Filosofinen ongelma tai jotain...

Oon ite miettiny tätä jo pitempään ja tuli joskus kaverinki kanssa asiaa pohdittua, niin heitetäänpä nyt yleisen keskustelun aiheeksi:

Oletetaan tilanne, jossa jonkin ihmeen kautta saat mahdollisuuden suunnitella etukäteen yhden päivän. Toisin sanoen saat etukäteen päättää mitä kyseisenä päivänä tapahtuu, mitä teet, ketä tapaat jne. Täydellinen vapaus valita ja toteuttaa kaikki unelmat yhden päivän aikana. Ainoa rajoitus on 24 tunnin aikaraja. Ideana olisi tehdä tämä "käsikirjoitus" ja "käynnistää" se kun itse haluaa. Eli valmisteluaikaa olisi - jos niin toivoo - koko loppu elämä.

Nyt on siis kaksi ongelmaa:

1) Mitä tekisit? Millainen olisi täydellinen päivä? Koska se olisi, huomenna vai kenties juuri ennen kuolemaa?

2) Onko tällainen suunnittelu mahdollista edes teoriassa? Voisiko kukaan koskaan olla niin tyytyväinen "suunnitelmaansa" että uskaltaisi laittaa sen täytäntöön? Vai kävisikö kenties niin, että kuolema korjaisi, kun koko elämä menisi sen yhden päivän jokaista yksityiskohtaa hioessa...?

Sana on vapaa.:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yksi elämän mukavimmista asioista on yllätyksellisyys.

Kivahan se olisi suunnitella, mutta lopputulos ois sama, ku ensin lukis salkkareitten juonipaljastukset ja sitten kattos ne heti perään.

Entä jos suunnittelee sen päivän niin että se on yllätyksellinen, ts. suunnittelee itsensä unohtamaan että se on suunniteltu?

Mä suunnittelisi sitä about viikon ja toteuttaisin sen sitten.Riippuu vaan että milla tavalla ne ajatukset pitäis ilmaista siihen "käsikirjotukseen".

Kivahan se olisi suunnitella, mutta lopputulos ois sama, ku ensin lukis salkkareitten juonipaljastukset ja sitten kattos ne heti perään.

Kyllä se mun päivä olis ittelleni ainakin hieman viihdykkeellisempi kuin salkkarien uusintojen kattominen.En tiedä sitten mihin sun mielikuvitus rajottuu.

Jos tosiaan olisi mahdollisuus toteuttaa kaikkea "mahdotontakin" niin nyt ainakaan valinta ei olis vaikee.

Meikä ainakin haluaisi että huomenna klo. 00.01 joku Bill Gatesin lähettämä limo kurvais tohon Vaasankadulle ja kuskais mut suoraan Helsinki-Vantaa lentokentälle. Siellä hypättäisiin Billin yksityissuihkariin, joka kiidättäis meidät suoraan Vegasiin/Atlantic Cityyn (kone tietenkin olisi joku ääntä nopeampi US Army-hävittäjä jotta koko vuorokauteni ei tuhlautuisi lentomatkaan :D). Koneessa tietenkin dokattaisiin Kate Mossin ja kumppaneitten kanssa.

Vegasiin saavuttuamme kierrettäis Billin kanssa parhaat tissibaarit ja pelattais bläkäriä ja rulettia kymppitonnin paukuilla. Välillä käytäis heittää pari erää luksussviittimme keilaradalla ja höylättäis surutta läpi kaikki Vegasin upeimmat tanssitytöt. Haluaisin myös kilistää välissä shampanjaa Elizabeth Hurleyn tai prinsessa Madeleinen kanssa. Tässä vaiheessa todennäköisesti vurokaudesta olisi kulunut jo jotain puolet.

Olisi aika käydä vetäisemässä paikallisella snägärillä megahampparit mieheen. Sitten kiskottaisiin nenä valkosena jotain piristeitä että jaksettais bailata vielä lisää. Luvassa olisi ainakin vielä vaahtobileet ja joku tivoli. Kännissä olisi makee kanssa myös käydä hyppäämässä benjihyppy tai kävästä jossain sukeltelemassa vaikka delfiinien kanssa. :dance2: Vegasissa kaikki on mahdollista.

Tätä samaa tonne seuraavaan iltaan asti kunnes hypättäisiin takaisin Billin suihkariin ja heitettäis pikku lenkki pohjolan kautta että meikä pääsis takasin himaan nukkumaan. Koneessa duunaisin vielä nopeesti Billille hyvän 2-jakosen ohjelman ja kehottelisin soittelemaan jos tarttee joskus treenikaveria. Himassa joisin vielä pari litraa vettä tulevan krapulan ehkäisemiseksi ja sit ei kun koisimaan.

Tää olis aika hunajaa. :lol2:

Edit: Eli siis kaikki varmaan ymmärsivät pointin? Jos saisi suunnitella päivän niin kuin haluaa niin totta helvetissä minä ainakin tekisin kaikkia mielitekojani. Ryypättäisiin ja vehdattaisiin naisten kanssa. Ikävä kyllä treenejä ei vois kännissä vetää mutta onhan tässä koko loppuelämä aikaa reenailla.

Edit2: Jos taas kaikki pitäisi suunnitella itse ihan helvetin tarkkaan, esim. missä hotellissa asuisimme ja mitä tyttöjä tilaisin paikalle eli mitään ei voisi jättää sen varaan että "katotaan sitten paikan päällä. " Niin tämä olisi jo varmasti vähän enemmän aikaa vievää hommaa.

Paikka: Kreikan saaristo Aegeianmerellä
Aika: elokuu
Mitä tapahtuu: painokelvotonta :D (lähinnä tuli mieleen vaan seksifantasioita..:lol2:) No toki hyvää ruokaa, aurinkoa ja uimista, hieman shampanjaa..

Osa tuosta on hyvinkin toteutuskelpoista, ja toteutuukin, ehkä jo ensi kesänä..:rolleyes: Osa on taas sellaista minkä suunnittelu pilaisi ja olisi toisaalta mahdotonta vaikka olisi miljonääri.;)

Mitä tapahtuu: painokelvotonta :D (lähinnä tuli mieleen vaan seksifantasioita..:lol2:) No toki hyvää ruokaa, aurinkoa ja uimista, hieman shampanjaa..

Osa tuosta on hyvinkin toteutuskelpoista, ja toteutuukin, ehkä jo ensi kesänä..:rolleyes: Osa on taas sellaista minkä suunnittelu pilaisi ja olisi toisaalta mahdotonta vaikka olisi miljonääri.;)

Ettei saksalaista kakkaleikkiä und ich?

Mä tietenkin menisin jokaisen maan lotto-arvonnat läpi, kun tietäisin etukäteen niiden numerot :rock:

Tietenkin vois hengailla lopun päivää Ciccin kanssa, unohtamatta muutamaa muuta henkiköä ;)

No luonnollisesti käyttäisin tuon päivän siten, että siitä päivästä olisi itselleni maksimaalisesti etua loppuelämää ajatellen. Eli ainakin hankkisin itselleni heti aamulla jonkin niistä työpaikoista, joista olen unelmoinut. Iltapäivän/alkuillan voisi käyttää lottovoittojen haalimiseen ja päivän loppu sen oikean tytön löytämiseen loppuelämäksi. Suunnitteluun menisi aikaa.. ehkäpä kuukausi tai kaksi kun kaikki yksityiskohdat hioisin.

Viimeinen asia jonka tekisin olisi kännihurvittelu hetken huumassa :jahas:

haluaisin näyttää suomea yhdelle amerikkalaiselle laulajattarelle :) ehkä lounastaa hänen kanssaan ja se siitä.

ja hän oli täällä suomessa tänä kesänä mutta olin intissä enkä päässy häntä/bändiään kattoo :(

No luonnollisesti käyttäisin tuon päivän siten, että siitä päivästä olisi itselleni maksimaalisesti etua loppuelämää ajatellen. Eli ainakin hankkisin itselleni heti aamulla jonkin niistä työpaikoista, joista olen unelmoinut. Iltapäivän/alkuillan voisi käyttää lottovoittojen haalimiseen ja päivän loppu sen oikean tytön löytämiseen loppuelämäksi. Suunnitteluun menisi aikaa.. ehkäpä kuukausi tai kaksi kun kaikki yksityiskohdat hioisin.

Viimeinen asia jonka tekisin olisi kännihurvittelu hetken huumassa :jahas:

Paskat, luuserit pelaa varman päälle. :D Ja kuka helvetti etsisi sitä oikeaa, kun olisi mahdollisuus päästä panemaan Miss Universumia? :rock:

Hetken huumassa on elettävä ja riskejä otettava.

Paskat, luuserit pelaa varman päälle. :D Ja kuka helvetti etsisi sitä oikeaa, kun olisi mahdollisuus päästä panemaan Miss Universumia? :rock:

Hetken huumassa on elettävä ja riskejä otettava.

No mitäs sitten kun olet pannut sitä miss universumia? Lihaa se vain on.
On sitä ehtinyt jo panna semmosta lihaa, ettei toi titteli merkkaa mitään, samat jätkät jotka kuolaa miss universumia, kuolis onnellisina jos olis pannut samoja mimmejä.
Kaikki on suhteellista, ja liha on lihaa.
Hmm. En vaan ymmärrä tota kuolausjuttua, oon nähny niin perkeleen rumia tyyppejä naimassa hyvännäkösiä mimmejä että en osaa ottaa osaa siihen ettei saa naista. Siitä ei voi kuin syyttää itseään.
Tilanteen mukaan ja maassa maan tavalla. Helvetin helppoa.

No eipä tuo kovin hankalaa olisi:
1) Heräät kun heräät
2) Tapaat joitain naisia jotka ovat matkalla jääneet kaivelemaan, ne kaikki antavat(tätä tapahtuu pitkin päivää tasaisesti muutaman kerran)
3) Käy salilla vetäisemässä 250-200-300 sarjan
4) Siitä sitten pesun jälkeen tyytyväisenä ja raikkaana kuittaamaan pääpotti lotossa kiskalta(edit: tai oikeastaan kävisin tarkistamassa että tilillä on varmasti vielä "se" kymmenen miljardia mikä pitääkin ja sehän on koska tänään on täydellinen päivä :dance: ).
5) Aamulla todeta että se oli ihan oikeasti totta ja olet nyt rikas ja vahva.

Mä tietenkin menisin jokaisen maan lotto-arvonnat läpi, kun tietäisin etukäteen niiden numerot :rock:

Joo ja sun varmaan annettais pitää niitten kaikkien rahat?Ei ne vissiin mitään vilppiä epäilis kun joku kävis kuittaamassa kaikkien valtioiden päävoitot. :rolleyes:

Mhjoo http://en.wikipedia.org/wiki/Lesbos_Island
:rolleyes:

Jos tosiaan sais ihan ite päättää mitä tekee ja kenen kanssa, niin melkoiset orgiat olisi luvassa eksoottisella sijainnilla. :kuola: En kyllä todellakaan suunnittelisi dokaavani, tai no ehkä sitten iltaa kohti kun tyhjyyttään kahisevia kasseja pitää jo jääpaloilla hoitaa.

main.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom