SUPERCARB 1kg -40%

Fitfarm Bikini Challenge 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Beussi
  • Aloitettu Aloitettu
Luulen että parhaiten noi toimii sellaiselle jolla on jo jonkun verran treenitaustaa ja omistautuminen hommaan täytyy olla aika 100 prosenttista. Oon olan yli vilkuillut näiden omia keskusteluryhmiä & kuvia, ei siellä läheskään kaikki ole niin jäätäviä tuloksia saaneet aikaan. Eikä pelkkä ruokavalio tota ole tehnyt, kyllä hän on treenannut mielipuolisesti.

Mutta niin ja näin, ohjeiden mukaisesti ja tulokset on olleet kovia. Ei mitään pientä "onhan tästä vähän lähtenyt", vaan mulle on kyllä ihan uusi fitness-tyttöystävä ilmestynyt vajaassa puolessa vuodessa :)

Ja kiitos paljon tsempistä minullekin!

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ei ainakaan mulle ole kiukutellut (normaalia enempää) ;).

Varmaan aika yksilöllistä. Kurinalainen proggishan tuo on, ei mikään löysin rantein, jos noudattaa tarkasti.

olen jonku verran treenannu nyt salin puolella ja alkaa mielenkiinto kasvaa punttipuolta kohtaan, vaikka olen aina vannonu bodycombatin ja -pumpin nimeen. kuulin kosmetologilta tuosta dieetistä, oli pöllinyt siskoltaan ohjelman ja ruokavalion ja todennut ettei ole hänen juttunsa. systeri oli kuitenki kutistunu valtavasti, etenki berberiosastolta.

ruokavalio siis aika niukka, mutta ei tarvitse punnita (?) ja saliohjelmakin ilmeisesti simppeli - siis että sen kanssa pärjää vähän vähemmänkin reenannut? oletteko testanneet muita fitfarmin dieettejä vai kannattaisiko vain satsata ihan itselle räätälöityyn ruokavalioon ja saliohjelmaan? eli onko fitfarmilla hinta-laatusuhde kohdillaan noissa ohjelmissa?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mitkä sun tavoitteet on?
Saliohjelmista: valittavana oli kolme ohjelmaa, joista ainakin yksi sellainen, missä mielestäni pitää tekniikoiden olla jo hyvin hallussa, ettei riko selkäänsä. Mutta noita sai siis tehdä ihan vapaavalintaisesti, kaikkia ohjelmia ei siis pakko tehdä ja kaikki on koko kropan ohjelmia.
Ruokavaliosta: dieettiä mainostettiin sillä, että ei tarvitse punnita, mutta käytännössä kaikki määrät oli grammoina enkä mä ainakaan nähnyt missään ohjeistusta, miten toimia ilman punnistusta... No mähän en punninnutkaan, mutta mä en ole mikään esimerkki, kun muutenkin sovelsin aika reillusti. Katso netistä se go fat go -ilmaisohjelma. Siitä saa vähän osviittaa ruokavaliosta ja minkälainen se voisi olla.
Jos on varaa henk.koht. ruokavalioon ja ohjeistukseen, niin ehdottomasti suosittelen sitä.
Itse maksoin ekan kerran FF:n nettivalmennuksesta, aika pitkälti mielenkiinnosta. Toista kertaa tuskin maksan, se on nyt niin sanotusti nähty.
Hieman kyllä mua houkuttelisi Optimal Performancen valmennukset, kun heillä vaikuttaisi olevan aika lailla erilainen treenifilosofia kuin FF:lla.

tavoitteena peruskliseisesti timmimpi kroppa ja lisää lihasta. läski tuossa bikini challengessa ainakin siis tirisee, mutta täytyy nyt sitten vielö puntaroida. tällä hetkellä ei sen kummempaa tarvetta ole millekään dieetille, olen innostunu salitreenaamisesta nyt muutenkin ja testissä on uusi ohjelma. täytyisi tosin varmaan vähän konsultoida salin henkilökuntaa - tähän asti olen menny aika omapäisesti.

Täällä yksi, joka aikoo aloittaa Bikini Challengen nyt 5.8. Superdieetin olen läpikäynyt (Fitfarmin fb-saitilta voi tiirata uusimman muutosstoorin, siellä on ennen-jälkeen kuvamatskua ja nykyhetkeä..) ja luulen että BC sopii mulle, jolla tavoitteena saada tiristeltyä rasvaa pois mutta jatkaa myös salireenilöitä. Omalla itselle räätälöidyllä ohjelmalla olen nyt mennyt, lähinnä ruokavaliolta haluan "kurinalaisuutta" ja vertaistukea;) Saliohjelmiin voinee ottaa bc:n ohjeista jotain soveltaen. Matka on pitkä ja kivinen, mutta olen pari elävää esimerkkiä nähnyt jotka hyviä tuloksia ovat tällä saaneet joten aion ottaa haasteen vastaan. Iso muutos on jo tehty joten kesken ei tätä projektia jätetä! :dance:

Ite olen tässä syksyn BC:ssä mukana :) Hyvältä vaikuttaa! Syömistä ihan riittävästi. Saliohjelmat eivät ole omia suosikkejani, mutta hyvää vaihtelua. Kyllähän sitä 10 viikkoa jaksaa vaikka mitä reeniä tehdä jos tarve vaatii, hyvä palata sitten tutumpaan malliin lokakuun puolella. Ruokavalio toimii, nyt jo sellut hävinnyt melkeinpä kokonaan, peppu osoittaa kohoamisen merkkejä, senttejä lähtenyt ja paino noin kilolla tullut alaspäin. Mielenkiinnolla odotan, miltä peilikuva näyttää 8 viikon päästä :D
Hikikinkku <- blogiin rustailen tarkemmin tästä hommasta.

Mä myös aloitin 5.8. ja nyt on siis neljäs viikko menossa. Rupesin tähän touhuun ihan hetken mielijohteesta, mutta yllättäen löysin itsestäni ihan uskomattoman paljon motivaatiota ja tahdonvoimaa - varmastikin se on meidän ihanan ja kannustavan BC-ryhmän ansiota! :) Tulosta on syntynyt, vaikka oon joutunut treenin suhteen soveltamaan rankalla kädellä, reisi kun venähti jo ennen kuin valmennus virallisesti alkoi. Kyykkäykset on siis olleet pannassa ja niitä tuossa ohjelmassa on PALJON. Ruokavaliota oon kuitenkin noudattanut orjallisesti ja tosi yllättynyt oon siitä, kuinka vähillä hiilareilla oikeasti pärjään. Vuosia riivanneet mahavaivatkin on kadonneet kokonaan, yes! :dance: Painoa on nyt lähtenyt 5 kg ja mikä parasta, oon viimeinkin pääsemässä eroon maharöllöstä, joka on ollut tosi tiukassa kaikesta jumppaamisesta ja herkkulakoista huolimatta. Mahasta on kadonnut jo uskomattomat 7 cm ja oon ihan varma että meikäläinenkin voi vielä saada sixpackin, kun vain oikein haluan. Tän jälkeen aion noudattaa pääosin samanlaista ruokavaliota, eli hiilarit pastan, perunan ja riisin muodossa saa jäädä historiaan ja ateriavälit pidetään tasaisina. BC Extran ajattelin vielä rykäistä tähän päälle, sen jälkeen onkin jo aika hyvät eväät jatkaa itsenäisesti. Voin suositella kaikille, joilla paino jumittaa ja joilla on jo kokemusta kuntosalitreenaamisesta. Helppoahan tää on kuin mikä, kun vaan tekee mitä käsketään! :thumbs:

Minä olen myös mukana tässä elokuun ryhmässä. En mene pilkulleen ohjeitten mukaan, eli olen esimerkiksi korvannut välillä marjoja hedelmillä, mikä luonnollisesti on tässä ohjelmassa kiellettyä. Tämä ruokavaliorunko tuntuu toimivalta ja voisin jatkaa tätä pidempäänkin! Itse olen tähän asti edennyt melkoisen matalilla hiilareilla ja olen itsekin huomannut tuon että ihmeen hyvin jaksaa tästä huolimatta reenailla. Ensi viikosta alkaen alan kuitenkin syödä lounaalla linjastoruokaa, koska se on työpaikallani edullista. En kuitenkaan usko, että tämä tuhoaa dieettiäni. Eihän tässä jäniksen selässä olla, pääasia että tuloksia tulee vaikka sitten hieman hitaammin :)

Voin kyllä omalta kohdaltani tätä suositella muillekin, vaikka eihän tämä mitään rakettitiedettä ole; samaa ''bodyruokaa'' se on, vaikka kuka sen ohjeen tekisi :)

Mä oon mukana viime kuussa alkaneessa BC:ssä. Oon lähteny vähän huonosti tohon treeniin mukaan, oon sairastellu ja keskittyny omiin ohjelmiini aiemmat viikot, tällä viikolla aloin katselee tota treenipuolta. Olen hieman järkyttynyt. Siellä oikeasti sanotaan, että voi tehdä viisi kertaa samaa saliohjelmaa viitenä päivänä peräkkäin. Mun järki tirautti pienen kyyneleen, muutenkin nuo sali- / ulkotreeniohjelmat on sen verran samanlaisia keskenään, et ei niitä kahta peräkkäistä päivää voi tehdä. Tai ainakaan mä en voi, sen verran kovilla painoilla vedetään. Pitäydyn siis omissa treeneissäni.

Olen hieman järkyttynyt. Siellä oikeasti sanotaan, että voi tehdä viisi kertaa samaa saliohjelmaa viitenä päivänä peräkkäin. Mun järki tirautti pienen kyyneleen, muutenkin nuo sali- / ulkotreeniohjelmat on sen verran samanlaisia keskenään, et ei niitä kahta peräkkäistä päivää voi tehdä.
1-jakoista? Treenataanko koko kroppa kerralla läpi sitten jos samalla ohjelmalla tehdään? Outoo... Vai onko tässä bikini-ohjelmassa ideanakin että hyvä pohja on jo olemassa ja nyt hiotaan olkapäätä ja pakaraa??

Mä oon mukana viime kuussa alkaneessa BC:ssä. Oon lähteny vähän huonosti tohon treeniin mukaan, oon sairastellu ja keskittyny omiin ohjelmiini aiemmat viikot, tällä viikolla aloin katselee tota treenipuolta. Olen hieman järkyttynyt. Siellä oikeasti sanotaan, että voi tehdä viisi kertaa samaa saliohjelmaa viitenä päivänä peräkkäin. Mun järki tirautti pienen kyyneleen, muutenkin nuo sali- / ulkotreeniohjelmat on sen verran samanlaisia keskenään, et ei niitä kahta peräkkäistä päivää voi tehdä. Tai ainakaan mä en voi, sen verran kovilla painoilla vedetään. Pitäydyn siis omissa treeneissäni.

No nyt oot jotain tainnut ymmärtää väärin :) Tarjolla on kolme erilaista salitreeniä ja suositus on, että jokainen tehdään kerran viikossa. Tarvittaessa voi tehdä kaksi kertaa saman ja kerran erin tai vaikka kolmena päivänä viikossa saman jos niin haluaa tai ei ole mahdollisuutta kuin tehdä esim. kahvakuulatreeni. Eli KOLME salitreeniä/viikossa. Voi tehdä peräkkäin tai välipäivien aikana.

Lisänä on kaksi ulkotreeniä, jotka vaihtuvat viikottain ja voi tehdä joko kyseisen viikon ulkotreenin tai jotain aiempia.

Yhteensä viikossa tulee siis viisi treenikertaa, joista kolme salilla ja kaksi on lyhytkestoinen ja kovasykkeinen ulko/sisätreeni. Ja suositellaan pitämään välissä niitä välipäiviäkin tai edes että sali-ulko-sali-ulko-sali.

Hieman kyllä mua houkuttelisi Optimal Performancen valmennukset, kun heillä vaikuttaisi olevan aika lailla erilainen treenifilosofia kuin FF:lla.

Anteeksi offtopic, mutta GoFatGo:ta kokeilleena ja 7kk OP:n valmennuksessa olleensa voin todeta, että hyvin eri tyylit on näillä yrityksillä. Tuloksia on varmasti saatu paljon molemmilla, kun oikein sitoutuu tekemiseensä. Itselle sopi paremmin jälkimmäinen.

Anteeksi offtopic, mutta GoFatGo:ta kokeilleena ja 7kk OP:n valmennuksessa olleensa voin todeta, että hyvin eri tyylit on näillä yrityksillä. Tuloksia on varmasti saatu paljon molemmilla, kun oikein sitoutuu tekemiseensä. Itselle sopi paremmin jälkimmäinen.
Mistä se ero tulee? Esim treenin osalta? Mä pohdin tässä et lähdenkö Fitfarmin Advanced-ohjelmaan mukaan vai kattelenko jotain muuta, esim. tuolta OP:ltä jotain.

Tämä on toki vain oma mielipiteeni, mutta Fitfarm tuntuisi suosivan suurta elämänmuutosta lyhyessä ajassa, kun OP taas keskittyy pidempien valmennuksien suosimisella hieman asteittaisempaan muutokseen. Voisi ehkä sanoa, että OP:n tyyli on peheämpi, mutta itselleni 6kk oli hyvä aika opetella uuteen ja kokea useita erilaisia sudenkuoppia selviytyen niistä kuin mitä esim. 10 viikon aikana ehtii tulla.

Ruokavalioissa on eroja, koska OP suosii hormoonitasapaino-ajattelua eli ruokavalio on paleon tyylinen (rahkaan ei ole päässyt kyllästymään, kun maitotuotteita ei juuri syödä ;)). Yksi suuri ero on myös BioSignature-mittaukset, joilla saadaan kaikenlaista tietoa kehon toiminnasta ja hormoonitasapainosta. Treenit ovat varmasti rankkoja molemmilla (uusimmista ohjelmista ei ole kokemusta). Itse kävin siis OP:n Muscle Madness -nimisen valmennuksen. Siitä voi halutessaan kysyä lisätietoja vaikka yksityisviestillä :)

Suositut

Back
Ylös Bottom