Festarille eväät

Olen tässä pitänyt melkoisen tiukkaa diettiä, eli en ole syönyt epäterveellisiä ruokia tai muitakaan herkkuja, nyt on kompastuskivi edessä meinaan Pronvissirock.

Ensin suunnittelin ottavani tuonne tonnikalaa evääksi, mutta alueelle ei saa viedä mitään purkkeja tai pulloja, joten vaihtoehdot vähenee.

En haluaisi pupeltaa mitään upporasvassa lillutettuja makkaraperunoita, mutta mitä vaihtoehtoja siinä oikein jää sitten? Ehkä panikoin turhan aikaisin, voihan se olla että tuolla on jotain järkeviäkin ruokalajeja tarjolla.

Onko kellään muita terveellisiä eväsideoita, kuin hedelmät,pähkinät, ruisleipä ja meetwursti(pakko kai se on jotain proteiinia yrittää saada ja metukka on ainoa, joka säilyy telttaolosuhteissa). Voiko purkkipapuja syödä sellaisenaan vai vaatiiko ne lämmittämisen?

Hyviä ideoita otetaan vastaan.:rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos en väärin muista, niin ainakin rainbow tonnikalaa saa pussipakkauksissa. Muuten minulla ei ole mitään vinkkejä antaa terveelliseen ruokavalioon festareilla tai missään muuallakaan.

Jos on vaan kaloreista kiinni niin syö ns. vähemmän "festari ruokaa" :) Jos taas pelkästä (henkisestä) terveys evästelyn ylläpidosta jokusen päivän ajalle niin sitten vaan pakkaat mukaan noita mitä luettelit. Teit niin tai näin niin tuskin lihot muodottomaksi tai saat suonia tukkoon :)

Itse vetelisin pari päivää ihan "festari sapuskaa" järjen rajoissa, koska sen jälkeen kerkee kyllä dieetata taas. Muuten menee liian virittelyksi, jos jossain alueella käy virittelemään ja on mukana kaurapuuroa, heraa, purkkia ja purnukkaa kaiken maailman ruokavirityksiä ja siellä käydä niitä virittelemään. Vettäkin varmaan tarvii kostukkeeksi, että saa esim. juomaruokia tehtyä. Ja sen suuremmin provinssista tietämättä, kait siellä on kauppoja varmasti lähellä missä voi käydä ostamassa välillä?

Proteiinipatukoita messiin. Hirvikolarikin epäili, että tunaa olisi pusseissa. Tämä pitää paikkaansa. Onko säilyketölkit kiellettyjä muka? Roskaamisen vuoksiko?

siis leirintäalueelle saa viedä vaikka hirven vartaan mun mielestä? mut eihän nyt porukka its festarialueella koko päiviä vietä, ainakin ite ku olin ni siel käytiin kuuntelemassa bändit ja sit leirintäalueelle viettämään muuten niin hauskaa aikaa ja "juomaan" ja jos oli nälkä ni sieltä sai ihan hyvää riisiä ja lihapulliakin :D

siis leirintäalueelle saa viedä vaikka hirven vartaan mun mielestä? mut eihän nyt porukka its festarialueella koko päiviä vietä, ainakin ite ku olin ni siel käytiin kuuntelemassa bändit ja sit leirintäalueelle viettämään muuten niin hauskaa aikaa ja "juomaan" ja jos oli nälkä ni sieltä sai ihan hyvää riisiä ja lihapulliakin :D

Mutta jos leirialueelta haluaa viedä evästä festarialueelle? Tai itse käsitin näin.

Leirialue on ihan festarialueen vieressä. Kyllä siellä välillä kerkeää käydä syömässä.

Proteiini patukat/juomat, erilaiset hedelmät,ruisleipää! kaikki hyviä ruokia!

Kyllähän dieetillä monet neuvovat pitämään cheattipäiviä, niin voithan ottaa provinssin sitten sellaisena :D itsekin olen sinne menossa, mutta harmittaa kun ei camp provinssiin enää paikkoja ollut =( monet kaverit kun ovat siellä. Toi meetwursti oli kyllä hyvä vinkki, oon tässä miettinytkin että mitä sitä oikeen ottaa mukaan, kun ei oikeen mikään ruoka tykkää erityisemmin 30 asteen lämmöstä :D

Joo siis jos yhden festarin aikana syöt jotain epäterveellistä, niin sehän on siis samantien hyvästit kaikille tuloksille, saavutuksille ja tulevaisuuskin on pilattu.

Ottakaa kylmälaukku mukaan,mihin laittaa 2-3 kylmäkallee, nii kyl pysyy ruuat ja juomat viileinä!

Muutaman muun kommentoijan ohella olen sitä mieltä että miksi helvetissä tuommosesta asiasta pitää ressiä repiä? Se on pari päivää vaan ja vaikka mitä tekisit sen aikana, et saa kovinkaan pahasti pilattua mitään tavoittelemaasi tulosta.

Muutaman muun kommentoijan ohella olen sitä mieltä että miksi helvetissä tuommosesta asiasta pitää ressiä repiä? Se on pari päivää vaan ja vaikka mitä tekisit sen aikana, et saa kovinkaan pahasti pilattua mitään tavoittelemaasi tulosta.

Joo ei tolla saa paljoa pilattua, varsinkaan jos ei tarvitse olla tiettynä päivämääränä kunnossa. Kuitenkin voihan tämä olla lifestyle juttu eikä paskaruokaa halua syödä. Kylmälaukku mukaan ja kokolihaleikkeleitä ja rypsiöljyä mukaan :) Ei mene leikkeleet miksikään vaikka vähän aikaa joutuisivat lämpimässäkin olemaan.

ei yks festarireissu diettiä pilaa :)....Tekee ehkäpä jopa vaa ainaki henkisesti hyvää ku vedät mättöä naamaa pitkästa aikaa.Sitte taas festarien jälkee on mahdollisesti vielä entistä enemmän motivaatiota jatkaa diettiä edelleen.

Prodepatukoita vaan reppuun! Niitä saa käsittääkseni alueellekkin viedä. Tonnikalapurkkeja eivät varmaankaan anna portilta alueen sisälle kuskata, mutta patukoihin tuskin kukaan puuttuu. Sitten festaripäivän jälkeen leirintäalueella vetelet kylmälaukusta leikkelettä, tonnikalaa, rahkaa, raejuustoo... mistä nyt kukakin tykkää.

Ja Provinssissa on tosiaan se Törnävän S-market siinä IHAN pääportin vieressä, että pitkä matka ei ole kauppaankaan jos ei halua kaikkea kamaa roudata mukanaan.

Tervetuloa Seinäjoelle!

Terv: itse lipun 3 kk sitten hommannut nykyinen seinäjokinen. PROVINSSI !!! :rock::rock::rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom