Fit4you my ass!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Mike
[avautuminen]
Voi jumalauta mitä paskanjauhantaa. "Viikon aerobinen" osuudessa joku vitun jooga!!! WTF?? Sitten se saatanan läski juontaja mussuttaa joogatunnin päätteeksi että oli erinomainen tunti ja lässytilässyti kannattaa koittaa. Oikee kommentti olis ollut "täähän oli ihan perseestä, ei salille tulla nukkumaan". Että mua ärsyttää tommoinen kuntoiluvouhotus ja haistapaskahyötyliikunta. Joku pullasorsan näköinen toimittaja selittää että juu, minäkin harrastan sitä ja tätä, samaan aikaan lentää pullanmuruja suusta.
[/avautuminen]
Mike puhuu asiaa, itsellänikin särähti korvaan tuo "Viikon aerobinen". Ohjelma nyt on mun mielestä pääasiassa sellaista harmitonta hömppää, mutta joogaohjaaja saattoi puhua asiaakin. Hän nimittäin suositteli joogaa esim. paljon salilla treenaaville, joilla tuo venyttely tuppaa unohtumaan. Itse kuulun tähän joukkoon ja olen jopa miettinyt joskus, että pitäisikö alkaa käymään jossain venyttelytunnilla tms. Olen notkea kuin rautakanki, joten ja liikkuvuutta ja notkeutta kehittämällä saattaisi nuo alaselkävaivatkin hieman helpottaa.

Originally posted by Richard75
Töissä monta tyyppiä sanoo (yllätys, yllätys, keski-ikäsiä ukkoja) Että ei mun tarvi liikkua kun kävelen töissä niin paljon :itku:
Ja samalla laitettan valmispizza extrajuustolla mikroon :itku:

Toi "tarvi" särähtää korvaan aina. :curs:

No jos työssä liikkuminenkin lasketaan niin mullahan tulee jo pelkästä työstä sitä hyötyliikuntaa 8 h päivässä...et nyt sitä vois sitten mättää valmispizzaa cokiksen kera naamaan hyvällä omalla tunnolla...:curs:

Mä lasken ainakin hyötyliikunnan liikunnaksi, koska mun kohdalla se on oikeaa liikuntaa, eikä mitään parin kilometrin lyllerryksiä. Esim. reippaasti kävellen töihin ja takaisin yht. 40 min, töissä n. 2-3 h kävelemistä ja portaitten juoksemista.. Ja sitten viikonloppuna 8 tuntia fyysisesti rankkaa työtä, josta kävelyä n. 3 h. Voin kyllä häpeäkseni tunnustaa, että ensimmäisinä kuukausina, kun tein tuota vkl - työtä, jalat ( ja lonkan koukistajat ) oli todella kipeät. Nyt siihen on tottunut, eikä tunnu missään.

Niin, piti lisätä, että Aflechtia on kuitenkin kiittäminen siitä, että näemme kerran vuodessa fitnesskisat televisiosta.

Vitutko välitän tollasista. Elkäämme turhanpäiväisesti avautuko, vaan annamme sotanorsujen lihoa ja "hyötyliikkua"..

Naureskellaan sitten isoon ääneen päin naamaa ja vilautetaan paidan alta auringonpaahtamia, hyvinmuodostuneita serratuksia..:D :kippis1:

Siinähän joogaavat, perkele!

Kyllä näin on foorumilla sitten todistettu, että ainoa oikea liikuntamuoto on pumppaaminen. Muita liikuntamuotoja ei ole. Tai no ei ainakaan sellaisia mistä olisi mitään hyötyä. Foorumilla on myös nyt todettu se, jotta joogista ja muista vastaavista ei ole mitään hyötyä, koska niissä ei käytetä vapaita painoja ja paljon. Foorumin yleinen mielipide on se, että ihmisen terveys ja kuntotaso mitataan lihasmassalla/voimalla ja mitä parempi kunto on sen paremmin näkyy serraukset ja muut tärkeät lihasryhmät.

Yeah! Keep up the good work guys! :thumbs:

Originally posted by onion
Kyllä näin on foorumilla sitten todistettu, että ainoa oikea liikuntamuoto on pumppaaminen. Muita liikuntamuotoja ei ole. Tai no ei ainakaan sellaisia mistä olisi mitään hyötyä. Foorumilla on myös nyt todettu se, jotta joogista ja muista vastaavista ei ole mitään hyötyä, koska niissä ei käytetä vapaita painoja ja paljon. Foorumin yleinen mielipide on se, että ihmisen terveys ja kuntotaso mitataan lihasmassalla/voimalla ja mitä parempi kunto on sen paremmin näkyy serraukset ja muut tärkeät lihasryhmät.

Yeah! Keep up the good work guys! :thumbs:

Hei onioin, mites sitä nyt noin kapinoidaan...?? En oikein usko, että jengi on tarkottanut, et pumppaaminen ois ainut oikea liikuntamuoto. Osa ehkä (?). Taitaa moni tällä palstalla treenata hyvin paljon muullakin tavalla kuin pelkästään salilla. Täytyy vaan sanoa, et kuntosalitreeniä oikein ja "kovaa" tehtynä ei korvaa mikään. Esim. itse käyn telinevoimistelemassa, juoksemassa ja uimassa, vaikkakin kuntosalitreeni on se tärkein. Parhaat muutokset ja tulokset kroppaan olen saanut kuntosatreenillä.

Re: Re: Fit4you my ass!

Originally posted by Ozzy
Mike puhuu asiaa, itsellänikin särähti korvaan tuo "Viikon aerobinen". Ohjelma nyt on mun mielestä pääasiassa sellaista harmitonta hömppää, mutta joogaohjaaja saattoi puhua asiaakin. Hän nimittäin suositteli joogaa esim. paljon salilla treenaaville, joilla tuo venyttely tuppaa unohtumaan. Itse kuulun tähän joukkoon ja olen jopa miettinyt joskus, että pitäisikö alkaa käymään jossain venyttelytunnilla tms. Olen notkea kuin rautakanki, joten ja liikkuvuutta ja notkeutta kehittämällä saattaisi nuo alaselkävaivatkin hieman helpottaa.

Ozzy,
itse kävin viime talven 2-3xvkossa puntin lisäksi Astanga joogassa, ja kroppa tuli jo muutaman treeni kerran jälkeen huomattavasti notkeammaksi.
Eli tuolla kyllä venyy, se on saletti, ja tulee kaupan päälle ihan helvetin kuuma !

Mike puhui asiaa. Itseänikin suorastaan oksettaa tuo fit4yourlazyass ohjelma. Näyttää, että sen pääpaino on tarjota 'helppoja' ratkaisuja ja 'salakikkoja' millä pääsee kuntoon tekemättä juuri mitään, ohjelman sisältö ei ole kaukana kuponkiuutisten negatiivisia kaloreita sisältävästä laihdutuspilleristä kertovista mainoksista. Tässä ohjelmassa myydään umpilaiskoille naistenlehden lukijoille mielikuvaa, että hanki vuosikortti niin laardit lähtee kuin hauki kaislikosta.

Ohjelman, mainostajien ja näiden fitness-salien bisness ei ole niinkään saada ihmisiä kuntoon vaan saada ihmiset epätyytyväiseksi itseensä ja koukutettu salien ja tuotteiden asiakkaiksi, tuloksista ei niin väliä, ja aina tulee se uusi jumppa, jalanheilutuskuntosaliohjelma ja voide millä sitten homma alkaa viimeistään toimimaan... Valtaosaa ihmisiä tuntuu kiinnostavan enemmän helpot kivat 'ratkaisut' ja kaikenlainen oheis-säätämien kuin asia itse, eli treenaaminen.

Oli liikuntamuoto mitä tahansa niin sitä pitää harrastaa säännöllisesti, reippaasti ja tosissaan ja mistä vitusta lähtien normaalia päivittäistä liikkumista on alettu kutsua hyötyliikunnaksi, ihmisten itselleen valehtellulla ei näytä olevan mitään rajaa esim. 20km pyöräilymatkaa työpaikalle/kouluun voi kutsua hyötyliikunnaksi mutta jättestoorhypermarketin kiertämistä kävellen tai portaiden nousua kolmanteen kerrokseen liikunnan nimissä voidaan kutsua jo itsepetokseksi paitsi, jos on herännyt kolmen vuoden koomasta viikko sitten...

Tuomitaanpas tämä Fit4you -ohjelma nyt suoralta kädeltä. Hyötyliikuntatermillä itsensä liikkeelle saaneet ihmiset saattavat myös vaihtaa jossain vaiheessa hiukan rankempaan liikuntaan, kun huomaavat, että eihän tämä "hyötyliikunta" niin raskasta olekkaan.

Eikai kukaan voi väittää et joku rappusten kävely ois jotain hyötyliikuntaa jollet sitten ole joku pizzalähetti joka tekee tätä 8h päivässä. Jos kunnon hyötyliikuntaa haluaa harrastaa niin miksei mut silloin mielestäni pitäisi esim. vaikka 15km autolla tehty työmatka vaihtaa joko pyöräilyyn tai reippaaseen kävelyyn. Se on ihan totta että ne jotka puhuvat hyötyliikunnasta ovat 99% läskejä jotka eivät jaksa/viitsi vaivautua urheilemaan. Aina keksitään joku helvetin hyvä tekosyy olla urheilematta. Ja tuo ohjelma on mielestäni soveltuva ainoastaan keski-ikäisille ylipainoisille naisille jotka eivät saa itsestään mitään irti. Tilailevat kaikenmaailman tv-shop paska krääsää ja luulevat että voi oikeasti keinutella itselleen pyykkilautavatsan 14:sta päivässä. :wall:

Minua hieman häiritsee tämän sarjan kuntosaliosuudet, vaikka muuten aika harmiton proggis onkin. Esiteltävät liikkeet tehdään aina ja poikkeuksetta jollain 2000-luvun über hienolla vehkeellä. Entäs sitten kun se Virtasen Pena tai Pirjo ohjelman innostamana uskaltautuu ensimmäisen kerran vaikka kunnalliselle kuntosalille? Ei siellä olekaan niitä hienoja laitteita, joita ohjelmassa esiteltiin, vaan pääasiassa käsipainoja, tankoja ja levypainoja.

Eli pointtini on se, että kuntosalitreeniä tulisi esitellä perusvälineiden ja -liikkeiden avulla, jotta vasta-alkaja voisi vähän vähemmän pramealla salillakin tutustua lajiin.

Originally posted by Ozzy
Minua hieman häiritsee tämän sarjan kuntosaliosuudet, vaikka muuten aika harmiton proggis onkin. Esiteltävät liikkeet tehdään aina ja poikkeuksetta jollain 2000-luvun über hienolla vehkeellä. Entäs sitten kun se Virtasen Pena tai Pirjo ohjelman innostamana uskaltautuu ensimmäisen kerran vaikka kunnalliselle kuntosalille? Ei siellä olekaan niitä hienoja laitteita, joita ohjelmassa esiteltiin, vaan pääasiassa käsipainoja, tankoja ja levypainoja.

Luulisin tämän johtuvan siitä, että Fit4You-ohjelma on yhteistyössä Wellness-SATS-ketjun kanssa, eivätkä Virtasen Pena ja Pirjo kuulu kyseisen tv-ohjelman kohderyhmään. Virtasen Marco, joka on Marco siksi, että hän ei ole mikään tavallinen Marko, ja Virtasen Brooke, joka ei ole mikään tavallinen tusinapirkko, ovat Fit4You-ohjelman kohderyhmää, koska he ovat töissä mainostoimistossa ja pankkiiriliikkeessä ja he haluavat käydä yyperhianossa fitnesskompleksissa, joka tarjoaa sulle laatuaikaa ja just sun hektiseen elämäntyyliin räätälöidyn kokonaisvaltaisen hyvänolonpaketin.

"hanki kestävät käyttölihakset"

mikäs siinä jos ylisuuret lihakset on vaarana niin joogailemaan. kenttäkokeissa on todistettu että ilman riittävän tehokasta liikuntaa ei saa pitkiä lihaksia vaan ylisuuren perseen. lihavuus kun ei johdu geeneistä vaan tasan tarkkaan siitä että syödään enemmän kun kulutetaan.

(tosin geenit voivat vaikuttaa ruokahaluun ja ruuan imeytymiseen)

Yksi tapa varmistaa, ettei sohvaperuna(tässä esimerkissä hieman arka nainen) koskaan aloita punttiharrastusta, on viedä hänet kunnon paskaselle HC-salille karjuvien ja oksentavien miesten sekaan. Ensin oikeaoppiset lämmittelyt ja kunnolla lisää painoa.

Sarjan aikana kannustetaan" VIELÄ MENEE, SAATANA!!!". Vieressä joku maastavetäjä karjuu: "HUORRA!! HUORRRAA!!"

Kokemuksesta rikastuneena nainen päättää, ettei ikinä, ei ikinä enää menisi kuntosalille.

Näin niitä asioita hoidetaan.

:evil:

kokemuksesta on. tyttöystävälleni punttisiemenen (jos toisenkin) annoin ja joka kerta huutelen hävyttömyyksiä ja pakotan pakkotoistoihin.

olihan se ensin vähän hämillään mutta.. perkele sille tulee nopeammin tulosta kö mulle!

Originally posted by Hannibal
Luulisin tämän johtuvan siitä, että Fit4You-ohjelma on yhteistyössä Wellness-SATS-ketjun kanssa, eivätkä Virtasen Pena ja Pirjo kuulu kyseisen tv-ohjelman kohderyhmään. Virtasen Marco, joka on Marco siksi, että hän ei ole mikään tavallinen Marko, ja Virtasen Brooke, joka ei ole mikään tavallinen tusinapirkko, ovat Fit4You-ohjelman kohderyhmää, koska he ovat töissä mainostoimistossa ja pankkiiriliikkeessä ja he haluavat käydä yyperhianossa fitnesskompleksissa, joka tarjoaa sulle laatuaikaa ja just sun hektiseen elämäntyyliin räätälöidyn kokonaisvaltaisen hyvänolonpaketin.

Niinpä. Ehkä Marco ja Brooke ovatkin ainoita, joilla on hilloa käydä ko. saleilla. Ja kannattavat tietenkin weppikyselyssä sitä vuosikorttia ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom