Fast pudding

Voi vittu kun erehdyin maistamaan tota paskaa kun joku vajakki kehu etusivulla jacky vanukkaan makuiseksi.. EROA OLI KUIN LADALLA JA MERSULLA. Hirveetä paskaa älkää vaan tuhlatko rahojanne tohon! Miten pahasti pitää makuaistissa olla vikaa, että saa ton "vanukkaan" muistuttamaan JACKYÄ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Höh, minusta se oli helvetin hyvää :D oon tehny sitä pelkästään maitoon (maito plus / täysmaito) tai sitten ton etusivun ohjeen mukaan, molemmat maistui oikein namilta.

Ps. se etusivun "vajakki" taitaa olla Mike että varo vaan :D

Voi vittu kun erehdyin maistamaan tota paskaa kun joku vajakki kehu etusivulla jacky vanukkaan makuiseksi.. EROA OLI KUIN LADALLA JA MERSULLA. Hirveetä paskaa älkää vaan tuhlatko rahojanne tohon! Miten pahasti pitää makuaistissa olla vikaa, että saa ton "vanukkaan" muistuttamaan JACKYÄ?

Kuka vajakki, sanotko uudestaan tarkemmin?

Minäkin erehdyin ostamaan pussillisen ja kyllä maku oli aivan muuta kuin kuvittelin. Hirveetä kuraa ja ei lähelläkään Jacky -makupalaa.

Sä et vaan osaa.

On ollu pettymys nää vanukkaat makunsa ja koostumuksen puolesta. Totesin myös, että mielummin heitän normi prodejauhoo sheikkeerii, ravistan ja ääntä kohti. Toinen vaihtoehto että vatkailee johonki kippoo ja venailee, että jähmettyy ja kauhoo epämääräisen kokkareisen puuron naamariin :( . Tietty joku luovempi ihminen näistä jotain hyvää saa kokkailtua ideana prodevanukas on hyvä.

Tosi innovatiivinen nimi sulla toi Alfatesto.

Toi Caramel creme oli ainakin oikein mukava yllätys :). Jänskätti ostaa koko pussi, koska Mannisen vaniljapudding oli ihan kauheeta scheissea. Moneen otteeseen yritin sitä syödä ja eri komboilla, mutta mikä pahan hyväks muuttais :P. Eli myyntiin meni yli puolet purnukasta. Mutta onneksi tuli ostettua tuota Fastia.

Ja siis tein 1:4 sekoitussuhteella (kaveri suositteli) laktoosittomaan maitojuomaan sheikkerissä ja jääkaapissa ehti olla about tunnin verran. Tuli tolla suhteella jo tosi löysää, eli oli helpompi laittaa kurkusta alas ihan vaan juomalla. Maistui ihan sulalta kinuskijäätelöltä :kuola:! Pitää ehdottomasti kokeilla heittää tätä pariksi tunniksi pakkaseen :).

Eli siis voin suositella lämpimästi, jos kinuskista tykkää :).

Tuota Miken reseptiä en ole kokeillut, mutta caramelli pudding ihan normaalina 0% laktoosittomaan maitoon tehtynä oli hirveetä kuraa. Rakenne oli kuin saippuaa, tuli huono olo. Aivan kun vatsa/ruokatorvi täynnä saippuakuplia. Maitoa jos laittoa tuon 3dl(?), jotta maku oli siedettävä, oli tavaraa niin paljon, ettei sitä kaikkea kyennyt syömään.

Mä kans ostin suklaaversioo. Sekotin ohjeen mukaan ja nenästä pidellen piti syödä, lähinnä rakenteen takia. En kuitenkaan heittänyt pussia vesilinnulle, kun on sen verran tyyristäkin ja tein kaksi kokeilua.

1) Ohjeen mukaan ja jääkaappiin vuorokaudeksi
2) Ohjeen mukaan + van houtenia 5g, pari tippaa makeutusainetta, jääkaappiin vuorokaudeksi

Tosta kakkosversiosta on nyt tullu mun aamupala, välipala, jälkiruoka jne. Se maistuu ihan oikeasti Jacky makupalalta, siltä tummalta. Lisäksi tuo ensimmäinenkin versio oli selkeästi parempaa, kuin se aiempi "10min jääkaapissa" versio. Eli se "tekeytymisaika" on todella oleellinen?

Olen käynyt tsiigaa paikallisen s-ryhmän lisäravinnehyllyä nyt pariin otteeseen kaupankäynnin yhteydessä, mutta puddingki hyllyt on ollut tyhjänä koko ajan. Kuulemma menivät niin nopeesti. Hinta on suolainen, mutta haluan silti itse päästä kokeilemaan miltä se maistuu. Jos saan sokerihimot sillä tyydytettyä niin kaikki voipa terveys menee aina rahojen edelle!

Minäkin haluaisin tietää ketä haukutaan vajakiksi, jolle sanakirja antaa seuraavanlaisen selityksen - Vajaamielinen, vajaataitoinen. Henkilö, jota ei pidetä kovinkaan älykkäänä tai täysillä käypänä. Myös humoristinen haukkumasana jollekin joka ei vain tajua jotakin. :thumbs:

Ite kans miken reseptistä innoissaan ostin pussin. Tein ensin reseptin mukaan mutta jouduin pettymään. Sitte yks ilta otin ihan pussin ohjeen mukaan ja hyi vittu, meinas pala lentää. Sitte tein muuten saman satsin kun tuo miken ohje mutta laitoin puolet tuota prodepudding jauhoa ja puolet kaakaojauhoa ja sitte vielä vähä steviaa sekaan. Jo alko tuleen parempaa, nyt voitiin jo puhua ihan oikeen vanukkaan makusesta, tosin statsit vähän kärsii.

Tollasta puddingiahan pystyy tehdä itsekin melko helposti. Kiehauttaa 1/2dl vettä ja sulattaa liivatelehden tai kaksi sinne sekaan ja kaataa hera+maito juomaan. Lopuks antaa olla pari tuntia jääkaapissa.

Mulla on iltapala rahkaa 375g ja marjoja 200g sekä mehukeittoa ja muuta. Oon tehnyt niin että laitan 250g rahkaa ja 20g puddingia, marjoja ja mehukeittoa. On muute helkatin hyvää ja paksuntaa mukavasti ruokaa.. Tosin saman tein nighttime proteiinillaki aiemmin, se ei vaan sakeuta samassa mittakaavassa.

No onhan se nyt jumalauta niin, ettei nää proteiinituotteet pääse yleensä edes lähelle ns. alkuperäistä. Heraa löytyy nykyään jo aika pirun hyvän makuisena, mut aika laajan otannan perusteella voin sanoa, että patukoista sitä marsia tai snickersiä on aika turha hakea. Veikkaan, että nää pudingit menee vähän samaan kategoriaan patukoiden kanssa. Tai oikeastaan ne on vielä huonompia sen takia, että patukan voi syödä heti mut toi vanukas täytyy ensin sotkea. Jos itse haluan jotain prodepitoista suorastaan herkutella, niin se on pihvin paikka, vanukkaat saa jäädä hyllyyn.

Suositut

Back
Ylös Bottom