Fast pudding

Vähän noloa sinällään, että ku ostan pudding-pussin jonka kyljessä lukee caramel ja kuvassa on herkullinen vaalean ruskea vanukas, niin kulhossa minulla on vitivalkoinen soosi. Tästä kiinnostuneena soitin Fastin asiakaspalveluun josta minulle kerrotaan puddingin valkoisen värin johtuvan siitä, ettei siihen enää nykyään laiteta väriainetta. Kysyn kohteliaasti, että "pussin kyljessä on edelleen kuva ruskeasta vanukkaasta?" Vastaukseksi saan kohteliaasti "niin on." =)

Asiakaspalvelu oli erittäin ystävällistä ja saan postitse lohdutuspalkinnon lähitulevaisuudessa. Ei sillä värillä niin väliä, mutta oli tämä silti vähän... no joo.
Maku oli kuitenkin hyvä!

Hah, just olin tulossa kysymään, että kuuluuko tän olla valkoista (makuaistikin hukassa flunssan takia), mut oisin todellakin odottanut toffeenväristä. :D Nyt näyttää ihan mannapuurolta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voisin melkein puddingia ostaakin, mutta kun on niin pirun kallista. Samat prodet saa esim. rahkasta aika paljon halvemmalla ja vielä helpommin kun ei tarvitse leikkiä kotikemistiä. Tietysti jos on niin armoton herkkusuu että pitää joka päivä syödä jotain makeaa niin onhan tämä ihan hyvä vaihtoehto sellaisille.

Toffee-pussillisessa o 640g prodee ja maksaa 25e, jos ottaa saman verran prodee ehrmannista, niin kustantaa n. 20e. Plus tietty maidot.

Hah, just olin tulossa kysymään, että kuuluuko tän olla valkoista (makuaistikin hukassa flunssan takia), mut oisin todellakin odottanut toffeenväristä. :D Nyt näyttää ihan mannapuurolta.

:) Pakko jatkaa vielä itsekin kun kerran aloitin. Eli onhan tässä Fast mokannut hieman kun markkinoille edelleen laitetaan tuote jonka ulkonäkö on muuttunut radikaalisti mutta myydään edelleen samassa pakkauksessa.
Mutta, tuo minttu-suklaa oli kyllä varsin maukas, ja kun näin vaativa olen, niin oikein värikin miellytti Spekulaa tällä kertaa :wtf:

:) Pakko jatkaa vielä itsekin kun kerran aloitin. Eli onhan tässä Fast mokannut hieman kun markkinoille edelleen laitetaan tuote jonka ulkonäkö on muuttunut radikaalisti mutta myydään edelleen samassa pakkauksessa.
Mutta, tuo minttu-suklaa oli kyllä varsin maukas, ja kun näin vaativa olen, niin oikein värikin miellytti Spekulaa tällä kertaa :wtf:

Missä vaiheessa toi muutos on sitte tapahtunut? Ekaa kertaa ostin tämän Creme Caramelin, Double Chocolate ainaki oli ihan suklaan ruskeaa. Olisi hyvä, että väristä ois mainittu esim. selosteessa, ku luulin jo, että oon saanut väärää makua. :D

Missä vaiheessa toi muutos on sitte tapahtunut? Ekaa kertaa ostin tämän Creme Caramelin, Double Chocolate ainaki oli ihan suklaan ruskeaa. Olisi hyvä, että väristä ois mainittu esim. selosteessa, ku luulin jo, että oon saanut väärää makua. :D

En tiedä missä vaiheessa, mutta asiakaspalvelu ainakin sanoi, että väriaine on nykyään poistettu, koska se vaikutti tuotteen ravintoarvoon negatiivisesti tai jotain...

Itse tuli nyt joku aika sitten hankittua kokeeksi tuota Creme Caramelia, kun muita makuja ei ollut kaupassa hyllyssä. Sekoittui ihan hyvin ja suht nopeasti tuli valmiiksi ilman mitään kokkareita shakerissa sekoittamalla. Maku omaan makuun kyllä vähän sellainen, että pussi tulee mitä todennäköisimmin kestämään hyllyssä varsin pitkään. Ja itse en esimerkiksi kokenut Workout Shockin makua mitenkään kohtuuttoman pahana, kuten moni tällä forumilla.

Ilmeisesti olisi pitänyt malttaa odottaa ja hankkia minttusuklaata, jota monet tuntuvat kehuvan. Minttusuklaan makuiset jauhot on muuten maultaan omalla kohdalla iskeneet muutenkin ehkä parhaiten, joten ehkä sitä vielä jossain vaiheessa uskaltaa antaa puddingille sen toisen mahdollisuuden.

Creme Caramel on todella hyvää tuoreiden mansikoiden kanssa. Paljaaltaan se ei oikein iske, mutta tänäänkin meni hyvin alas mehukeiton kanssa. Mielellään tuota syö iltapalaksi.

Double Chocolaten tein aina rasvattomaan maitoon ja siltä se maistuikin. :jahas: Mut tän Creme Caramelin olen sekoittanut kevytmaitoon ja huikean hyvää! Pieni ero voikin olla suuri ero. :rolleyes:

Creme Caramel on todella hyvää tuoreiden mansikoiden kanssa. Paljaaltaan se ei oikein iske, mutta tänäänkin meni hyvin alas mehukeiton kanssa. Mielellään tuota syö iltapalaksi.

Pitänee tosiaan kokeilla tuunata tuota marjoilla. Tämä oli mielessä yhdessä vaiheessa, mutta päässyt unohtumaan tuo ajatus :)

Joo tuoreita mustikoita ja mansikoita isoon satsiin creme caramelia niin on muuten semmonen herkku, että pitäs maistua kelle vaan :thumbs:

Pudding neitsyys menetetty.Makuina oli toffee ja minttusuklaa.Ja tuota tuota :) Täytyy vähän kehitellä jotain.Ei nimittäin ihan pelkiltään näyttäisi menevän.

Mansikka-valkosuklaa tehty maidolla. Todella hyvää, niinku pehmiksen maku tuli mieleen! Tekis mieli viel testata mustikkakin, jos tääkin oli näin herkkua.

Erikoine tuote toi FAST Pudding jos siihen pitää LISÄILLÄ useita aineita ennen kun sen saa edes kurkusta alas :)

Erikoinen tuote vaikkapa tuo kahvi, kun siihen pitää lisäillä maitoo ja jopa sokeria ennen kuin sen saa edes kurkusta alas. Tai maitorahkaankin jotkut sotkee fun lightia yms. Eiköhän se ole pitkälti syöjässä kiinni, eikä niinkään tuotteessa.

Minä oon alkanut sekoittaa minttusuklaa puddingiin 1,5dl vahvaa (!) kahvia ja 0,5dl rasvatonta maitoa. Herkkua! Saattais toimia muillakin makuloilla, mutta nyt ei kaapista löydy kun tuota.

Tuli ostettua pussillinen tuota tuplasuklaata ja voi jeesus kun on pahaa. Ois varmaan pitänyt vähän googletella ennen ostoa.. Minkälaisella reseptillä toi pitäis valmistaa, että ton sais kurkusta alas? Tää on todella kaukana suklaavanukkaasta ja suuhun jää vain joku keinotekoinen skeidan maku.

Hyi helevetti :down:

Tuli ostettua pussillinen tuota tuplasuklaata ja voi jeesus kun on pahaa. Ois varmaan pitänyt vähän googletella ennen ostoa.. Minkälaisella reseptillä toi pitäis valmistaa, että ton sais kurkusta alas? Tää on todella kaukana suklaavanukkaasta ja suuhun jää vain joku keinotekoinen skeidan maku.

Hyi helevetti :down:

Olin samaa mieltä tuosta tuplasuklaasta, mutta keksin laittaa Cacao-jauhetta hieman sekaan (n. teelusikallinen) niin "triplasuklaa" uppoaa heti paremmin, peittyy hitusen se keinotekoinen maku. Ja jos Cacao ei ole tuttua niin tätä saa joka marketista (linkki)

Itse tuli ostettua tuota valkosuklaa puddingia pussillinen tässä pari kuukautta takaperin ja sekin on täyttä p*skaa niin että joka lusikallisen saa taistella kurkusta alas.

Olisko porukalla mitään hyviä reseptejä tämän maun parantamiseen että sais ton pussin tyhjennettyä, kun pelkiltään se maistuu niin hirveältä.
Tai ehkä mä sitten vaan olen liian nirso ton maun suhteen.

Suositut

Back
Ylös Bottom