Filosofinen ongelma tai jotain...

No mitäs sitten kun olet pannut sitä miss universumia? Lihaa se vain on.
On sitä ehtinyt jo panna semmosta lihaa, ettei toi titteli merkkaa mitään, samat jätkät jotka kuolaa miss universumia, kuolis onnellisina jos olis pannut samoja mimmejä.
Kaikki on suhteellista, ja liha on lihaa.
Hmm. En vaan ymmärrä tota kuolausjuttua, oon nähny niin perkeleen rumia tyyppejä naimassa hyvännäkösiä mimmejä että en osaa ottaa osaa siihen ettei saa naista. Siitä ei voi kuin syyttää itseään.
Tilanteen mukaan ja maassa maan tavalla. Helvetin helppoa.

Hahhah! :hyper: Kovat on puheet. Kaverihan pieksee suuta pahemmin kuin meikäläinen kännissä. :lol2:

Ja Miss Universumin panemisen jälkeen korkkaisin tietenkin kylmän bissen ja siirtyisin perintöprinsessaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-Tapaisin muutaman ihmisen ja juttelisin heidän kanssaan rehellisesti kaikesta, mikä on jäänyt kaivelemaan mieltä.
- Saisin jostain paljon rahaa.
- Harrastaisin monta kertaa seksiä erään ihmisen kanssa :)
- Kävisin lääkärillä, joka korjaisi mun jalan entiseen kuntoon sekä poistaisi arvet.
- Saisin tietää, että sain IB:stä täydet pisteet ja pääsen ihan mihin vaan yliopistoon.

Eipä siinä varmaan muuta... Sit vois tietty vielä juhlia illalla niin, että näkisi vain ihania ja kivoja ihmisiä ja olisi tosi hauskaa.

Nyt on siis kaksi ongelmaa:

1) Mitä tekisit? Millainen olisi täydellinen päivä? Koska se olisi, huomenna vai kenties juuri ennen kuolemaa?

2) Onko tällainen suunnittelu mahdollista edes teoriassa? Voisiko kukaan koskaan olla niin tyytyväinen "suunnitelmaansa" että uskaltaisi laittaa sen täytäntöön? Vai kävisikö kenties niin, että kuolema korjaisi, kun koko elämä menisi sen yhden päivän jokaista yksityiskohtaa hioessa...?

Vast.
1) Eikös se ole aika monelle naiselle juuri hääpäivänä ;)

2) Mitä nyt juttuja olen kuullut niin liialla suunnittelulla on monesti päinvastainen vaikutus.

Mitä enemmän kasaa paineita ja odotuksia sitä varmemmin pettyy. Vai oliko tässä suunnitteluprojektissa mahdollisuus vaikuttaa myös toisten ihmisten ajatuksiin ja käyttäytymiseen?

nimim. go with the flow

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom