Fastin Whey

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei mitenkään. Whey+ on paremman makuinen vaihtoehto, joskin myös hieman kalliimpi. Punainen Whey muistuttaa maultaan lähinnä jauhettua saatanaa.

Samaa olen ajatellut. Ainut ratkaisu: syön nykyisen säkin Whey:tä pois, enkä osta sitä enää ikinä, hirveen makuista jopa mun suuhun. Olen kokeillut vähemmällä kaakaojauheella ja enemmällä, vähemmällä ja enemmällä vesimäärällä, panimosokerilla ja ilman -> aina pahaa.

Itse käytin yhden kilon Fastin Wheyta, ja siitäkin viimeiset 970 grammaa odotin säkin loppumista jotta voisin siirtyä Fast Whey plussaan.

Fast Whey+ on hinnaltaan hieman kalliimpaa, mutta silti ostan sitä mieluummin kuin tavallista Wheyta.

En aio ostaa enää ikinä Fastin Wheyta, ellen sitten muutu homoksi ja ala kiihottumaan jauhetun kyrvän makuisesta heraproteiinijauheesta.

Whey Saatanaankin tottuu.
Parin kerran jälkeen palautusjuoma jossa ei ollut kuin maltoa ja Fast Whey:a, maistui ihan siedettävälle ensijärkytyksen jälkeen.

Nyt Whey+ käytössä, mutta kenties välillä taas Whey.

Originally posted by Sam225
Whey Saatanaankin tottuu.

Mainoslause: Osta nyt täyshydrolysoitu Whey Saatana, pakkiksen Miken suosikkiprotskujauho! Nyt uudessa helvetillisen hienossa mustassa pussissa, jossa hopean värisiä pentagrammeja sekä ristejä väärinpäin!! Maku sopii satanisteille ja todellisille masokisteille! :lol2:

Lainaus LRP:n sivulta: "WHEY on hydrolysoitu matalassa lämpötilassa ja nopealla prosessilla, joten se on bioaktiivista ja tehokkaasti imeytyvää. Hydrolysointi jättää proteiiniin lievän jauhetun saatanan sivumaun, jonka saa peittoon esimerkiksi kaakaolla tai mehulla."

Kaaak miten teil on varaa ostaa noita kalliita jauhoja? Ihan oikeesti siis? Vai oonko ma vaan niin koyha sitikka :) ? Ite soin yhen talven pari vuotta sit Sf:n hydroa ja kylla harmitti jalkeenpain se tuhlaus, kolme kertaa kalliimpaa kuin heraturbo, ois voinu kayttaa vaikka viihteelle tai sisafileisiin sen rahan... Hydrokin oli maultaan varsinaista perkeleenpulveria taitaa kaikki kunnolliset hydrolysaatit olla. Makosella se meni alas hyvin. Silloin itse asiassa aloin kayttamaan tata makosta josta olen monta kertaa palstalla maininnut. Ja sitahan voi kayttaa leivonnassa ja ruuanlaitossa muutenkin, ihan turvallista natriumsyklamaattia, makeutusainetta. Punainen pieni osittain lapinakyva pussi jossa valkosta jauhoo pitas loytyy pienemmistakin kaupoista. Tarpeeksi paljon kun sita laittoi niin pistava yrjomaku havisi lahes kokonaan ja tilalle tuli normaali hieman allottava makea maku millainen on monissa valmisjauhoissa.

Fastilta pari pussia Whey kolmosta ja parilta muulta valmistajalta monia vuosia takaperin jotain vahan kalliimpia jauhoja, siina mun proteiinituhlailut hydron lisaks.. Enka kylla mitaan eroa ikina huomannut, tuskin kukaan muukaan huomaisi on tuolla kuitenkin niin pieni merkitys.. Ehka niin jos ottais yli puolet pienemman palautusjuoman kuin nyt, jotain 20 grammaa vain protskua niin ei tulis kalliskaan protsku sit niin isoks menoeraks...
Parempi vain pysya Sf:n hera turbossa tai vaikka Fastin Hera 85:ssa..

Vai onko ainut syy kalliisiin jauhoihin se halpojen jauhojen sisaltama laktoosi? Sitten kylla ymmarran taysin, parilla kaverilla sama tilanne.

Originally posted by Sakkeus
Enka kylla mitaan eroa ikina huomannut, tuskin kukaan muukaan huomaisi on tuolla kuitenkin niin pieni merkitys..

No eihän sillä olekaan lopputuloksen kannalta mitään merkitystä, ehkä se viisi kertaa kalliimpi jauho sekoittuu vähän paremmin.. Ostaa vaan halvinta mahdollista heraa ja laittaa säästyneen rahan vaikka viinaan ja huoriin niin kehitys on vähintään yhtä mahtavaa.. :)

On laittanu wheytä ja heraturboa 50/50 palautusjuomaan. Onhan siinä sellanen lievä saatanallinen sivumaku, mutta menee helposti alas. Makuna tietysti maittava neutraali.

Mua ei häiritse wheyn huonohko maku niinkään paljoa kuin se, että se ei sekoitu niin hyvin, vaan osa jää pieniksi paakuiksi lillumaan.
Aluksi wheyn maku kyllä häiritsi, mutta nopeasti siihen toittui. Pikkasen kaakaota sekaan, niin menee helposti alas. :kippis1:

Fastilta pari pussia Whey kolmosta ja parilta muulta valmistajalta monia vuosia takaperin jotain vahan kalliimpia jauhoja, siina mun proteiinituhlailut hydron lisaks.. Enka kylla mitaan eroa ikina huomannut, tuskin kukaan muukaan huomaisi on tuolla kuitenkin niin pieni merkitys..

Olen ihan samaa mieltä. On tullut vuosien varrella jos jonkinlaista jauhoa kiskottua ja en ole mitään eroa huomannut niitten välillä. Hydrolysaatti ei mun mielestä ole yhtään sen kummempaa kuin halvin mahdollinen hera. Tavallinen 12€/kg hera toimii mulla tasan yhtä hyvin kuin joku superhyperionexchangedwhey+++hydrolysate-protein. Jopa soijakin rokkaa ihan samalla tavalla kuin hera-protskut. Mulle ei mahdu päähän, miksi joku maksaa protskuista jotain 20€/kg tai enemmän.

Vai onko ainut syy kalliisiin jauhoihin se halpojen jauhojen sisaltama laktoosi? Sitten kylla ymmarran taysin, parilla kaverilla sama tilanne.

Mulla ehkä suurin syy on tämä. Semmonen laktoosi-intoleranssi, ettei pysty oikeen käyttämään edes vähälaktoosisia tuotteita.

Whey:stä saa vähän paremman makuista, kun sekoittaa sen maitoon ja laittaa sekaan kaakaojauhetta. Laktoositautisille laktoositonta kevytmaitojuomaa. Tämä siis, jos maku on ainoa ratkaiseva tekijä. Sitte tietenki joku kohta sanoo, että protskut pitää sekottaa veteen, että ne imeytys paremmin

Kyllä se ainakin mulla menee helposti alas kunhan vaan pistää sekaan pari desiä mehukattia ja eikun kippis ja kulaus :kippis1:

Nojoo, tää ny oli mun kohdalla eka ja vika kalliin protskujauhon kokeilu, koska rahaa oli/on sen verran, että raskin kokeilla. Siirryn hyvin tod.näk. halpisheraan nuo Wheyt syötyäni.

Mulla on kaikki proteiinit kyllä sekottunut hyvin, kunhan laittaa vaan sheikkeriin ja ravistaa nii maan perkeleesti,

mutta tämä Fast vihreässä pussisa oleva protein95, maito proteiini isolaattii on kyl pahaa ainetta, siinä on aina juodessa sellasia kitalakea kutkuttavia kökköjä ja sen juominen itelläni on varsinaista tuskaa.. :urjo:

Originally posted by latexii
Mulla on kaikki proteiinit kyllä sekottunut hyvin, kunhan laittaa vaan sheikkeriin ja ravistaa nii maan perkeleesti,

mutta tämä Fast vihreässä pussisa oleva protein95, maito proteiini isolaattii on kyl pahaa ainetta, siinä on aina juodessa sellasia kitalakea kutkuttavia kökköjä ja sen juominen itelläni on varsinaista tuskaa.. :urjo:

Todellakin, tuo Protein95 on hirvittävää sotkua. Sain tuon yhden pussin hirveällä taistelulla juuri käytetyksi, enkä enää sotkeudu siihen.

Mitä taas tulee tuohon Whey+:n kalleuteen, niin minä käytän sitä 45 grammaa kerralla palautusjuomassa, jolloin siitä riittää 20:een palautumisjuomaan, eli noin 6 viikkoon, ja pussin hinta vip-alennuksien kanssa on ~30€, eli kuukausihinnaksi tulee noin 20€. Sanoisin että halpaa kuin saippua. Glutamiinin hinta se enemmän hirvittää, olenkin miettinyt että jos rupeis ottamaan glutamiinia vain ennen ja jälkeen treenin. Nyt olen em. ajankohtien lisäksi ottanut joka aamu ja ilta, ja aina 5g kerrallaan. 3-jakoisella ohjelmalla tuossa säästäisi aika paljon, nyt menee siis: 7x10g+3x10g viikossa, eli 5 viikkoa riittää tuo 40 euron purkki (taas alennukset huomioitu), jos ottaisi vain ennen ja jälkeen treenien, niin riittäisi 500 / 3x10g eli 16 viikkoa! (Fastin glutasta kyse).

Protein95 kuten kaikki muutkin maitoproteiinit on kaikki sellasia huonosti sekoittuvia mutta sehän se on ideakin. Tehosekottimella niistäkin saa ihan kunnon iltapalajuoman esim puolet heraa puolet Protein95:sta, ja tämä suhde on muuten todella patentti suhde, jostain luin että muistuttaa hyvin paljon äidinmaidon koostumusta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom