Fast pudding

FAST Angels @ Shinjuku, Tokyo

FAST Pudding vahvistuu kahdella uudella kesäisellä maulla; mustikka-vanilja sekä mansikka-valkosuklaa. FAST enkeli Janni Hussi esittelee ensimmäisenä mustikka-vanilja proteiinivanukkaan.

FAST Puddingin Facebook-sivuille päivittyy viikoittain uusia korkeaproteiinisia herkkureseptejä. Käy tsekkaamassa.

http://www.facebook.com/pages/FAST-Pudding/238445316281872

Kuva: mike@pakkotoisto.com
Meikki ja hiukset: Prime hair and beauty design
Vaatteet: Sunny’s

kesamaku_mustikka_1000x439.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
FAST Angels @ Suomi Finland

Jos tuotteen makuna on mansikka eihän sen markkinointikuvaa voi sijoittaa muualle kuin suomalaiseen kesämaisemaan. Bikini fitness kilpalija Sari Perälä toimii mallina tässä FAST-enkeleiden tähdittämän Pudding-kuvasarjan viidennessä kuvassa.

Team FAST -urheilijat ovat testanneet marjaiset uutuusmaut ja tällä viikolla FAST Pudding Facebook -sivuille ilmestyy urheilijoidemme suunnittelemia mansikka ja mustikka Puddingista valmistettuja herkkureseptejä.

Tsekkaa FAST Puddingin Facebook -sivut osoitteesta:
http://www.facebook.com/pages/FAST-Pudding/238445316281872

Tarkemmat tuotetiedot löydät osoitteesta FAST PUDDING ? Herkullinen Proteiinivanukas.

pudding_kesamaku_mansikka_1000x439.jpg

Johan myrkyn lykkäs, poistin valkosuklaa puddingia mutta toi ei tunnu hyytyvän millään. Oon testannu desi jauhoa + 2,5 dl mölöä ja desi jauhoa+2 dl mölöä. Kumpikaan ei tuota tota lohkeilevaa hyytynyttä koostumusta vaan setti on vetelää ja vaahdonnut pinnalta jotenki kummallisesti. Onkohan osunu maanantai kappale pussi käteen vai onko vaikutusta käyttääkö hyla tai laktoositonta maitoa vanukkaaseen? Minttusuklaa hyyty ainakin erittäin hyvin kun sitä pisteli pussin menemään.

Nä puddingit pitäs kyl pikkuhiljaa kieltää saatana lailla. Itse tosin nukun yöni vielä hyvin, luotan vankasti markkinamekanismiin; huonojen tuotteiden kohtalona on poistua lopulta markkinoilta. Ei auta vaikka kuinka lapios massia mainontaan.

Tein pitkästä aikaa minttusuklaata ja annoin sen olla reilun vuorokauden jääkaapissa. Näytti ihan sementiltä, mutta maku oli nyt kerennyt tekeytyä kunnolla ja on muuten hyvää! Aiemmin hätiköinyt ja syönyt muutaman tunnin jähmettymisen jälkeen. + tein tällä kertaa täysmaitoon, liekkö se ero tuleekin siitä :D

Mä ostin eilen tota mansikka-valkosuklaa puddingia ja tykkään! Se vie todella hyvin näläntunteen pois.

Tuli vain mieleen, että miksei noissa Fastin pusseissa ole enää sitä mittakauhaa mukana ? Ostin tavallista herajauhetta, sekä tota puddingia, mutta kummassakaan ei mittakauhaa mukana. Ennen on ollut :-(

Aika makeita nuo ovat. koostumus on hyvä noin 12 tunnin kuluttua, tosin siihen on siinä ajassa muodostunut sitkeä kuori, mikä kai olisi estettävissä, jos siihen virittelisi päälle jonkun elmukelmun

Mä ostin eilen tota mansikka-valkosuklaa puddingia ja tykkään! Se vie todella hyvin näläntunteen pois.

Tuli vain mieleen, että miksei noissa Fastin pusseissa ole enää sitä mittakauhaa mukana ? Ostin tavallista herajauhetta, sekä tota puddingia, mutta kummassakaan ei mittakauhaa mukana. Ennen on ollut :-(
Mun mielestä ei ole kyllä koskaan ollut ainakaan perusherassa kauhaa mukana. Tai siis "punaisissa ja vihreissä" pusseissa. Tai ehkä on voinut olla...10 vuotta sitten.

^Aijaa, muistan sitten varmaan väärin, koska olen käyttänyt muidenkin merkkien jauheita ja niissä on aina ollut kauha mukana.

Vähän noloa sinällään, että ku ostan pudding-pussin jonka kyljessä lukee caramel ja kuvassa on herkullinen vaalean ruskea vanukas, niin kulhossa minulla on vitivalkoinen soosi. Tästä kiinnostuneena soitin Fastin asiakaspalveluun josta minulle kerrotaan puddingin valkoisen värin johtuvan siitä, ettei siihen enää nykyään laiteta väriainetta. Kysyn kohteliaasti, että "pussin kyljessä on edelleen kuva ruskeasta vanukkaasta?" Vastaukseksi saan kohteliaasti "niin on." =)

Asiakaspalvelu oli erittäin ystävällistä ja saan postitse lohdutuspalkinnon lähitulevaisuudessa. Ei sillä värillä niin väliä, mutta oli tämä silti vähän... no joo.
Maku oli kuitenkin hyvä!

Vähän noloa sinällään, että ku ostan pudding-pussin jonka kyljessä lukee caramel ja kuvassa on herkullinen vaalean ruskea vanukas, niin kulhossa minulla on vitivalkoinen soosi. Tästä kiinnostuneena soitin Fastin asiakaspalveluun josta minulle kerrotaan puddingin valkoisen värin johtuvan siitä, ettei siihen enää nykyään laiteta väriainetta. Kysyn kohteliaasti, että "pussin kyljessä on edelleen kuva ruskeasta vanukkaasta?" Vastaukseksi saan kohteliaasti "niin on." =)

No nyt ollaan taas tärkeiden asioiden äärellä

Ostin pussillisen mustikka-vaniljaa, asennoiduin hyvin kriittisesti, kuten yleensä näitä tuotteita kohtaan, koska pulverit on aina pulvereita eikä voi odottaakaan aitojen raaka-aineiden ominaisuuksia. Yhtä kaikki, tuoksu oli todella hyvä, väri hauskan violettiin taittuva sininen ja koostumus suhteellisen mielyttävä kun laittoi 2dl maitoa. Kaverin kanssa kokeiltiin niin, että toiselle vähemmän maitoa, mutta silloin maku/suutuntuma oli varsin jauhoinen. Nopeasti jähmettyi vanukkaaksi. Maku vähän vaatimaton, ei pahaa, muttei erityisen hyvääkään. Päädyttiin siihen lopputulokseen, että erinomainen pohja ja saa hyvää, jos vähän tuunaa esimerkiksi tuoreilla marjoilla tai jollain vähän happamalla, kun vanukkaan oma maku oli useamman lusikallisen jälkeen vähän imelähkö? Syön varmasti pussin verkkaiseen tahtiin poikkeen ja saatan ostaa toistekin, riippuen miten hyvät tuunaukset keksin. (:

No nyt ollaan taas tärkeiden asioiden äärellä

No jos ostan kaupasta porkkanoita, niin mitäpä jos pussin avatessa porkkanat ovat väriltään turkooseja? On sen tuotteen ulkomuodon mielestäni edes hieman vastattava sitä mitä kuvassa on :wtf:
Ja kyllähän asiakaspalvelijakin pienessä paineessa joutui nöyrtymään ja myöntämään tämän asian.

Voisin melkein puddingia ostaakin, mutta kun on niin pirun kallista. Samat prodet saa esim. rahkasta aika paljon halvemmalla ja vielä helpommin kun ei tarvitse leikkiä kotikemistiä. Tietysti jos on niin armoton herkkusuu että pitää joka päivä syödä jotain makeaa niin onhan tämä ihan hyvä vaihtoehto sellaisille.

Suositut

Back
Ylös Bottom