Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös tommonen 10000€ säästö jo ala olemaan melkoinen rahallinen hyöty. näin siis mun mielestäni.
Eikä tulekaan syyttää sillä niiden perimmäinen tarkoitus ei ole piratismin edistäminen toisin kuin useimpien torrent-trackerien.
minkälaista "oikeutta" on se että tuomitaan vain osa tekijöistä, ja se että ei uskalleta tuomita jos on ns. ennakkotapaus josta saattaisi seurata useampi käsittely?
Mutta silti koka kerta jaat tuota "nice-to-have, jos saan niin otan mutta muuten antaa olla" ohjelmaasi eteenpäin kun imutat muita ohjelmia mitä et koskaan tarvitsisi.No ei se jamppa ole downloadaamisen jälkeen yhtään sen rikkaampi, joten tuskin hyöty kovin suuri on. Tietenkin riippuu hieman miten asiaa ajattelee. 10000e ei ole säästynyt kun sitä ei olisi alunperin käytettykään softan ostamiseen. Jos joku antaa meikälle Ferrarin niin otan toki vastaan sen, mutta en siltikään ole säästänyt miljoonaa kun en olisi alunperinkään summaa autoon sijoittanut. Koko juttu onkin semmoinen nice-to-have, jos saan niin otan mutta muuten antaa olla.
Miten jonkun Miken fotari liittyy järjestäytyneeseen wareserverien ylläpitoon?Onpa taas ketjuun mahtunut paljon jeesustelua. Käsi ylös, joka voi rehellisesti sanoa ettei ole ikinä warettanut mitään. Mike, nouseeko käsi? Onko kaikki fotarit koneella laillisia versioita?
Miten finreactor jutussa on päätetty, että ketä syytetään ja ketä ei? Puhuttu suurimmista ja ensijakajista, onko raja vedetty esim. että yli 500 gb uppineita syytetään mutta 499 gb uppineita ei enään syytetäkkään. Täysin älytöntä omasta mielestä jos näin tehdään, vaikka oikeusjuttu olisikin älytön prosessi mutta silti.
Onpa taas ketjuun mahtunut paljon jeesustelua. Käsi ylös, joka voi rehellisesti sanoa ettei ole ikinä warettanut mitään. Mike, nouseeko käsi? Onko kaikki fotarit koneella laillisia versioita?
Paksi, kuka täällä on jeesustellut?
Mä olen netin kautta kyllä varastanut, joten sinänsä en ole oikeutettu jeesustelemaan pelien osalta, mutta musiikin ja leffojen kyllä. Tosin nykyään ei sellaista musiikkia niin paljon tehdäkään etteikö mulla olisi ollut varaa niitä harvoja hyviä levyjä ostaa.no minä en ole finreactoria, piratebayta tai mitään muutakaan ikinä käyttänyt, joten voin jeesustella vapaasti saunan taakse vaan ne ylläpitäjät :D
ihan vakavasti, kyllä tohon warestamiseen pitäis joku roti saada, vaikkakin sitten laittamalla tuo porukka maksamaan älyttömiä korvaussummia. hillitsee ehkä uusien serverien pystyttämistä. toivottavasti.
samalla kuitenkin vituttaa mm. Teoston, RIAAn yms. pelleily, ja kaikenmaailman lainsäädännöt jotka hankaloittaa ainoastaan normaalin kuluttajan elämää... silloin ollaan jo pahasti metsässä jos säädetään lakeja mikä estää varmuuskopioinnin omaan käyttöön, tai tallenteen kopioimisen esim. lähipiirissä.
vähän kaksipiippuinen juttu.
Noin yleisesti ottaen vaan kuulostaa aika oudolta, että halutaan kovaa tuomiota sellaisen palvelun ylläpitäjille, joiden palveluita (tai muita vastaavia) itsekkin käytetään. Eli jos itse waretat, olet itsekkin syyllistynyt rikokseen ja olet samalla menettänyt oikeutesi syylistää kyseisten palveluiden tarjoajia.
Tämä nyt oli minun vaatimaton mielipiteeni.
Ja kuka määrittelee sitten mikä on paska levy ja mikä ei? Toisen korvaan ne voivat kuulostaa hyviltä. Kaikkine prosesseineen uskoisin, että kun kyse on liiketoiminnasta, niin levyjen hinnat ovat juuri niin alhaalla kuin vain voivat olla.Siinähän voi paljastua, että levy-yhtiöt ovat tähän asti kiskoneet sikahintoja paskoista levyistä, joilla on kaksi hyvää biisiä.
Ja kuka määrittelee sitten mikä on paska levy ja mikä ei? Toisen korvaan ne voivat kuulostaa hyviltä. Kaikkine prosesseineen uskoisin, että kun kyse on liiketoiminnasta, niin levyjen hinnat ovat juuri niin alhaalla kuin vain voivat olla.
Vaikka olen itse ladannut laitonta kamaa netistä, ei kai se tarkoita sitä, etten voisi haluta kovia tuomioita palvelun ylläpitäjille, jotka ovat mahdollistaneet toimintani?
Siis voihan torrentteina jakaa ihan laillista matskua.
Kun sen viinatehtaan perimmäinen tarkoitus ei ole saada ihmisiä ajamaan kännissä.Mutta kaikkihan on sen syytä joka sen linkin sinne pisti. Rattijuoppokin voisi haastaa oikeuteen viinatehtaan ja autotehtaan, mitäs mahdollistivat hänen rikoksensa.
Samalla tapaa nämä himassaan useaa palvelinta ylläpitävät mahdollistavat tiedostoen laittoman jaon päätoiminteenaan ilman mitään muuta tarkoitusta ja tasan tarkkaan tietävät rikkovansa lakia.