Olisiko heittää ohjetta letuille?Itse en näitä muuten saa vedettyä kuin että duunailen nuista protskulettuja.Makuina toffee ja minttusuklaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisiko heittää ohjetta letuille?Itse en näitä muuten saa vedettyä kuin että duunailen nuista protskulettuja.Makuina toffee ja minttusuklaa.
Joko noita uusia makuja on kaupoissa? Pipari ja omena-kaneli, onko joku jo maistanut?
Tuli vedettyä yhteen väliin varmaan pussi kuussa Puddingia ennen kuin tajusin, että erään toisen kaupan kolme kertaa halvempi kaseiinijauhe suklaan makuisena maistuu maitoon sekoitettuna aivan sulaneelta Aino-jäätelöltä ja on koostumukseeltankin kuin puddingia.
Ostin eilen tota omena-kanelia, sekoitin punaiseen laktoosittomaan maitoon ja oli ihan hyvää. Menis varmaan kevytmaitoonkin :D lapsille olis maistunut kans, mut ei viitti kauheasti antaa noiden makeutusaineiden takia.
Eli toisin sanoen oli niin hyvää, että parempi syödä vain itse, eikä päästää muita vanukaskipolle.
Kuinka usein syötte noita puddingeja, kun ite tykkään mutta häiritsee ne maukeutusaineet :S
Olen maistanut ja ei voi kyllä kehua. Kyllä siinä vähän pipari maistuu, mutta enemmän siinä maistuu aivan järkyttävä esanssi.Onko kukaan maistanut tuota piparipuddingia?