Fastin Whey

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Sakkeus
Protein95 kuten kaikki muutkin maitoproteiinit on kaikki sellasia huonosti sekoittuvia mutta sehän se on ideakin. Tehosekottimella niistäkin saa ihan kunnon iltapalajuoman esim puolet heraa puolet Protein95:sta, ja tämä suhde on muuten todella patentti suhde, jostain luin että muistuttaa hyvin paljon äidinmaidon koostumusta.

Niinno tuossa Bull'sin Basicissa on käytännössä sama tuo suhde kun on 60% heraa, 20% soijaa ja 20% kaseiinia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Protein 95 maistuu jopa hyvälle kun sekoittaa veteen tehosekoittimella ja heittää pari teelusikallista kaakaojauhetta sekaan. Kyllähän tuo pelkiltäänkin uppoaa, mutta pitää melkeinpä sillä tehosekoittimella sekoittaa, kun sheikkerissä tahtoo jäädä paakuille.

Protein 95 ei oo juuri lainkaan laktoosia siksi hyvää.
ite oon käyttänyt nyt xxxL heraa sekun turvottaa vatsaa vähemmän kun whey 3. Noita sf halpis heroja ei voi edes ajatella ilman vatsa kipuja ja murinoita.

Ei piru mulla riitä rahat ostella ton hintasia protskuja..
Bullsin recoveryä ostelen kun siinä saa samassa pakettissa glutamiinit ja kreatiinit, jotka ovat aika hintavia...
Lisä protskua ajattelin hankkia ja Wrangelta prime whey-81:stä saa neljän kilon kanisterin kohttuulisen halpaan 68€ hintaan.. halvempia vaihtoehtoja???

Soijaa en osta ikinä, se on yksi mikä on varma! joskus Viiden kilon säkin ostin ja tuli ihan ihanat koulun perunamuussit mieleen :urjo: maitoproteiinista vähän samat pelot, eli heraa ois ihan hyvä olla! :)

Originally posted by Ryback
Ei piru mulla riitä rahat ostella ton hintasia protskuja..
Bullsin recoveryä ostelen kun siinä saa samassa pakettissa glutamiinit ja kreatiinit, jotka ovat aika hintavia...
Lisä protskua ajattelin hankkia ja Wrangelta prime whey-81:stä saa neljän kilon kanisterin kohttuulisen halpaan 68€ hintaan.. halvempia vaihtoehtoja???

Ite tossa noin kuukausi sitten tuollaisen 4kg:n Prime Whey-81 pönikän hankin. Silloin oli kyllä tarjouksessa, en nyt muista tarkkaa hintaa mutta hiukka yli 50€ kai. Ei kai tuo nyt kovin laadukasta ole, mutta riittää pitkäksi aikaa ja mikä tärkeintä, on kohtuuhintaista. Maku hieman omituinen, mutta siihen tottui nopeasti eikä sitä enää luultavasti parin annoksen jälkeen huomaa (siis kaakaon seassa).

Ekat pari kertaa kun sitä wheytä veteli niin kyllä meinas laatta lentää, mutta eipä tuo nyt enää maistu juuri millekään, tiedä sitten pilaako se makuhermotkin kun on niin STNAN pahaa ;) No ei, mutta siis eihän se HYVÄÄ ole, vaikkakin tottumiskysymys. Ostin sitä 5kg eikä se niin paskalta maistu ettenkö sitä kaikkea söisi. Tänäänkin - halvemman proteiinin puutteessa - vetelin duunissa desin wheytä sekotettuna pelkkään veteen ja vähän öljyä päälle. Namnam nami nam. Ja ukko turpoo..

EDIT: tosin se mansikan makuinen whey3 mitä normaalisti olen duunissa vedellyt maistuu 98345897435097345 kertaa paremmalta (sekä veden että maidon seassa), joskus oikeen odottaa että tulispa kello jo xx:xx että vois vedellä mansikkaherat naamariin. Whey+ mausta en tiedä kun en ole syönyt.

Whey

Täytyy myöntää,että oli melkoinen makuelämys juoda ensimmäistä kertaa Fastin Wheytä reenin jälkeen vaikka olin sekoittanut siihen kaakojauhetta. Silti tuli käytettyä sitä pari vuotta palautusjuomana vaikka maku on todella perseestä.

Nykyään käytän Fastin Reco2:sta maustettuna versiona,suklaa on todella hyvää mutta mansikka liian imelää minun makuuni.
Lainatakseni Timo Immosta,"palautusjuoman pitäisi olla palkinto kovasta reenistä ja siten maistua hyvälle".Samaa mieltä olen,ei Whey kyllä palkinnolta tunnu kovan jalkareenin jälkeen kun leksat on muutenkin kurkussa.Mieluummin sitä siemailee hyvän makuista juomaa josta tulee hyvä olokin.

Tosta Wrangen prime whey-81, mielestäni halvin ja paras protsku,
On tullu kokeiltua kaikkea ja päädyin toho, hintaa 51€ tarjouksesta, malton kans ihan hyvän makusta.

Sain eilen pari desii tota whey3 banaani vaniljaa ja ei voi muuta sanoa ku, Paskemman makuista en oo pitkään aikaan juonu:urjo:
Pahempaa oli pari vuotta sitte maistamani mlo suklaa protsku, joka maistu iha laatalta, No pönttöön meni koko kilon satsi. Hyi vittu et oli pahaa:urjo:

Originally posted by Jukkah

Pahempaa oli pari vuotta sitte maistamani mlo suklaa protsku, joka maistu iha laatalta, No pönttöön meni koko kilon satsi. Hyi vittu et oli pahaa:urjo:

Haha, MLO kehittäny uuden maun "nyt myös uusi maku, laatta". :lol2:

PHUAAH! Ostin tuota Fastin wheytä ... nyt en kyllä tiedä mitä pitäisi sanoa. Sekotin siitä kovan punttisession jälkeen tuhdin juoman malton kera. Ja sitten tein ratkaisevan virheen, elikkä otin
kunnon macho-huikan ... ja oksennus käväisi kurkussa.

Yritin lisätä siihen kaakaota ja vaikka mitä aspartaameja mutta vatsarekyyli jatkui valtaisana. Tämän jälkeen lensi koko pussi takaisin helvettiin.

Sen jälkeen menin ostamaan protein line heraa joka sattui onneksi olemaan tarjouksessa. Mutta vitutti silti. :curs:

Noin kaksi vuotta käytin palautusjuomassa erään lisäravinnefirman hydrolysoitua proteiinia. Maku ei aluksi ollut hirveän maukas, mutta nopeasti siihen tottui.

Nyt ostin hulluna maanantaina 5kg:n pussin Wheyta vaikka olin lukenut sen pahasta mausta juttuja täällä. Ajattelin että ei se nyt niin pahaa voi olla. Ja eihän se olekaan. Hyvin pitkälti sama maku kuin tuossa toisessa käyttämässäni hydrolysoidussa.

Kaikkeen tottuu.

Kaikki menee hymyssä suin! (paitsi viski ja konjakki...)
Varsinkin jos dextrosea mukana, antaa sopivasti makeutta.

Tuohon paakku-ongelmaan itselläni tällainen patenttiratkaisu: Nakataan jauhot tuopin pohjalle. Lisätään _tilkka_ maitoa/vettä/konjakkia jolloin sekoituksesta tulee paksua kiisseliä. Kiisselin kun sekoittelee lusikalla tasalaatuiseksi -käy helposti-, voi lisätä loput nesteet, ja paakkuongelma on kadonnut

:eek: Ei tarvitse tehosekoittimen kanssa leikkiä!

Niin että paakuttomia makuelämyksiä vain kaikille!

:kippis1:

Originally posted by tappara
Todellakin, tuo Protein95 on hirvittävää sotkua. Sain tuon yhden pussin hirveällä taistelulla juuri käytetyksi, enkä enää sotkeudu siihen.

Täh. Ostin Protein95 syksyllä kilon pussin. Vedin sen huiviin... Helmikuussa ostin synttärilahjaksi itselleni 5kg säkin. Ai'että se o hyvvää :)

Originally posted by Poro72
:eek: Ei tarvitse tehosekoittimen kanssa leikkiä!

Niin että paakuttomia makuelämyksiä vain kaikille!

:kippis1:

Toinen tehosekoittimeton versio:
-Etolan perus 0,5l juomapullo
-pullon suuhun sopiva suppilo

Aamusella jauhot pulloon ja sitten duunissa/salilla/missä hyvänsä pulloon kraanasta pikkasen kuumaa vettä, hölskytys ja loppupullo täyteen kylmää vettä. Toimii paremmin kuin sheikkeri kanniskeluvauheessa (=ei aukea kassissa) ja ei tarvitse tiskailla mitään sheikkerin siivilöitä erikseen. Kuuma vesikin tepsii sekoitukseen paljon sheikkeriä paremmin.

Muistan elävästi sen ajan, kun ostin ensimmäisen protsku sangon ja aloitin lisäravinteiden syönnin. Pönttöhän oli Whey99 protskua. Jauheet sekoitettuna veteen ja lavuaarin edessä otettiin miehestä mittaa, kun ensimmäinen hörppy tuli pihalle samantien.... :urjo:

Kummasti siihen makuaisti tottui, kun vain sai ensimmäiset kerrat pysymään sisällä. Mutta samaa myrkkyä en varmaan enää osta. Ennemmin olen vaikka Torsti.

Tällähetkellä vedän palautusjuomassa Weiderin WheyProtein jauhetta. Maku on ainakin hyvä, melkein kuin kaakaota joisi, kun maitoon sekoittaa. Mitä porukka yleensä on mieltä näistä Weiderin valmissekoituksista? Onkohan nämä mistään kotoisin, verratuna noihin perus "helvetin"-jauhoihin.

Onko Whey teoreettisesti katsoen parempi vaihtoehto palautumisjuoman proteiiniksi kuin Whey+? Eli onko sillä hydrolysoinnilla merkitystä?

Originally posted by PattiPete
Onko Whey teoreettisesti katsoen parempi vaihtoehto palautumisjuoman proteiiniksi kuin Whey+? Eli onko sillä hydrolysoinnilla merkitystä?

Mun mielestä on!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom