Fitness Expo 2010

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Fitneksen vapareiden lisäksi olisi mukava nähdä fitneksen tuomarikortti sen kokoisena että siitä saisi jotain selvää... Vai onko jollain vinkkiä miten bodylehden sivuilla olevaa kuvaa saisi muokattua? Se on nyt ainoa tuomarikortti, jota ei saa klikattua suuremmaksi ja zoomailukaan ei auta.

Fitneksen vapareiden lisäksi olisi mukava nähdä fitneksen tuomarikortti sen kokoisena että siitä saisi jotain selvää... Vai onko jollain vinkkiä miten bodylehden sivuilla olevaa kuvaa saisi muokattua? Se on nyt ainoa tuomarikortti, jota ei saa klikattua suuremmaksi ja zoomailukaan ei auta.

Kyllä mä ainakin saan zoomaamalla (CTRL + Hiiren rulla) hyvin selvää nimistä ja pisteistä. Ja tässä läppärissä on 15.4" näyttö, joten kyllä tuosta selvää pitäis saada, mikäli saa zoomattua jollakin tapaa.

Ai.. Vika on sitten varmaan mun silmissä, sillä en kyllä saa yhtään mitään selvää vaikka kuinka zoomailisin. Ihan suttuista on. Höh.

Pahoittelen kuntoni tuottamaa pettymystä niille, ketkä odottivat minulta enemmän. Olen teille onnistuneen suorituksen velkaa ja aion sen kuitata hyvin pian.

Moro Yuki,

Tosiaan paljon odotettiin, itse projektia alusta teamin sivujen kautta seranneen jopa mestaruutta. Mutta ketään tuskin petit, varsinkaan meitä "faneja"! Jos puolivälissä diettiä olisit pistänyt löysäilyvaihteen päälle dietin ja treenien suhteen niin sitten olisit pettänyt meidät jotka uskoimme kovaan tulokseen. Respektit kovasta työstä ja asenteella vedetystä projektista tulee täältä, oli sijoituksesi 1. tai 5.! Ja tätähän voi ajatella niin että nyt on taas parempi lähtökohta kasvatella lihoja kireästä kunnosta ennen seuraavaa diettiä jonka jälkeen taas kokeneempana korjataan koko potti himaan! Tsemppiä jatkoon ja kiitos mielenkiintoisen projektin raportoinnista, jatkahan blogikirjoittelua jatkossakin vaikka nyt onkin vähän hiljaisempi kausi!

Ja messuista: hyvä konsepti, varsinkin kun pääsi kiertämään näyttelyä ilman kohtuuttoman hintaisen kisalipun ostamista. Omalta osalta jätin kisat hyvin mielellään väliin (vaikka toki olisin halunnut seurata) nimenomaan kohtuuttoman hinnan takia. Näytteilleasettajien kannaltakin tämä konsepti varmasti toimii hyvin kun tulee suurempi joukko messuille ja saavat markkinoitua toimintaansa paremmin.

Eiks kukaan oikeesti laita jakoon Fitneksen vapareita? vai eiko kukaan oo niitä taltioinut :jahas: jos jollain on niin kehtaisko pistää ne näytille tai lähettää mulle vaikka suoraan? olisi mukava nähdä millaisia olivat kun itse ei ollut paikan päällä...:(

http://tiinantreenit.blogspot.com/

tuolta löytyy, tosin vähä pienehköjä ruutuja ja jos pistää isommiks, menee suttuseks.....mutta parempi kuin ei mitään :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom