Fillarointi reenin jälkeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vallu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
47
Suoritan aamuaerobisen pyöräilemällä duuniin. Töissä käyn salilla ja sitten sen jälkeen fillaroin kotiin. Mitä mieltä olette, onko tästä reenin jälkeen tapahtuvasta pyöräilystä haittaa, eli meneekö elimistö taas kataboliseen tilaan. Heti reenin jälkeen syön aina jotakin rhakaa tms.

Ei ole haittaa, jos matka ei ole verrattavissa Ranskan ympäri ajoon.Päin vastoin,rauhallinen pyöräily käy hyvin kevyestä loppuverryttelystä.

Pyöräily...

Joo,eipä kai palauttavasta mitään haittaa ole. Tosin itse söisin vasta sen fillarilenkin jälkeen. Eka puntilla polttaa sokerit verestä ja sit fillaroi läskit veke.

Helppoa :)

Kyllä se on mukavaa polkea treenin jälkeen kotia pyörällä.Jos ei jostain syystä mene pyörällä, vaan kaverin kyydissä, treenin jälkeen on semmonen olo, että ois treenannut liian löysästi tai jotain.

Fillarointi on mukavaa, kunto kasvaa, ruskettuu ja rasva palaa.

Turhaa sitä kataboliaa liikaa on pelätä:david:

Nimim.20km päivässä.

Asiat voi tehdä niin monella eri tavalla. Hyvin tärkeä asia kaikessa on mielentila, jos sua vaan vituttaa koko pyöräilyjuttu niin se on tuskin hyvää mitenkään. Tärkeähän on myös että on ravintopuoli kunnossa.

Itse olen aika ajoin pyöräilystä innostunut ja uskoisin että jos sen tekee niin että tulee hyvä eufoorinen olo siitä niin on se merkki siitä että on saanut jotain hyvää aikaan eikä lenkki ole ollut pelkkää kataboliaa aiheuttavaa rehkimistä.

Originally posted by Richard75
Fillarointi on mukavaa, kunto kasvaa, ruskettuu ja rasva palaa.

Turhaa sitä kataboliaa liikaa on pelätä:david:

Nimim.20km päivässä.

Hyvähän sun on sanoo, kun hirveen kokonen selkä :worship: , sitten voin pyöräillä, kun on massaa tarpeeksi.

Minä oon harrastanut tuollaista kevyttä pyöräilyä reilu kymmenen vuotta ja päivittäiset ajomäärät olleet ehkä kesällä keskimäärin 30-50 km päivässä riippuen kesästä ja talvella ehkä 15-25 km, tosin kovimmat pakkasjaksot saa laskea pois.

Jalat kuitenki aina olleet sellainen lihasryhmä joka kehittyy nopeimmin ja luulen kyllä että se menee aika pitkälle tuon pyöräilyn piikkiin. Ei tuollainen kevyt rasitus ole vielä millään tavalla pois lihaskasvusta, mutta aerobinen parantaa lihaksen hiusverisuonistoa ja parantaa siten aineenvaihduntaa. Tuolla on sitten ihan selkeä vaikutus palautumisnopeuteen ja lihaskasvuun.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom