SUPERCARB 1kg -40%

Featured artist - Pakkis got talent.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
On joo uskomattomia ja luulin aluksi, että kyseessä on valokuva. Pamela ehdoton suosikki ;)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Arvostan. Uskomattoman hienoja.

Noihin Matin piirtämiin kuviin on tullut aiemminkin tutustuttua ja oli kyllä vaikea uskoa aluksi, että ne on kynällä tehtyjä :) Niin mahtavaa jälkeä etten ole kyllä aiemmin nähnyt! Hatunnosto miehelle ja odottelen ehdottomasti uusia tekeleitä nähtäväksi.

Aivan uskomatonta! Olin ihan 100% varma, että tuo etusivun kuva oli valokuva. Enpä ole koskaan aiemmin tällaiseen törmännyt. Alaa tuntemattomana voisin kuvitella tämäntasoisen talentin olevan jotain aivan poikkeuksellista.

:worship:

Melkein väittäisin että mua kusetetaan, ei saakeli kukaan voi tuollaista jälkeä saada kynällä. :eek: Mutta uskottava se on kun niin väitetään. :) Tuolla taidolla on pakko saada piusaa! Siis aivan pakko..... :dance2:

Edit. Siis kyllä tuolle taidolle on varmasti parempaakin käyttöä kuin tuo piusan saanti, se nyt vaan juolahti ekana mieleen.

siitä puhe mistä puute.

mutta on juu uskomattomia teoksia -b

Nyt lensin persiilleen.. täs voi jo sanoa että on osaamista!

Ihan mielenkiinnosta: jos kuvaa työstetään 100h niin kuinka kauan teet tausta työtä (ja millaista) ennen kuin laitat yhtään mitään paperille?

Ihan mielenkiinnosta: jos kuvaa työstetään 100h niin kuinka kauan teet tausta työtä (ja millaista) ennen kuin laitat yhtään mitään paperille?

Oletan että puhut nyt noista still life-jutuista joita olen tehnyt aikaisemmin huvikseni.

Pari tuntia menee kun sommittelen suurinpiirtein ruudulle elementit. Eli yleensä haalin kuviin jotain referenssivalokuvia mistä näkee suurinpiirtein muodot ja sommittelun.

Kaupallisissa jutuissa nyt on eri lähtökohdat.

Jossain vaiheessa Masan kanssa kelattiin yhteistä kuvaa, eli meitsi valokuvaa ja Masa piirtää päälle, olisi siisti nähdä minkälainen symbioosi tulisi.

Joo tämä on edelleen mietinnässä, vois toimia aika hyvin.

Jossain vaiheessa Masan kanssa kelattiin yhteistä kuvaa, eli meitsi valokuvaa ja Masa piirtää päälle, olisi siisti nähdä minkälainen symbioosi tulisi.

Miami Ink sarjassa oli tälläinen kuvio kerran. Tyypit piirsivät johonkin näyttelyyn valokuvien päälle. Hienoa jälkeä tuli.

Piirtäminen on kyllä yks sellainen homma jonka haluaisin osata kunnolla. Matin kuvat on kyllä ihan älyttömiä.

Onko piirtäminen raskasta? Pidätkö pausseja vai jaksaako käsi piirtää loputtomiin (vai paraneeko kestävyys ajan kanssa)? Mitä ammattitauteja piirtäminen aiheuttaa? Joudutko ottamaan käyttöön erikoistekniikoita jos käsi alkaa väsyä, vai pidätkö vain paussia?

Piirrä jotain meille vasemmalla kädellä (tai sillä kädellä joka ei ole "pääkätesi")

:D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Onko piirtäminen raskasta? Pidätkö pausseja vai jaksaako käsi piirtää loputtomiin (vai paraneeko kestävyys ajan kanssa)? Mitä ammattitauteja piirtäminen aiheuttaa? Joudutko ottamaan käyttöön erikoistekniikoita jos käsi alkaa väsyä, vai pidätkö vain paussia?
Piirrä jotain meille vasemmalla kädellä (tai sillä kädellä joka ei ole "pääkätesi")
:D

Kyllähän tuo käsi jaksaa, enemmän tulee känsää vasempaan kyynärpäähän kun nojailee pöytään. Täytyy muistaa itse kynähommaa on varmaan vaan joku 20% ajasta, tämän homman juju on siinä että käytetään sinitarraa (ja sitten tuollasta saksalaista versiota) varmaan 40% ajasta ja muita hinkkaus/tuunausvälineitä sitten loput. Härvään samalla kaikkea muuta että pysyy silmä ja pää kuosissa. Kiertelen pöytää ympäri ja keittelen kahveja.

Vasurilla en kyllä tee mitään, varmaan samat jutut onnistus mutta menis aikaa 10x enemmän.

Aika yksityiskohtaisia tietoja :hyper:

Jännetuppitulehdus on minulla harmillisen yleinen. Ja kun se tulee niin loppuu piirtelyt vähäksi aikaa. :curs: Pitäisi opetella piirtämään enemmän kyynärpäällä ranteen sijasta.

Mulla on tosiaan tuo kynän osuus aika minimissä, kunhan saa massaa paperille niin sitten alkaa sen siirtely muilla tavoin.

Laitampa tähänkin thrediin yhden work-in-progressin, onhan näitä melkein joka projektista. Kameraräpsyjä.

Kyl mä sut pistäsin ennemmin jatkoon ämöörikän Talentis kuin Shakira-lookaliken...:DD On noi kyl...kyl noi on...huhhuh.

Oletko koskaan ajatellut videoida työvaiheita? Olen jokusen speed painting videon katsonut netistä, ja olisi kova sana katsoa saman tyyppinen pätkä sun työvaiheista.. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom