikyys jolla puollustat kisaajien oikeuksia. Itse kuitenkin luulen että tuomarit pystyvät laittamaan kisaajat järjestykseen ilman että kaikki käy vertailussa. Sioittuminen välisijalle voi tapahtua jos häntä huonommin sioittunutta pyydetään vertailuun mutta huomataan vertailussa vielä selvemmin puutteet joita hänellä on. Toisaalta eihän finaalin ulkopuolisilla sioilla ole oleellista merkitystä koska kisaaja itse tietää että kunto ei ollut kohdallaan koska kuuden sakkiin ei päässyt. Tietysti kaikki haluaa päästä vertailuun sitä varten on tehty töitä ja hyvä posettaja voi saada paljon aikaan kunnon poserauksella joten olet pitkälti oikeassa.:dance:

Anne on puheissaan 100% oikeassa ja minun tieto tähän asiaan on peräisin niin korkealta taholta kuin vain tässä maassa voi olla. Jokainen kilpailija kuuluu ottaa vertailuun. Tästä ei pääse yli eikä ympäri. Olen seurannut lajia viimeiset 12 vuotta sellaiselta paikalta ja nähnyt siinä samalla aika paljon kulissien takana, että pystyn varmasti tarvittaessa perustelemaan kaikki väitteeni hyvinkin perusteellisesti, jos sikseen tulee.

Nyt pitää kuitenkin muistaa se, että kilpailijat ovat se koko touhun perusta. Ihan sama onko kyseessä overall-voittaja, löysä junnu tai eläkepäiville siirtyvä masters-kilpailija. Laji elää kilpailijoista ja ilman heitä ei olisi kilpailuja, tapahtumia, lehtiä tai muita medioita. On todella valitettavaa, että kaverit tekevät töitä jopa kymmeniä vuosia, ovat valmiita uhraamaan kaiken, joskus jopa terveytensä päästäkseen lavalle ja sitten heitä potkitaan päähän näin. Sori mutta tämä on aivan perseestä mietittiin asiaa miltä kantilta tahansa. En keksi yhtään hyvää syytä, miksi joku lajin todellinen ystävä koittaisi puolustella sitä, että jotain kilpailijaa kohdellaan sääntöjen vastaisesti. Ihan yksi vitun hailee puhutaanko sijoista 2-4 tai 12-15, ne pitää olla kaikki oikein. Jos jollain on niin kova kiire, että ei tuota aikaa jaksa katsomossa olla tai tuomaroida kunnolla, niin silloin on mukana väärässä touhussa. Se SM-kilpailujen kahdeksassija tai edes asiallinen sekä sääntöjenmukainen kohtelu voi olla sille yhdelle nuorelle kaverille (ja miksi ei muillekin) ratkaiseva tekijä sen suhteen jatkaako hän lajin parissa vai ei. Näistä onkin sitten kasvanut myöhemmin niitä huippuja, mitä harvemmin muistetaan. Minusta on parempi, että kilpailijat saavat kilpailuista positiivisen kuvan lajista ja jäävät sen pariin. Tätä kautta laji voi kasvaa ja kehittyä aivan uudelle tasolle tulevaisuudessa. Liian moni lähtee kehonrakennus -ja fitness-urheilun parista katkerana ja paskan maku suussa. Näin ei tarvitsisi olla.

Kalle Aaltonen

Kuulemani mukaan Tommi sairastui keuhkoputkentulehdukeen ennen Lappeenrannan kisoja, sillä jäi ne kisat kisaamatta. Ja keuhkoputkentulehdus muuttui keuhkokuumeeksi ja vaarana oli saada sen takia sydänlihastulehdus, sillä jäi Expo kisaamatta. Harmi,olisi ollut mahtavaa nähdä enemmän savolaista verta lavalla =)

T:Tiia Taavitsainen

K.A1 sanoi:
Anne on puheissaan 100% oikeassa ja minun tieto tähän asiaan on peräisin niin korkealta taholta kuin vain tässä maassa voi olla. Jokainen kilpailija kuuluu ottaa vertailuun. Tästä ei pääse yli eikä ympäri. Olen seurannut lajia viimeiset 12 vuotta sellaiselta paikalta ja nähnyt siinä samalla aika paljon kulissien takana, että pystyn varmasti tarvittaessa perustelemaan kaikki väitteeni hyvinkin perusteellisesti, jos sikseen tulee.

Nyt pitää kuitenkin muistaa se, että kilpailijat ovat se koko touhun perusta. Ihan sama onko kyseessä overall-voittaja, löysä junnu tai eläkepäiville siirtyvä masters-kilpailija. Laji elää kilpailijoista ja ilman heitä ei olisi kilpailuja, tapahtumia, lehtiä tai muita medioita. On todella valitettavaa, että kaverit tekevät töitä jopa kymmeniä vuosia, ovat valmiita uhraamaan kaiken, joskus jopa terveytensä päästäkseen lavalle ja sitten heitä potkitaan päähän näin. Sori mutta tämä on aivan perseestä mietittiin asiaa miltä kantilta tahansa. En keksi yhtään hyvää syytä, miksi joku lajin todellinen ystävä koittaisi puolustella sitä, että jotain kilpailijaa kohdellaan sääntöjen vastaisesti. Ihan yksi vitun hailee puhutaanko sijoista 2-4 tai 12-15, ne pitää olla kaikki oikein. Jos jollain on niin kova kiire, että ei tuota aikaa jaksa katsomossa olla tai tuomaroida kunnolla, niin silloin on mukana väärässä touhussa. Se SM-kilpailujen kahdeksassija tai edes asiallinen sekä sääntöjenmukainen kohtelu voi olla sille yhdelle nuorelle kaverille (ja miksi ei muillekin) ratkaiseva tekijä sen suhteen jatkaako hän lajin parissa vai ei. Näistä onkin sitten kasvanut myöhemmin niitä huippuja, mitä harvemmin muistetaan. Minusta on parempi, että kilpailijat saavat kilpailuista positiivisen kuvan lajista ja jäävät sen pariin. Tätä kautta laji voi kasvaa ja kehittyä aivan uudelle tasolle tulevaisuudessa. Liian moni lähtee kehonrakennus -ja fitness-urheilun parista katkerana ja paskan maku suussa. Näin ei tarvitsisi olla.

Kalle Aaltonen

Ehkä olisi aika keisarin vaihtua, on kuulunut huhuja että olisi yksi kaveri joka oikeasti olisi lajin asialla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom