Mulla on lähtenyt 5-6 kiloa neljässä viikossa. Oon syönyt n. 20g enemmän rasvaa kuin ohjeessa. Alunperin meinasin lisätä hiilareitakin, mutta en sitten lisännytkään. Itse asiassa saattaa olla, että jäävät usein alhaisemmaksi kuin ohjeessa, kun usein jää ne hedelmät syömättä. Kaloreita tulee kuitenkin enemmän kuin ohjeessa. Ateria 1:n olen vaihtanut rahkaan ja ananakseen + pähkinöihin ja aamulla syön kolme kokonaista munaa enkä valkuaisia enää lisäksi. Nälkä tulee kyllä aterioiden välillä, mutta ei mitään minkä kanssa ei pärjäisi. Iltaisin tulee hirveä väsymys yhdeksän jälkeen, öisin olen nukkunut kuin tukki ja nukahdan välittömästi, kun normaalisti unta saa odotella kauan. Muuten ei päivällä väsytä enempää kuin normaalistikaan. Vatsa on toiminut hyvin.
Mutta mäkään en innostunut noista treeneistä ja aloinkin nyt tekemään omaa salitreeniä. Varsinkin salitreeni-1 on mielestäni liian rankka energiamäärään suhteutettuna, ellei sitten pelkkiä tankoja heiluttele. Muutamaa ulkotreeni-kuntopiiriä olen tehnyt, ne on ihan ok, kun ovat niin lyhyitä. En ole kylläkään palkkaria juonut niiden jälkeen, vaikka ohjeena on, ei ole mielestäni sellaista lihaskuntotreeniä että palkkarin vaatisi. En ole varmaan yhdelläkään viikolla tehnyt sitä vaadittua 5 treeniä, aamulenkin olen tehnyt tasan kerran.
Ainakin tuolla BC:n fb-sivulla on aika paljonkin porukkaa, joilla tämä ei tehoa, vaan paino sen sijaan nousee vaan. Pikaisen lukaisun perusteella heistä suuri osa on sellaisia, jotka on laihduttaneet ennen tätä jollain GFG:llä tai vastaavalla, eli heillä varmaan tulee nyt enemmän kaloreita kuin aikaisemmin. Tai sit vetää vaan säästöliekille, jos jo pitkään pihistelty ruoasta ja nyt vielä lisätään rankat treenit päälle.
Mutta mulla siis on pudonnut mielestäni ihan hyvin, maha kyllä pömpöttää vieläkin, että tiedä sitten mistä on lähtenyt. En tiedä olisiko pudonnut näin hyvin vai paremmin, jos olisin seurannut ohjeita orjallisesti. Nyt ainakin tiedän, ettei jatkossa kannata maksaa noista massavalmennuksista, kun kuitenkin treenaan kuinka huvittaa ja tuon oman ruokarungonkin olisin osannut kyllä laatia ihan itsekin.