Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ljp sanoi:Ei siihen roaccutaniin kuole, jos finnit vaivaa niin kannattaa käydä hakee respa siihen. Itselläni sivarit rajoittuivat lähinnä huulien kuivumiseen. Maksa-arvot (S-ALAT) taisivat nousta huimat 23->24.
Totta. Pointti olikin vaan se, etta se on sen verran voimakas laake ettei sita kaikille maarata vaikka omasta mielesta tarvetta oliskin. Onneks yksityiselta irtoo suht helposti! Mun mielesta finneista on taysin turha karsia kun kerran laakkeet on olemassa.ljp sanoi:Ei siihen roaccutaniin kuole, jos finnit vaivaa niin kannattaa käydä hakee respa siihen.
Juu, tottahan tuokin, mutta virallinen ehdotelma taisi olla tuntia ennen ja kaksi tuntia jälkeen aterian tms. Pari kertaa päivässä tuokin tekee jo kuusi tuntia, mikä vaikeutti omia syömisiäni jonkin verran, koska tykkään syödä juustoa, maitoa jne. Piti oikein tarkastaa:ljp sanoi:Jos tarkoitat tetrasykliinejä niin riittää että pitää pari tuntia väliä kalsiumin "nauttimisen" ja lääkkeenoton välillä. Magnesiumin välttämisestä tuossa yhteydessä en ole kuullut.
Joona sanoi:Juu, tottahan tuokin, mutta virallinen ehdotelma taisi olla tuntia ennen ja kaksi tuntia jälkeen aterian tms. Pari kertaa päivässä tuokin tekee jo kuusi tuntia, mikä vaikeutti omia syömisiäni jonkin verran, koska tykkään syödä juustoa, maitoa jne. Piti oikein tarkastaa:
Lisäksi tetrasykliinit muodostavat helposti kahden- ja kolmenarvoisten
metalli-ionien kanssa kelaatteja, jolloin niiden imeytyminen vähenee
huomattavasti. Siksi tetrasykliinejä ei saa nauttia maidon (Ca2+),
rautavalmisteiden (Fe2+, Fe3+) tai vatsahappoa neutraloivien aineiden
(Al3+, Mg2+) kanssa. Tämä koskee myös doksisykliiniä, vaikka se
poikkeaakin farmakokineettisiltä ominaisuuksiltaan muista tetrasykliineistä.
-Lähde: medicina.fi
gasvi sanoi:Treenaamisen pitäisi nostaa testo- tai GHtasoja vai oliko molempia, en muista.....

Ludvig sanoi:Reenaan samalla paidalla yleensä korkeintaan kaks reeniä. .

Miksi ei? Itellä ei oo mitään sivareita juurikaan tullu. Huulet kuivuu jne mutta onneks huulirasva on keksitty. Ite oon nyt kuurilla tokaa kertaa, oikeestaan silkkaa turhamaisuuttani.suortti sanoi:Kyllä vituttaa, jos joutuu alottaa uuden kuurin, ei ollu kivaa hommaa.
Mulla kuivu kaiken muun lisäks nenän ja suun limakalvot. Aamulla oli ihan törkeen huono olo kun nieleminen sattu ja nenästäkin tuli pelkkää kuivaa verta niistäessä. Vaseliinin työntäminen nenään helpotti, mutta kurkkuun sitä on vähän vaikeempi saada :D . Joutuu imuroimaankin jopa kerran viikossaCassyput sanoi:Miksi ei? Itellä ei oo mitään sivareita juurikaan tullu.
, kun kaikki pöly menee suodattamattomana suoraan kurkusta alas.suortti sanoi:Mulla kuivu kaiken muun lisäks nenän ja suun limakalvot. Aamulla oli ihan törkeen huono olo kun nieleminen sattu ja nenästäkin tuli pelkkää kuivaa verta niistäessä. Vaseliinin työntäminen nenään helpotti, mutta kurkkuun sitä on vähän vaikeempi saada :D . Joutuu imuroimaankin jopa kerran viikossa, kun kaikki pöly menee suodattamattomana suoraan kurkusta alas.