Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike puhuu asiaa, itsellänikin särähti korvaan tuo "Viikon aerobinen". Ohjelma nyt on mun mielestä pääasiassa sellaista harmitonta hömppää, mutta joogaohjaaja saattoi puhua asiaakin. Hän nimittäin suositteli joogaa esim. paljon salilla treenaaville, joilla tuo venyttely tuppaa unohtumaan. Itse kuulun tähän joukkoon ja olen jopa miettinyt joskus, että pitäisikö alkaa käymään jossain venyttelytunnilla tms. Olen notkea kuin rautakanki, joten ja liikkuvuutta ja notkeutta kehittämällä saattaisi nuo alaselkävaivatkin hieman helpottaa.Originally posted by Mike
[avautuminen]
Voi jumalauta mitä paskanjauhantaa. "Viikon aerobinen" osuudessa joku vitun jooga!!! WTF?? Sitten se saatanan läski juontaja mussuttaa joogatunnin päätteeksi että oli erinomainen tunti ja lässytilässyti kannattaa koittaa. Oikee kommentti olis ollut "täähän oli ihan perseestä, ei salille tulla nukkumaan". Että mua ärsyttää tommoinen kuntoiluvouhotus ja haistapaskahyötyliikunta. Joku pullasorsan näköinen toimittaja selittää että juu, minäkin harrastan sitä ja tätä, samaan aikaan lentää pullanmuruja suusta.
[/avautuminen]
Originally posted by Richard75
Töissä monta tyyppiä sanoo (yllätys, yllätys, keski-ikäsiä ukkoja) Että ei mun tarvi liikkua kun kävelen töissä niin paljon :itku:
Ja samalla laitettan valmispizza extrajuustolla mikroon :itku:
Toi "tarvi" särähtää korvaan aina. :curs:
Originally posted by onion
Kyllä näin on foorumilla sitten todistettu, että ainoa oikea liikuntamuoto on pumppaaminen. Muita liikuntamuotoja ei ole. Tai no ei ainakaan sellaisia mistä olisi mitään hyötyä. Foorumilla on myös nyt todettu se, jotta joogista ja muista vastaavista ei ole mitään hyötyä, koska niissä ei käytetä vapaita painoja ja paljon. Foorumin yleinen mielipide on se, että ihmisen terveys ja kuntotaso mitataan lihasmassalla/voimalla ja mitä parempi kunto on sen paremmin näkyy serraukset ja muut tärkeät lihasryhmät.
Yeah! Keep up the good work guys! :thumbs:
Originally posted by Ozzy
Mike puhuu asiaa, itsellänikin särähti korvaan tuo "Viikon aerobinen". Ohjelma nyt on mun mielestä pääasiassa sellaista harmitonta hömppää, mutta joogaohjaaja saattoi puhua asiaakin. Hän nimittäin suositteli joogaa esim. paljon salilla treenaaville, joilla tuo venyttely tuppaa unohtumaan. Itse kuulun tähän joukkoon ja olen jopa miettinyt joskus, että pitäisikö alkaa käymään jossain venyttelytunnilla tms. Olen notkea kuin rautakanki, joten ja liikkuvuutta ja notkeutta kehittämällä saattaisi nuo alaselkävaivatkin hieman helpottaa.
Originally posted by Ozzy
Minua hieman häiritsee tämän sarjan kuntosaliosuudet, vaikka muuten aika harmiton proggis onkin. Esiteltävät liikkeet tehdään aina ja poikkeuksetta jollain 2000-luvun über hienolla vehkeellä. Entäs sitten kun se Virtasen Pena tai Pirjo ohjelman innostamana uskaltautuu ensimmäisen kerran vaikka kunnalliselle kuntosalille? Ei siellä olekaan niitä hienoja laitteita, joita ohjelmassa esiteltiin, vaan pääasiassa käsipainoja, tankoja ja levypainoja.
Originally posted by Hannibal
Luulisin tämän johtuvan siitä, että Fit4You-ohjelma on yhteistyössä Wellness-SATS-ketjun kanssa, eivätkä Virtasen Pena ja Pirjo kuulu kyseisen tv-ohjelman kohderyhmään. Virtasen Marco, joka on Marco siksi, että hän ei ole mikään tavallinen Marko, ja Virtasen Brooke, joka ei ole mikään tavallinen tusinapirkko, ovat Fit4You-ohjelman kohderyhmää, koska he ovat töissä mainostoimistossa ja pankkiiriliikkeessä ja he haluavat käydä yyperhianossa fitnesskompleksissa, joka tarjoaa sulle laatuaikaa ja just sun hektiseen elämäntyyliin räätälöidyn kokonaisvaltaisen hyvänolonpaketin.