Fastin proteiinit?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
35
mitä mieltä ootte yleensäkkään fastin tuotteista mitä niistä kannattais niinkun syödä ja varmaan jotain noista green line tuotteista ite oon nyt ostanu o fastin kreaa ja sit mulla on sf:n kreatiini pyruvaxia ja oon ajatellu ostaa fastin muscle+ tai sit whey3 ysk ois kans toi maito90,mitä mieltä ootte?

Maailma on pullollaan laadukkaampia lisäravinnemerkkejä kuin:kakka:
Katsoppa vaikka pakkiksen tuotteita ja ylläty:)

Parenpaakin saat, jos vaan haluut vähän panostaa enemmän rahaa. Itse en oikein välitä noista fastin tuotteista.

Summerboy sanoi:
mitä mieltä ootte yleensäkkään fastin tuotteista mitä niistä kannattais niinkun syödä

=> ei yhtään mitään.

Kokeile kunnon kamaa esim. Evolution Phase3, taikka jos erikseen teen palautusjuoman niin vaikka SportPharma Isolate ja sekaan Evon maltoa.

Itse olen syönnyt muscle+:saa ja sit promix:ia. Enemmän tykkään ottaa Bhase3 reenin jälkeen (siinä muuten on creatiinia ja glutamiinia) ja sit Protein XL:llää välipaloina. Sit kun vielä olis rahaa niin ostaisin ProSlow:ta iltapalaksi.

Ei välttämättä fastin protskuissa ole mitään vikaa, mutta itse ainakin tykkään yllä mainitsemistani tuotteista maun ja hinnan takia. :)

ei ne nyt oikeesti ihan paskaa oo...whey3 on palkkariin ihan hyvä prode. Markkinoilla on vaikka kuin paljon kyseistä jauhoa huonompaa tavaraa..

Tylerd sanoi:
Eikä tarvi edes enempää rahaa kun saa parempaa :)
Juups, ei ainakaan isoista summista puhuta, jos laisinkaan. Ehkä postimaksut, jos ei ole mahdollisuutta asioida jossaan liikkeessä. ;)

Kyllähän noita syö jos ei muuta ole tarjolla...

Kiinnitä vähän huomiota tohon kieliasuun. En jaksa valittaa mistään yhdyssanoista, mutta tuota on aika kamalaa lukea. kitoos:piis:

Ei itellä ainakaan valittamista Fastin suhteen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En todellakaan osta fastia jos on mahiksia parempaan merkkiä ku vaikka evolution tai prolab.

Fastin tuotteet sekoittuvat huonosti ja maistuvat aivan paskalta vaikkapa prolabbiin verrattuna ja sitten ne on vielä vitun kalliita ku niitä myydään niissä pikkusäkeissä. Sitten ne on vielä semmosia kumman karkeita ja paakkuisia jauhoja...

Hera80 maustamatonta vielä pystyy käyttämään hintansa puolesta mutta en kyllä maksa lähemmäs 30 euron kilohintaa jostain whey3sesta.
Se on ihan hyvää mutta sillä hinnalla saa parempaakin.

Whey3:sta oon parii pussii vedelly. On must ihan hyvää kamaa, vaik vähän ehkä hintavaa. Sekottuu täydellisesti ainaki veteen ja maitsuu ihan OK. Sen sijaan hera80:stä en oikee suosittele. Ainaki mansikka maistuu elimelle ja panee välil farttaa.

Näin meillä

lampunjalka sanoi:
Mitä :kakka::n Whey3 maksaa ja sisältää?

Lainaus Fastin sivuilta vassokuu:

100 g maustettua jauhetta sisältää:

Energiaa
1756 kJ/
418 kcal

Proteiinia
79 g

Hiilihydraattia
4,4 g

Laktoosia
3,1 g

Rasvaa
8 g

Natriumia
267 mg

Kalsiumia
442 mg

Kaliumia
345 mg

Magnesiumia
38 mg

Tyypillinen aminohappoprofiili/100 g:

Välttämättömät aminohapot

Isoleusiini 4,01 g
Leusiini 8,29 g
Lysiini 7,40 g
Metioniini 1,67 g
Fenyylialaniini 2,62 g
Treoniini 5,51 g
Tryptofaani 1,84 g
Valiini 3,88 g

Ei välttämättömät aminohapot

Alaniini 4,08 g
Arginiini 1,92 g
Aspartaatti 8,78 g
Kysteiini 2,11 g
Glutamiinihappo 13,72 g
Glysiini 1,63 g
Histidiini 1,41 g
Proliini 4,45 g
Seriini 4,41 g
Tyrosiini 2,59 g

Glutamiinia 6,27 g
BCAA yht. 16,18 g

Ite oon maksanu 900 gr suklaaposasta 25 juuroo.

Minusta Fastit on ihan hyviä, aina olen niitä käyttänyt ja tyytyväinen olen. Toisaalta hyvähän tuo olis muitakin kokeilla, niin olis enemmän vertailupohjaa.

Itse on tota Fastin whey3:sta tullu käytettyy jo pidempi aika(palautusjuomissa). En oo vastaavan laatuista/hintaista parempaakaan löytänyt. Mielestäni hinta/laatu/maku/sekoittuvuus/saatavuus on kohdallaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom