Fast pudding

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
3 valkuaista + 1 kokonainen muna, omena/banaani, suolaa ripaus, 30g pudding. Blenderissä sekaisin ja pannulla paistelee useamman tuosta.

Oivoi! Mä olen kaiketi sitten poikkeus verrattuna täällä enemmistöön, tai mun makunystyrät normaalisti ei juurikaan mitään makeaa syövänä ovat heikot, koska omasta mielestä se Double Chocolate miksattuna rasvattomaan maitoon on ihan huiman hyvää ja lähes täydellinen iltapalanamittelu.

Ei kait lähtökohtana voi olla että proteiinivanukasjauheesta saadaan kaupan sokeristen vanukkaiden makuista? Ja eikö se olisi jo hälyttävää jos puddingi maistuisi samalta kuin vanukas johon on isketty infernaalinen määrä sokeria ja minimaalinen määrä rotskuja

Tuli vedettyä yhteen väliin varmaan pussi kuussa Puddingia ennen kuin tajusin, että erään toisen kaupan kolme kertaa halvempi kaseiinijauhe suklaan makuisena maistuu maitoon sekoitettuna aivan sulaneelta Aino-jäätelöltä ja on koostumukseeltankin kuin puddingia.

Tuli vedettyä yhteen väliin varmaan pussi kuussa Puddingia ennen kuin tajusin, että erään toisen kaupan kolme kertaa halvempi kaseiinijauhe suklaan makuisena maistuu maitoon sekoitettuna aivan sulaneelta Aino-jäätelöltä ja on koostumukseeltankin kuin puddingia.

Nyt kerrot kyllä lisävihjeitä tästä tuotteesta!

Pakkiksen kaupassa oli aikoinaan myynnissä XL-maitoproteiinia.
Siitä tuli sellaista paksua pirtelöä! Jestas että oli hyvää.

Asiaan: Nyt sain ton ekan pussin loppuun. Varmaan threadin tokalla sivulla ostin sen.
Aika hasardia saada se koostumus kohdilleen. Aika usein meni liian löysäksi. Tein pääasiassa
maustamattomaan soijamaitoon jossa 3,5g prodea, 2,4g rasvaa mutta 0g hiilaria.

Ostin eilen tota omena-kanelia, sekoitin punaiseen laktoosittomaan maitoon ja oli ihan hyvää. Menis varmaan kevytmaitoonkin :D lapsille olis maistunut kans, mut ei viitti kauheasti antaa noiden makeutusaineiden takia.

Ostin eilen tota omena-kanelia, sekoitin punaiseen laktoosittomaan maitoon ja oli ihan hyvää. Menis varmaan kevytmaitoonkin :D lapsille olis maistunut kans, mut ei viitti kauheasti antaa noiden makeutusaineiden takia.

Eli toisin sanoen oli niin hyvää, että parempi syödä vain itse, eikä päästää muita vanukaskipolle.

Mä nyt ihmettelin, että tosta omena-kanelista puuttui jotain, nimittäin en maistanut sitä kanelia, lopulta selviskin, että eihän tuoteselosteessa edes lukenut sitä kanelia, eli mua on kusetettu! mä otin kanelipurkin käteen ja lisäsin, tuli paljon paremman makusta!

buddin

Moi. Ostin ensimmäisen valkosuklaa-buddinin. Alku meni hyvin alas, loput väkisin. Muut maut parempia ja miksi vaan maidolla? JA Mikä on pirtelön tarkoitus muuta kun puoli päivää maha pöhöllä? :wtf:

Suositut

Back
Ylös Bottom