Fast pudding

Minttusuklaata sain säkin testiin ja pieksee ainakin aiemmin syömän caramel maun 100-0.
aamupalaks tuli tehtyä 2 dl jauhoa + 5 dl maitoa ja yöks jääkaappiin, toi koostumus on kyllä helkkarin hyvä kun antaa pidempään olla jääkaapissa.
Ujo teollinen sivumaku, mutta hyvää silti... kun toi säkki on joskus tyhjänä niin vois vaikka tyypätä tota valkosuklaata:kuola:

Onko ihmiset testannu kaurajuomaan tai muuhun vastaavaan litkuun tätä vai pelkkään mölöön? Joku tais jo aiemmin purnata et veteen tehtynä ei natsaa alkuunkaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse oon tehny tätä aina niin että laitan lasiin jonkun desin jauhetta, päälle maitoa ja sekoitellen pari minsaa lusikalla ja annan hetken olla. Nopeaa ja helppoa. Sama ei vaan ihan toimi Mannisen puddingeilla.

Tänään tuli käytyä ostamassa Primasta pussi suklaa puddingia. Paljonkohan 1dl tuota puddingia mahtaa painaa? Talousvaa'asta pääsi patterit loppumaan niin vaikea arvioida. Ilmeisesti 30g?

Ensimmäinen pudding annos koskaan.

1dl jauhoja ja 2dl rasvatonta maitoa.

Annetaan olla jonkin aikaa jääkaapissa ja katsotaan mitä tulee.

No ensimmäinen annos on valmis.

Enemmän maitoa olisi saanut olla? Tuli jotekin jauhoisen makusta tästä setistä. Pitäisikö olla täysmaitoa?

Ei mitään kovin makeaa tämä ainakaan ollut. Sokeria joukkoon?

No ensimmäinen annos on valmis.

Enemmän maitoa olisi saanut olla? Tuli jotekin jauhoisen makusta tästä setistä. Pitäisikö olla täysmaitoa?

Niin..tämähän on PROTEIINIvanukasta, siksi siinä saattaa olla sille ominainen "jauhomaisuus". Sokeria joukkoon, mitävielä..osta Jackya, se on makeampaa, eikä jauhoista.

Itsellä tämä menee silloin tällöin illalla rahkan korvikkeena, 30g jauhetta ja 2dl rasvatonta maitoa, hyvää on!

Jos haluaa tuosta puddingista helpolla parempaa tuhoamatta täysin ravintoarvoje niin kannattaa koittaa kaakaojauheen lisäämistä. Vakionahan tuo on aika pliisun makuinen, itse teen iltapalaksi aina seuraavan setin:

40g suklaa pudding jauhoja
5g kaakaojauhetta, jotain "oikeaa" kaakaota eikä mitään oboyta mistä 70% on sokeria
5g raakakaakaojauhetta, tai sitten toiset 5g sitä tavallista kaakaota jos ei jaksa tuota hakea. Tykkään itse tuosta kun se tuo vähän samanlaisen maun tuohon kuin oikeen tummassa suklaassa on
2dl maitoa, tuolla maitomäärällä tulee aika nopeasti tosi tiivistä tavaraa jossa on kiva koostumus.

Joleo sanoi:
Oon esim. valkosuklaan joukkoon sekoittanut Lidlen makeutusnestettä + päälle täräyttänyt kanelia ja mantelirouhetta. Hyvvee tulee. Valkosuklaaseen on ihan jees laittaa jotain, mutta esim. suklaa on itsessään niin hyvää ettei siihen mitään tarvii lisätä.

Eilen ostin ekan säkin sittarista. Pussillinen fastin toffeeta = pussillinen virhettä. Hyi saatana.

Ainakin sen säkin oman ohjeen mukaan tehtynä eli 30g jauhoo + 2dl maitoo..

Ostin minttusuklaan makusta. Annoin jotain 30min jähmmettyä mutta ei ilmeisesti riitä. Tulee semmosta kuvottavaa velliä siitä. jauhot - maito suhteella 1:2.

En suosittele kenellekkään..

Eilen ostin ekan säkin sittarista. Pussillinen fastin toffeeta = pussillinen virhettä. Hyi saatana.

Ainakin sen säkin oman ohjeen mukaan tehtynä eli 30g jauhoo + 2dl maitoo..

Miksiköhän vitussa toi on muuten nimetty toffeeks?

Jos mä rupeisin tekeen ihmisille sokkotestejä tolla tahnalla, ni ne luulis et mä heitin mällit niiden suuhun :(

Ostin tuon toffeen ja yhden kipollisen maistoin ja totesin että ei ole hyvää... pari viikkoa pussi koskemattomana ja tein toisen annoksen, no söin puolet ja heitin roskiin loppupussin. yöks

Toffeen maku yksinään ei ole niin kamalan hyvä munkaan mielestä, mutta kun pistää puolet suklaata ja puolet toffeeta, nams :kuola: Ja paras suhde on mun mielestä 20 g jauhetta ja 150 g maitoa, tulee just kivaa ja parissakymmenessä minuutissa, ja jos malttaa odottaa pidempään, koostumus vaan paranee.

Itse oon maistanut toffeeta, valkosuklaata ja suklaata. Toffee on ehkä hieman jauhomainen, mutta nuo muut eivät niinkään. Liekö koostumusta muutettu tuon jälkeen, koska toi toffee oli ekana testissä ja pussissa oleva jauho ei ollut aivan niin hienojakoista kuin valkosuklaa. Itsellä paras sekoitussuhde on 70g jauhoa ja maitoa niin paljon, että tulee 500g täyteen (eli 430g ;) ) toi setti mahtuu mukavasti sheikkeriin ja saa sauvasekoittimella sekaisin. Suklaa jämähtää jo sekoitusvaiheessa ja siitä tulee parempaa lisää sinne kaakaota. Valkosuklaan kanssa menee sokeriton vadelmakeitto loistavasti.

Maut on ihan jees, mutta itse en kovin ronkeli olekkaan. Kyllä näitä syö ennemmin kuin selkäänsä ottaa :D

Itse oon maistanut toffeeta, valkosuklaata ja suklaata. Toffee on ehkä hieman jauhomainen, mutta nuo muut eivät niinkään. Liekö koostumusta muutettu tuon jälkeen, koska toi toffee oli ekana testissä ja pussissa oleva jauho ei ollut aivan niin hienojakoista kuin valkosuklaa. Itsellä paras sekoitussuhde on 70g jauhoa ja maitoa niin paljon, että tulee 500g täyteen (eli 430g ;) ) toi setti mahtuu mukavasti sheikkeriin ja saa sauvasekoittimella sekaisin. Suklaa jämähtää jo sekoitusvaiheessa ja siitä tulee parempaa lisää sinne kaakaota. Valkosuklaan kanssa menee sokeriton vadelmakeitto loistavasti.

Maut on ihan jees, mutta itse en kovin ronkeli olekkaan. Kyllä näitä syö ennemmin kuin selkäänsä ottaa :D

Toffeen koostumus edelleen jauhomainen.

Ehkä tuota suklaata tekis vielä mieli kokeilla, varmaan ihan hyvää laihiksella. Ton toffee-episodin jälkeen vaan mietityttää laittaa uudet 30e menemään jos taas tulee itku.

Ostin minttusuklaan makusta. Annoin jotain 30min jähmmettyä mutta ei ilmeisesti riitä. Tulee semmosta kuvottavaa velliä siitä. jauhot - maito suhteella 1:2.

En suosittele kenellekkään..

No hei, 2dl maitoa ja 30g jauhetta, jähmettyy kyllä ihan 5 minuutissa jääkaapissa.. se vaan saattaa juoksettua uudestaan jos säilyttää pitkään (mulla kävi niin sen suklaan kanssa). Ihan hyvää toi minttusuklaa on verrattuna mihin tahansa protskujauheeseen mitä oon maistanu.

Onkos kukaan ehtinyt kokeilla vielä tuota uutta mansikka makua? Houkuttelis jonkun verran ostaa, mutta olis kiva kuulla siitä ensin vähän mielipiteitä.

Onkos kukaan ehtinyt kokeilla vielä tuota uutta mansikka makua? Houkuttelis jonkun verran ostaa, mutta olis kiva kuulla siitä ensin vähän mielipiteitä.

mä en ole vielä missään kaupassa nähnyt tota, mut ostan heti kun vaan tulee kauppoihin- voin sit tulla kertomaan millasta oli :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom