Fit4you my ass!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Jotenkin miellän joogan enemmän henkisen- kuin fyysisenkunnon parantajaksi. Omakohtaisia kokemuksia ei ko. "lajista" ole, mutta näis täällä.
Originally posted by WhiteExorcist
mut voishan sitä joogata painojen kanssa...kuule Mikellekkin 200kg niskaan ja eiku venyttelee ja hengittämään rennosti..
Taitaa mennä joogan idea tässä vähän ohi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by WhiteExorcist
no mutta kyllähän siinä lihakset "venyis" ja sit ku kuntouttais paikkoja terveeks niin vois ihan 100%:sesti keskittyä sielunhoitoon :rolleyes:

Siis mitä sä tarkoitat?... Meinaatko edellen, että tuo ehdotelmasi painoista ja joogasta olisi yhdistettävissä?...

Kommentoinpa tuota astangajoogaa, koska olen sitä silloin tällöin harrastanut - alkeiskurssi käyty mutta innostus lopahtanut ja kotona vain joskus joogailen. Kyllä siinä hiki tulee, mutta enpä silti viikon aerobiseksi sitä laskisi, lähinnä viikon venyttely- ja rentoutushetkeksi. Aivan alkeisiin kuuluu yksi voimaliike vatsoille joka on mielestäni hyvä, tiedä sitten miten rankkoja ne edistyneempien voimaliikkeet ovat, näyttävät ainakin aika hurjilta...

Keskustelun kohteena olevaa ohjelmaa olen harvemmin katsonut, sitä en siis kommentoi.

Originally posted by MissFlightattendant
Meinaatko edellen, että tuo ehdotelmasi painoista ja joogasta olisi yhdistettävissä?...

Totta kai sen voi yhdistää ja pitääkin. Eihän tuosta joogasta muuten saa kunnolla nousujohteista. Eli puntit mukaan sinne ja kohta ollaan lootusasennossa 200 kiloa niskassa.

Tuo ohjelma on huono, niin kuin suurin osa TV-ohjelmista, parempi kuitenkin kuin se Karita Tuomolan höpölöpö-ohjelma toisella kanavalla. Missä on ohjelma treenaville miehille ?

Originally posted by Tahvo Tohveli
Totta kai sen voi yhdistää ja pitääkin. Eihän tuosta joogasta muuten saa kunnolla nousujohteista. Eli puntit mukaan sinne ja kohta ollaan lootusasennossa 200 kiloa niskassa.

:lol2: Ihan jees, että huumorin tajua löytyy. Ei tuo tosin erityisen hyvä vitsi ollut.

Originally posted by MissFlightattendant
:lol2: Ihan jees, että huumorin tajua löytyy. Ei tuo tosin erityisen hyvä vitsi ollut.

Naiset eivät ole koskaan ymmärtäneet huumorintajuani. No, onneksi olen sentään äidin mielestä tosi hauska. :down:

ps. huumorintaju on yhdyssana.

Originally posted by Mike
Sak mai einus, iloliikunta haisee paskalta, jengin pitäis hikoilla ja oikeesti tehdä jotain, tommoisella länkytyksellä kukaan pääse ikinä kuntoon.
Kaikki liikunta on hyvästä! Tässä kommentissasi haisee pienen pieni ylimielisyys. No offense! :(

Sä oot ymmärtänt väärin. Joogaa harrastetaan ketjuilla ja kuminauhoilla... Westside Yoga System, uusinta uutta jenkkilästä! TV-shop myy koko settiä halpaan 1000€ hintaan, johon kuuluu retkipatja, kaksi ketjunpätkää ja yksi kumppari. :D

Älkäähän nyt sanoko, etteikö ohjelmassa ollenkaan käsiteltäisi muita treenaustapoja kuin nuita laitteita ja aerobicceja.
Kerran näytettiin askelkyykky käsipainoilla!
:worship:

Originally posted by onion
Kaikki liikunta on hyvästä! Tässä kommentissasi haisee pienen pieni ylimielisyys. No offense! :(

No offence, mutta sä saat rauhassa kävellä portaita ja selittää että se on liikuntaa, mutta mulle se on vain laiskojen ihmisten tapa paikkailla liikunnan puutetta.

Yleensä kaikki hyötyliikkujat on poikkeuksetta lihavia, eli ei kamalan hyvin toimi. Jollain hikisellä 2 kilometrin kävelymatkalla töihin rööki huulessa mukamas täytetään päivän liikunta-annos.

Nää sohvaperunat mieltää tonnaripurkin avaamisenkin liikunnaksi. Joku 3 viikkoa sitten Fit4you ohjelmassa joku muija selitti sauvakävelylenkin välietapilla, että hän harrastaa sauvakävelyä, kirkkovenesoutua ja kehonrakennusta. Semmoinen saatanan luiseva biaaaaatch, sitä ollaan heti bodareita kun ostetaan salikortti ja maratoonareita kun pyyhitään pölyt Lasse Virenin kuvasta.

Hyötyliikunta on yliarvostettua ja pelkkä porsaanreikä laiskoille mätisäkeille jotka eivät saa itsestään irti mitään. Näille on sitten joku saatanan jooga missä lutkutetaan pää alhaalla kasseja tunti ja ollaan niin helvetin valaistuneita ja rentoja. Voisin näppituntumalta sanoa, että päivittäin kauppaan ja takas ilman autoa ei kyllä lisää kuntoa perseenkään vertaa, varsinkaan kun sieltä kaupasta raahataan 4 kiloa meetvurstia ja 3 täytekakkua palkinnoksi päivän massiivisesta hyötyliikunta-annoksesta, oltiinhan sitä sentään pihalla koiran kanssa ja mentiin toiseen kerrokseen kävellen.

:down:

No offence, mutta sä saat rauhassa kävellä portaita ja selittää että se on liikuntaa, mutta mulle se on vain laiskojen ihmisten tapa paikkailla liikunnan puutetta.
Niin no kaikki mikä nostaa sykettä voidaan luokitella liikunnaksi.

Yleensä kaikki hyötyliikkujat on poikkeuksetta lihavia, eli ei kamalan hyvin toimi. Jollain hikisellä 2 kilometrin kävelymatkalla töihin rööki huulessa mukamas täytetään päivän liikunta-annos.
[/B]
Niin no etkös säkin jossain threadissa kehunut joskus kuinka hyvin painoa saa pudotettua kessuttelemalla.:thumbs:

Nää sohvaperunat mieltää tonnaripurkin avaamisenkin liikunnaksi. Joku 3 viikkoa sitten Fit4you ohjelmassa joku muija selitti sauvakävelylenkin välietapilla, että hän harrastaa sauvakävelyä, kirkkovenesoutua ja kehonrakennusta. Semmoinen saatanan luiseva biaaaaatch, sitä ollaan heti bodareita kun ostetaan salikortti ja maratoonareita kun pyyhitään pölyt Lasse Virenin kuvasta.
[/B]
Hän oli ilmeisesti silti tyytyväinen itseensä. Ei kunnon perusta ole välttämättä "lihasmassa ja voima". On myös muita kunnon mittoja kuten: syke, verenpaine jne jne.

Hyötyliikunta on yliarvostettua ja pelkkä porsaanreikä laiskoille mätisäkeille jotka eivät saa itsestään irti mitään. Näille on sitten joku saatanan jooga missä lutkutetaan pää alhaalla kasseja tunti ja ollaan niin helvetin valaistuneita ja rentoja. Voisin näppituntumalta sanoa, että päivittäin kauppaan ja takas ilman autoa ei kyllä lisää kuntoa perseenkään vertaa, varsinkaan kun sieltä kaupasta raahataan 4 kiloa meetvurstia ja 3 täytekakkua palkinnoksi päivän massiivisesta hyötyliikunta-annoksesta, oltiinhan sitä sentään pihalla koiran kanssa ja mentiin toiseen kerrokseen kävellen.
[/B]
Eli sinun mielestä ainoa varsinainen liikuntamuoto on pumppaaminen. :)

Ei Fit4you ohjelma ole tarkoitettukaan kovan tason urheilijoille, vaan ihan niille tavallisille tallaajille.:lol2:

Originally posted by Mize
Kuten Iivili maintisikin niin salitreeni esitetään ohjelmassa vain laitteilla tapahtuvaksi. Esitellään hienosti muotoiltuja TechnoGym laitteita, jotka oikeasti ovat todella huonoja mielestäni. Joskus noita kokeilleena niin alkoi vain naurattaa, että mitähän nämäkin oikein ovat. Ei minkäänlaista tuntumaa! Tosin en yleensäkkään laitteita taljoja lukuunottamatta juurikaan käytä, mutta kyllä Davidin vipuvarsi laitteet voittaa 100-0 nuo. Wellneksen metodeillahan treenaamisen pitäisi olla helppoa joten heidän mielestään treenaaminen menee liian hankalaksi jos joutuu itse nostamaan ne levypainot paikalleen. Itsekkin vaihdoin salia Oulussa kun sali liittyi ketjuun ja paikka vain huononi koko ajan.

Mulla on just tuore kokemus tuommoisesta hienosta superlaitteesta jolla olis pitäny saada takaolkapäät treenattua. Tein muutaman sarjan, pikkupainoista täyspakkaan eikä takaolkapäissä tuntunu miltään (ei tuntunu oikein missään, ikäänkuin liike ei olisi kohdistunut yhtään mihinkään). Siirryin sitten käsipainojen pariin ja niillä saikin saman tien mukavasti tuntuman takaolkapäihin.

Eiköhän se ole parempi että ne ihmiset jotka eivät ole syystä tai toisesta kykeneväisiä harrastamaan aktiivista liikuntaa (oli se sitten kuntosaliharjoittelua, lenkkeilyä, pallopelejä, uintia, mailapelejä, joogaa, aerobicciä, pyöräilyä, hiihtoa, vaellusta...niin onhan noita tosiaan muitekin lajeja kuin kehonrakennus) viitsii nähdä edes sen verran vaivaa että kävelee työ-/ kauppamatkansa jaa saa täten sen vaadittavan kolmekymmentä minuuttia liikuntaa päivän aikana (muistaakseni tämä olisi tutkimusten mukaan minimi määrä mitä olisi hyvä liikkua päivän aikana, noin niinkuin terveyskuntoa ajatellen). Kaikkia ei välttämättä edes kiinnosta harrastaa mitään ns. kuntoilua, silloin tällainen hyötyliikunta on varsin hyödyllistä! Vai onko niin että kävely ei ole liikuntaa ellei sitä tehdä aamulla tyhjään vatsaan, kun on tietenkin ensin nautittu E+C tai vaihtoehtoisesti juotu kuppi vihreää teetä (ja kävelyn jälkeen juodaan tottakai palautumisjuoma).

Tottakai kaikki hyötyliikkujat ovat lihavia mutta kai tiesit että kaikki naispesäpalloilijat on lesboja ja painijat homoja ja että kontulassa asuu pelkästään narkkareita...

Originally posted by iivili
Pahin vika ko ohjelmassa on kaupallisuus. Siinä on ilmiselvästi pääsponsorina Wellness/SATS ketju. Täten testataan vain Wellnessin tarjoamia jumppia ja kehutaan niitä hieman eri näkökulmista, jumpasta riippuen. Tietenkään kriittisiä kommentteja ei voi esittää sponsorin tuotteista.

Jätän tästä lähin ohjelman katsomatta, saan siitä ihan yhtä paljon kuin kotimaisista kehonrakennus ja fitness lehdistä, eli en mitään. Rupeaa vain ärsyttämään se kaupallisuus ja kaksinaamainen paskanjauhanta.

En minä sitä kovin hirveästi ole seurannut, mutta sen verran, että muutama jakso sitten kerrottiin, että toimitukselle oli tullut yleisökysymys. "Miksi aina esittelette kaupallisia saleja? Miksette koskaan käy esimerkiksi kuntien/kaupunkien omilla saleilla esittelemässä kansanterveydelle tärkeitä ja huokeita kuntoilutiloja?" No, Pullapoika, tuttavallisemmin vain Pultsi, vastasi, että kylläpä sitä kerran yritettiin, mutta siitä olisi pitänyt maksaa erikseen maksu, joten kuvaus- ja toimitustiimin taloudellisesti erittäin rajoittuneen budjetin huomioiden valitsimme sitten nämä ilmaiseksi kuvattavat salit.

HTH.:)

Jooga tekis varmaan monelle mun kaltaiselle eetua. ExMuijakaveri opetti mulle joogaa ja siinä tulee HIKI. Oon niin köntys että ihan perusasennotkin on mulle aika vaikeita. Eritoten yllättää että miten vaikea on hengittää tietyissä venytysasennoissa. Ja onhan joogis vanha laji, ei se voi ihan 110% fuulaa olla :)

Mut kai siinä pyritään ykseyteen vähän kaikkien kanssa :confused: Eli mun mielipide - Olla ykseydessä oman maailmankuvan kans.

Se että mitä töllössä siitä näytettiin ni en tiedä mitään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom