Näkisin tuon tuotteen enemmänkin urheiluravinteena kuin minään "herkkuna". Se on vain urheiluravinne, joka maistuu vähän vanukkaalle, on selvää että noin korkeat proteiinipitoisuudet ei ihan sametilta maistu.
Itse en kyllä ole maistanut, mutta mieluummin syön kovaa treenaavana ihmisenä tuollaista mikä edistää mun lihaksien kasvatusta ja ei maistu niin hyvältä, mutta kuitenkin aika hyvältä, kuin syön jotakin ns. oikeita herkkuja jotka ei edistä mitään muuta kuin paskamahaksi tulemista. Aineenvaihduntani on niin hidas, ettei kroppa kestää mitään herkkuja jos haluaa että siksari näkyy. Jäätelöt, keksit, karkit, vanukkaat, sun muut ei ole kuulunut ruokavalioon enää aikuisena. Sipsit joskus, mutta jokaista tuhottua Pringles-purkkia saa katua karvaasti tällä aineenvaihdunnalla. Kaikki pakkislaiset eivät kovin tosissaan bodailua ota, mutta itse otan ja syön nykyään aika puhdasta bodyruokaa, mihin ei paljon herkut kuulu. Itseäni kiinnostaisi kyllä kovasti maistaa tätä, koska olen kuullut myös kehuja.
Jotkut kun puhuu täällä herkutteluistaan, niin ihmettelen millaisia paskamahoja kirjoituksien takaa löytyy. Ehkä jotain ei sitten kiinnosta tulokset, mutta itseä ei huvita käydä 6x xiikossa tappelemassa rautojen kanssa ja sitten pilata kaikki jollain paskamätöllä, suklaalla, kekseillä, jäätelöllä, JACKY-MAKUPALOILLA tai viinalla. Ehkä joillakin (nuoremmilla) on vaan nopeampi aineenvaihdunta, mutta itselläni ei pötsi kestä enää mitään roskasysteemeitä kun keski-ikä lähestyy.