Fastin Reco2 ja Promix

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kötö sanoi:
Kokeile soijaa....

Olen kokeillut, ei vaikuttanut palautumiseen eikä kehittymiseen millään lailla. En kuitenkaan suostu soijaisolaattia mitenkään vakituisesti käyttämään, ja syy on sama kuin Mikellä: kammottava maku :urjo:

Mike sanoi:
En ole huomannut mitään eroa palautumisessa vaikka olen testannut kaikenmoisia komboja. Ainoastaan palkkarin poisjättäminen on testaamatta.
Sama täällä.

Niinno joo, joskus on jäänyt palkkarikin pois, jos saatavilla on heti reenin jälkeen paljon näppärästi syötävää ruokaa, esim. puoli litraa maitoa ja iiiso kasa perusmössöö. :D

paljonkos kyseinen promix yäprotsku maksaa fastilta?:kakka: vai kelpaako soija90 illalla vai onko välttämätöntä ostaa yäproteiiniksi tarkoitettua mössöä?

paljonkos kyseinen promix yäprotsku maksaa fastilta?:kakka: vai kelpaako soija90 illalla vai onko välttämätöntä ostaa yäproteiiniksi tarkoitettua mössöä?

Liian kallista, unohda! Tsekkaa Uffelta Caseiini, 1dl - 1.5dl ennen unia tai rahkapurkki ja ruokalusikallinen rypsäriä toimii hyvin..
http://www.p-store.fi/product_info.php?products_id=160&osCsid=20d17727b24518f2908d3411915f5cfb

Soija prode ajaa varmaan lähes saman asian, mutta eihän tota voi syödä kukaan. :urjo:

Hei jes vanha threadi taas näköjään ylös, eli tänään tarttui mukaan Promixia ja paketissa kyllä mainitaan että sekoitetaan veteen, mehuun tai maitoon, noh aattelin tässä ennen ku nukkumaan menee ni rykästä ison tuopin Valion maito Plussaa Promixin kanssa ja lopputulos oli jotain härskin munakokkelin tapaista. Ei sekoittunut lainkaan tuohon tavaraan, noh sissinä lipitin maidon pois sen kuonakerroksen alta, ja koitin nyt vettä laittaa, eikä vieläkään mitään... Eli onko tää mun Promix viallinen, vai onko promix itsessään susi kamaa? Ei nä nyt niin halpoja ole että raaskis kerran raapastua pussia heittää roskiinkaan mut jos en tuota mihinkään saa sekottumaan ni tiukkaa tekee.

Kovin ollaan kärsimättömiä, mutta osuispa nyt jonkun Promixin käyttäjän silmään tämä... Eli sekoittuuko teillä jauhe hyvin/heikosti/ei ollenkaan, ja mihin nesteeseen? Fastilta odottelen sähköpostia, outoa ettei heidän sivuillaan ollut mitään "yhteystiedot" tabia, mutta jonkun viestin sain ehkä eteenpäin jonkun kaavakkeen mukana.

Suositut

Back
Ylös Bottom