Fastin Reco2 ja Promix

En ole varma ymmärsinkö oikein mitä tuossa ajat takaa, mutta noilla tuotteillahan on täysin eri käyttötarkoitukset. Reco2 on tarkoitettu palautumis juomaksi ja sisältää nopeaa heraproteiinia. Massa on taas massanlisäys valmiste joka sisältää heran lisäksi myös hitaampia maito- ja soijaproteiinia eikä täten IMO sovellu yhtä hyvin palkkariksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fast Reco 2

Edistääkö Reco2 palautusjuomana lihasten kasvua?Rupesin vaan miettimään kun pakkauksessa ei puhuta lihasten kasvusta mitään... Nyt kaivataan vastauksia! :worship:

Kyllä. Reenillä annat ärsykkeen, palautejuomalla käynnistät palautuksen. Lihashan kasvaa levossa, palautejuoma+ruoka+mahdollsiet muut lisäravinteet=lihaksen polttoaine. näin karkea selitys :)

Mutta ei se varsinaisesti edistä sitä kasvua vaan kenties sanoisin ennemmin että se tukee lihaskasvua jos muu ravinto on kunnossa ja treeni on oikenlaista.

aisman sanoi:
Mutta ei se varsinaisesti edistä sitä kasvua vaan kenties sanoisin ennemmin että se tukee lihaskasvua jos muu ravinto on kunnossa ja treeni on oikenlaista.

Juuri näin. Ei sitä pelkällä palautusjuomalla kasva, vaan muun ruokavalion pitää olla myös kunnossa. Ja proteiineja tulee saada se 2 g per kehon painokilo.

Mutta palautusjuoma on kyllä lähes korvaamaton treenin jälkeen, eli sen suhteen ketjun aloittaja on oikeilla linjoilla.

Edit: korjauksia

joo sori jätkä etenki mike katos kun tää palsta systeemi ei oikeen toimi mun koneella ja tää on tällä hetkellä ainoo omista topiceistani jonka oon onnistunu löytämään siksi mulla on samasta aiheesta 3 topiccii pyytäsinkin mikee jos mahdollista vaikka poistamaan nämä koska sain jo kaiken tiedon mitä tarvitsen ..uusi kone on hankinnassa,pahoittelen enkä toista samaa enää :( :thumbs:

Mike sanoi:
Mehu ok, maitotuotteet ei.

Miksi maitotuotteet ei passaa Reco2:n kanssa? Rupesi kiinnostamaan kun 15 minuuttia sitten marssin kaupasta kyseinen pussukka kainalossa ja maitoon olin ajatellut sekoitella. Mauksi tuli valittua suklaa, saattaa tulla mielenkiintoinen setti jos mehuun sotkee.. :eek:

Prkl, tajusin heti kun viesti lähti että tarkoitit tietenkin maitotuotteilla jugurtteja jne.. ei itse maitoa. Vähän hitaalla tänään...

Kylläpä on vuoden aikana muuttunu ihmisten mielipiteet palkkareista, nykyjään on hyvä mitä hitaampaa proteiinia palkkariinsa laittaa.. katotaan mitä ens vuonna? eli kysymykseen vastaus: maitoa vaan recon kanssa :rock:

Siis varmaan tarkoitti että ei myöskään maitoon. Koska Reco2 on palautusjuoma ja niissä suositaan nopeasti imeytyviä hiilareita ja proteiinejä. Maito sisältää maitoproteiiniä eli kaseiiniä? ja tuo taas on hitaasti imeytyvää. Eli maitoon sekoitus hidastaa imeytymistä jonka taas väitetään vaikuttavan palautumiseen negatiivisesti.

tupacalle sanoi:
Siis varmaan tarkoitti että ei myöskään maitoon. Koska Reco2 on palautusjuoma ja niissä suositaan nopeasti imeytyviä hiilareita ja proteiinejä. Maito sisältää maitoproteiiniä eli kaseiiniä? ja tuo taas on hitaasti imeytyvää. Eli maitoon sekoitus hidastaa imeytymistä jonka taas väitetään vaikuttavan palautumiseen negatiivisesti.

Joo juuri tota tarkoitin, nykykäsityksen mukaan on hyvä mitä hitaampi palkkari on.. niin järettömältä kun se ehkä kuulostaakin :whip:

Jaa-a.. täytyisi varmaankin laittaa jonkin sortin galluppi pystyyn siitä, suosiiko porukka hitaita vai nopeita palkkareita :rolleyes:

ANW sanoi:
Joo juuri tota tarkoitin, nykykäsityksen mukaan on hyvä mitä hitaampi palkkari on.. niin järettömältä kun se ehkä kuulostaakin :whip:

Kenellekkä luovutamme arvonimen "hitaanpalkkarinkeksijä" tittelin ?

Suositut

Back
Ylös Bottom