Deleted member 96894
No sit varmaankaan et valitse lomahotellia jota mainostetaan loistavana suomikaraokemestana ja aulabaari auki 24/7? Kyllä muakin häiritsee känniurpot. Jos olis tarjolla lento jolle ei oteta kännääviä gorilloita niin olisin kiinnostunut.Aika ahdasmielistä mun mielestä tunkea lapset johonki erilliseen lokeroon, koska ne pitävät meteliä ja häiritsevät.. Loppujen lopuksi yhtä paljon häiritsee kännäävät ja kikattavat, humalaiset naiset ja miehet, jotka saatuaan muutaman lasin viinaa pitävät meteliä, kuin gorillat viidakossa.. Enemmän noi mua ärsyttää, vituttaa ja häiritsee, kuin se tutti suussa oleva kuusivuotias rääkyvä lapsi..
Kyllä sen varmasti hengissä kestää. Se nyt ei ihan riitä onnistuneen loman kriteeriksi että kyllä sen kestää jos sinne on halunnut.Ja ei ne lennot nyt niin pitkiä ole, etteikö sitä kestäisi jos sinne on välttämättä halunnut...
Ei minkäänlaista aavistusta missä osassa konetta istuin ensimmäisellä ulkomaanmatkalla. Olettaisin että mut parkkeerattiin tiettyyn osaan konetta, nimittäin siihen osaan johon oli paikkaliput, iskän ja äipän väliin. Miks mun ois mihinkään muualle siellä pitänyt päästä?En mä olisi halunnut pienenä ensimmäiselle ulkomaanmatkalle mentäessäni, että mut olisi survottu johonkin tiettyyn osaan koneesta, koska ikä ei riitä siihen toiseen.
Mun mielestä on aika ahdasmielistä ajatella etteikö ihmiset voi haluta erilaisia asioita elämässään. Jos pikkulapset ei häiritse niin se on oikein hyvä, jos löytyy vaihtoehtoja heille joita häiritsee niin sekin on oikein hyvä.