Fastin ioniherassa muutoksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu

Hippa

Okkapukku.
VIP
Ostettiin tossa Fastin ionivaihdettua heraa (se violetti etiketti) ja se on koostumukseltaan ihan erilaista kuin ennen.

Onko joku huomannut saman? Onko siinä jotain muutoksia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei se vanhentunutkaan tuote koostumustaan muuta :)

Mutta vaivaa kyllä.. Toi on sellaista paksumpaa ja näyttää kuulemma perusheraproteiinilta..

Vittu..

Ne on salettiin heittänyt väärän etiketin tohon pussiin, kun Fastin pussit on ihan identtisiä muuten.

Kyllä vuoden vanha banaani ainakin mun mielestä näyttää ja maistuu erilaiselta kuin uusi, joten kaipa se koostumus muuttuu? :)

Mutta asiaan.. Laitapa vaikka Puhakan Ollille viestiä menee ja kysy siltä, eiköhän se tiedä.

Veteen sekoittumisestahan se ainakin pitäisi huomata onko oikeaa protskua pussissa.

Eikös noi kaikki fastin kalliimmat herat ole paketin sisällä vielä muovipussissakin. Onko se?

Originally posted by Andy
Eikös noi kaikki fastin kalliimmat herat ole paketin sisällä vielä muovipussissakin. Onko se?

Ei, mut ei ollut edellinenkään ionihera muovin suojaamana.

Originally posted by Raven
Kyllä vuoden vanha banaani ainakin mun mielestä näyttää ja maistuu erilaiselta kuin uusi, joten kaipa se koostumus muuttuu? :)

Mutta asiaan.. Laitapa vaikka Puhakan Ollille viestiä menee ja kysy siltä, eiköhän se tiedä.

Vuoden vanha jauho näyttää ihan yhtä jauholta kuin uusikin.

Tässä vähän kuvamateriaalia noista heroista.

Nyt pitää varoa jo protskujenkin kanssa, kun feikkiä liikkeellä! :thumbs:

Liitteet

• aitohera.jpg
    aitohera.jpg
    95,9 KB · Katsottu: 472
Musta toi "aito hera" näyttää nimen omaan joltain Hera85:ltä ja tuot "feikkihera" taas kalliimmalta tavaralta. Eli just toisin päin ku sä meinasit. Maista sitä, sillähän sen huomaa.

Originally posted by Hippa
Vuoden vanha jauho näyttää ihan yhtä jauholta kuin uusikin.

Otetaan vähän samassa suhteessa. Laita se pussi sivulle ja kato sinne uudestaan joskus reilu 10vuoden päästä, niin mahtaako näyttää välttämättä enää samalta. Taitaa olla pääsiäisruohoa vähän mukana. :)
No, mutta nyt menee ihan ohi aiheen, joten vaikenen.

Maistuvat jokseenkin samalta, mutta sulavat eri tavalla suussa. Sekoittumista ei ole testattu. Oletamme, että sekoittuvat eri tavalla, koska ovat selvästikin eri koostumusta.

ANDY, no tuo aito hera on varmasti sitä aitoa, koska sitä ollaan ostettu jo 2 vuotta säännöllisesti (parin kuukauden välein) ja tää on eka kerta, ku tulee eri tavaraa.

Et Fastilla ois aika huonosti asiat, jos nyt olisi eka kerta, ku saatii aitoa tavaraa...

Originally posted by Anssi
"Vittu.."

Naiset ei saa kiroilla :thumbs:

Muaha :)

Kun on pistänyt 160 euroa rahaa likoon ja tilanne on tämä.. Niin voin minäkin kiltti ja maltillinen tätikin vähän kirota..

Mäkin oon tossa noin vuoden päivät vedelly tuota Whey plussaa, ja ei siinä kyllä mitään muovipussia ole koskaan ollut sisällä, ja näyttää juuri tuolta "aitohera" kuvan tuotteelta.

Vilkaisin tuossa omaan pussiini ja näytti samalta kuin tuo sun aidon heran kuva... tuo feikkikin oli kyllä jostain tutun näköistä... :rolleyes: Mutta maistamallahan se juu selviää, mä ainakin tunnistan Whey +:n maun.

Kyllä ottaa pattiin..

Pitää soittaa sinne valmistajalle huomenna ja ihan salettiin joutuu väittelee siitä aiheesta. Todennäköisesti joudun roudaa sen 5kg:n pussin takaisin sinne kauppaan, jossa ne suuttuu mulle, kun olen saanut selville tuollaisen kamalan skandaalin ja ikinä ne ei enää ole mulle kilttejä..

:itku:

EDIT: pahinta on tietty se, että joudun laittaa palautumisjuomaan jotain epämääräistä jauhoa, josta en tiedä mitä se on. Ja mun kaikki lihakset katoo hetkessä! :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom