Fastin Reco2 ja Promix

tupacalle

Banned
Ostin tuota Reco2:sta nautittavaksi punttireenin taikka punttitreenin ja jääkiekko harjoitusten jälkeen, onko ok? Ajattelin seuraavaksi kokeilla tuota Fastin Promixi jauhetta..oisko sen käyttö sitten sellasta että vetää sitä illalla naamariin niinä päivinä kun on rautaa noussut? :wall: oisin kiitollinen jos vastauksii satais :worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tupacalle sanoi:
Ostin tuota Reco2:sta nautittavaksi punttireenin taikka punttitreenin ja jääkiekko harjoitusten jälkeen, onko ok? Ajattelin seuraavaksi kokeilla tuota Fastin Promixi jauhetta..oisko sen käyttö sitten sellasta että vetää sitä illalla naamariin niinä päivinä kun on rautaa noussut? :wall: oisin kiitollinen jos vastauksii satais :worship:

Reco on palautukseen käypää tavaraa. Promixia illalla ennen nukkumaan menoa naamariin niin on proteiinin saanti yönkin ajaksi turvattu, taikka sitten fastin maitoproteiinia yöksi. Promix on myös hyvä välipala imo.

Mun näkemys on että promixia halvempia mutta yhtä toimivia ratkaisuja on olemassa.
Reco2 on hyvä hiilarimääränsä (ja nopean proteiinin) vuoksi juuri mainitsemasi tyyppiseen aerobisempaan urheiluun. Proteiinia siihen voisi ehkä hieman lisätä punttispalautus-yhteydessä.

Mutta kun Reco2 kuitenki sisältää saman verran proteiiniä kuin esimerkiksi MASSA niin eikö se auta lihaksia kasvamaan? Itte oon alottelija joten ei tietoo :wall:

Auttaa kunhan kehon muu ravitsemus ja elämäntavat ovat kunnossa.

Reco2 proteiinit ovat heraisolaattia ja -hydrolysaattia, jotka imeytyvät 1-2h. MASSAn proteiinit ovat niin hitaita, että ne eivät oikein sovi palautusjuomaan. En sitten osaa sanoa niistä tyypeistä joilla on todella vilkas aineenvaihdunta.

Keskimääräinen arvio, että max. 50g kerralla proteiinia, oli sitten palautusjuomassa tai proteiinisheikissä. Vaan eipä tässä yliannostus ole muutamista grammoista kiinni.

Hullu inkkari sanoi:
Auttaa kunhan kehon muu ravitsemus ja elämäntavat ovat kunnossa.

Reco2 proteiinit ovat heraisolaattia ja -hydrolysaattia, jotka imeytyvät 1-2h. MASSAn proteiinit ovat niin hitaita, että ne eivät oikein sovi palautusjuomaan. En sitten osaa sanoa niistä tyypeistä joilla on todella vilkas aineenvaihdunta.

Keskimääräinen arvio, että max. 50g kerralla proteiinia, oli sitten palautusjuomassa tai proteiinisheikissä. Vaan eipä tässä yliannostus ole muutamista grammoista kiinni.

Niinhän ne väittää, että FAST MASSA olisi tarkoitettu ihmisille, joilla on vaikea saada lisää massaa missään muodossa, tiedä sitten toimiiko se ihan kaikilla, tuskinpa. Sitäkin pitää kauhoa jonkin verran ennen kuin saisi sen tarvitun määrän proteiinia.

Mä oon ihan pilalla näitten jauhojen kanssa :hyper: tiettekö lisääkö toi Promix lihasmassaa vaikkei olisi sinä päivänä reenannutkaan? Ja onko se sama asia et ''tulee lisää lihasmassa'' tai ''llihakset kasvavat'' ? :nolo: joillain leikkaa

Kun Reco2 paketissa ei puhuta muuhun sekottamisesta kun veteen ja maitoon niin voiko sitä pistää vaikka mehuun tai jogurttiin?

tupacalle sanoi:
Mä oon ihan pilalla näitten jauhojen kanssa :hyper: tiettekö lisääkö toi Promix lihasmassaa vaikkei olisi sinä päivänä reenannutkaan? Ja onko se sama asia et ''tulee lisää lihasmassa'' tai ''llihakset kasvavat'' ? :nolo: joillain leikkaa
Siis lihas on pitkälti proteiinia ja vettä. Jos et syö proteiinia, niin eipä lihaskaan kasva. Lihas ei kuitenkaan ilman treeniä kasva, mutta tämä ei sulje sitä faktaa pois, etteikö välipäivinä pitäisi saada proteiinia.

tupacalle sanoi:
lisääkö toi Promix lihasmassaa vaikkei olisi sinä päivänä reenannutkaan?

En täysin ymmärtänyt mitä yritit tuossa kysyä, mutta jos halusit tietää kannattaako Promixiä (tai ylipäätään mitä tahansa proteiinia) ottaa myös sellaisten päivien päätteeksi jolloin ei ole käynyt salilla, niin vastaus on: juu, kannattaa.

Mutta olisko siitä hyötyy tämmöselle kiekkoilijalle joka pelaa lätkää 3-5 krt viikossa ja käy salilla 1-2 kertaa viikossa. Siis siitä promixistä? :kuola:

tupacalle sanoi:

Siis kaikki noi palkkarit on nestemäistä ruokaa. Treeni ainoastaan käynnistää lihakset vastaanottamaan ravintoa vahvistuakseen ja näin ollen palautusjuomat ovat nykyajan siunaus punttaajille.

Jos nyt todella tarvitset syödä 10 kananrintaa päivässä, niin kannatta lisätä se proteiinisheikki ja syödä se 2-3 kananrintaa päivässä, ettei tarvitse ahmia kuin hullu, parempi olisi jos se proteiinisheikki ei sisällä paljoa hiilareita, syöt ne hiilarit vihanneksista ja hedelmistä, mutta treeninjälkeinen palkkari kannattaa sisältää hiilareita. Tajusitko? Ja ei lihakset pelkällä yksipuolisella ravinnolla kasva. Vihreät vihannekset ja hedelmät ovat myös tärkeitä lihaskasvun kannalta.

Vinkki: Tee aamupala valmiiksi jo illalla. Koska aamulla se voi jäädä joskus välistä pois, ehkä tulee kiire tai jotain, you never know.

Pitäkää NUORELLE aloittelijalle pikku luento et mikä nostaa testosteroni tasoja ja miten se vaikuttaa lihasten kasvuun?
:worship: :1:

tupacalle sanoi:
Pitäkää NUORELLE aloittelijalle pikku luento et mikä nostaa testosteroni tasoja ja miten se vaikuttaa lihasten kasvuun?
:worship: :1:
Luontaisia testosteronitasoja on kovin vaikea nostaa ilman lääkkeitä. Lisäravinteita joiden väitetään nostavan testosteronitasoja on joitakin, mutta kovin kiistanalaisia ovat väitteet.

Suositut

Back
Ylös Bottom