Fast pudding

Kannattaa varmaan "viilata" sitä tekotapaa ennen kuin haukkuu kaikki täällä ja kiroaa tuotteen alimpaan helvettiin.

Eikö oikea tekotapa ole se mikä pussin kyljessä lukee. Ja jos ei maistu hyvälle niin ei maistu. Turha sinne on kermaa ja sokeria sotkea, sama syödä sitä Jackyä sitten vaan ja kylkeen jotain protskuruokaa.

Ei nää mitään erityisiä herkkuja ole ja miten voisikaan olla, valtaosa ihan tavallista kaseiinia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tajua mitä jengi valittaa, itse vetelen toffeeta sekoitettuna 2,5 dl rasvatonta maitoa, ja hymyssä suin vetelen napaan, oikeastaan mun päivän "herkkuateria" :)

Fastilaiset kehuu tätä, koska olettaa saavansa lisää ilmaisia tuotteita. Mike kehuu, no kyllä tiedätte miksi. Ja jos Mike kehuu niin hei oha tän oltava hyvää! Tosiasia on, että paskaahan tämä on.

Ite sain veikalta synttärilahjaks tota toffeen makusta :p Oli ihan hyvää laitoin vaan kulhoon jauhot ja maidon ja sekotin, sit 10min jääkaapis.

Sillähän ei ole mulle taas mitään väliä kun vanukkaat on herkkuja ja niitä pitäis syödä maun takia! Siinä vaiheessa kun herkuista yritetään tehdä terveellistä tms niin mennään metsään. Kaikki missä on heraa maistuu yleensä paskalta ei siitä pääse mihinkään. Ellei sitten ole vähintään yhtä paljon hiilaria niin sit voidaan saada suht ok maku!

makuasia.

Mitäpä jos..you just shut up and train?

Turpa kiinni ja juna? :D

Joo, mutta on kyllä ihme miten saa vanukkaastakin hirveän sodan aikaiseksi. Nykyään pakkiksella on aivan helvetisti näitä kymmenien viestien tappeluita, aiheesta kuin aiheesta. Aiheuttaako tämä syysmasennus kaikille pahaa mieltä? :hyper:

Ymmärrän kyllä että joidenkin palautuminen vaatii sitä jos treenaa enemmän tosissaan kuin minä, mutta ei se sitä makua muuta yhtään paremmaksi.

Tota kyllä se nimenomaan muuttaa. Kun on treenannut tosi kovaa ja kehon ravinnevarastot on tyhjinä, niin silloin palautusjuoma maistuu todella hyvältä, vaikka se ei normaalitilassa juotuna olisikaan kauhean hyvää.

Fastilaiset kehuu tätä, koska olettaa saavansa lisää ilmaisia tuotteita. Mike kehuu, no kyllä tiedätte miksi. Ja jos Mike kehuu niin hei oha tän oltava hyvää! Tosiasia on, että paskaahan tämä on.
Älä kiukuttele siellä, ota tikkari.

Laitetaan nyt oman lusikkani mukaan soppaan. Ensinnäkin arvostan sitä, että joku tuo markkinoille lisää valinnanvaraa. Kilpailun kiristyessä hinnat ja maut paranee, ainakin teoriassa. Ei kaikille sovi kaikki, makean persoille ihmisille pugging on varmasti vastenmielistä mutta itseni mukaanlukien makeat ei ole koskaan kuuluneet ruokavalioon, joten tämmönen semimakea jälkiruoka on ihan huomionarvoinen jälkiruoka esim. flunssapäiville ettei makrot karkaa käsistä (lisätään nyt ettei tule sanomista, että muksuna tottakai meni kaikki maailman makeiset). Varmasti tuotteesta on hyötyä ainakin henkisellä tasolla monille diettaajille ja uusia ruokailutottumuksia opetteleville ihmisille, ettei tarvi koko aikaa ilman makeaa mennä. Korkean proteiinipitoisuuden takia pitää nälkääkin paremmin loitolla kuin jackyt. Niille joita tuote ei miellytä niin laittakaa valmistajalle parannusehdotuksia ja palautetta niin heille selviää tarkemmin asiakaskunnan preferenssit ja vastaavien terveellisempien tuotteiden kysyntä tulee huomioon tuotekehityksessäkin.

Tän koko puddingin idea vaa katoo siinä, kun pitää lisätä sen tuhannen ainesta ja vatkata ja hämmentää ja surustaa ja hyydyttää ym.. Loppujen lopuksi lähes saman lopputuloksen saa normi herajauhostakin väsättyä, kun sinne lisätään ainesosia. Pitäis olla valmiiks hyvää ettei tarvis mitää lisäillä. En tätä minkään makunautinnon takia hankkinut, joten jo helpouttensa puolesta vetelen välipalaksi mielummin normi prodejuomat. Täytyy silti viel se kinuski versio testata ja kyl tää mannisen puddingin voittaa.

Laitetaan nyt oman lusikkani mukaan soppaan. Ensinnäkin arvostan sitä, että joku tuo markkinoille lisää valinnanvaraa. Kilpailun kiristyessä hinnat ja maut paranee, ainakin teoriassa. Ei kaikille sovi kaikki, makean persoille ihmisille pugging on varmasti vastenmielistä mutta itseni mukaanlukien makeat ei ole koskaan kuuluneet ruokavalioon, joten tämmönen semimakea jälkiruoka on ihan huomionarvoinen jälkiruoka esim. flunssapäiville ettei makrot karkaa käsistä (lisätään nyt ettei tule sanomista, että muksuna tottakai meni kaikki maailman makeiset). Varmasti tuotteesta on hyötyä ainakin henkisellä tasolla monille diettaajille ja uusia ruokailutottumuksia opetteleville ihmisille, ettei tarvi koko aikaa ilman makeaa mennä. Korkean proteiinipitoisuuden takia pitää nälkääkin paremmin loitolla kuin jackyt. Niille joita tuote ei miellytä niin laittakaa valmistajalle parannusehdotuksia ja palautetta niin heille selviää tarkemmin asiakaskunnan preferenssit ja vastaavien terveellisempien tuotteiden kysyntä tulee huomioon tuotekehityksessäkin.

Itsellä taas tuntuu että on juurikin ihan toisinpäin. En ole erityisemmin makean ystävä, en koskaan syö karkkia tms. Kun en vain pidä niistä. Ja juurikin sen vuoksi tämmöset puddingit/mansikanmakuiset proteiinijuomat ym, on ällömakean makuisia. Ei todellakaan sitä etten pitäisi niistä siksi etteivät ole tarpeeksi makeita. Vaan enemmänkin liian makeita. Koska makeutusaineethan ovat usein satojakertoja makeampia kuin perus sokeri. Ja se makeutusaineiden maku vaan puskee läpi, sille ei voi mitään.

Näin dietillä ainakin lusikoin mielummin kun juon välipalani. Mä tykkäsin, erityisesti suklaa oli hyvää, ihan sellaisenaan tai marjojen kera.
Käytettyä tulee jatkossakin. :)

Itse en kyllä tykännyt ollenkaan kun söin. Kun ei se vaan maistu vanukkaalta sitten millään. Mieluummin ihan oikeaa kunnon vanukasta syön silloin kun tekee mieli hyvää. Mutta onhan se hyvä, että on valinnanvaraa niille jotka tykkää ostella.

Onhan tässä ravintoarvot vähän eri luokkaa kuin jossain saatanan Jacky makupalassa? Kuka munapää odottaa samanlaista makua, kun on prodea 80g / 100g tuotetta? Ehkä se maku ei ole pääpointti näissä. Muutenkin ihme kermaperseilyä, mielestäni lähes kaikki maistamani eri merkkiset palautusjuomat on aivan helvetin hyviä, päivän parhaita hetkiä kun saa vetää sen palkkarin tai prodepatukan (jotakin makeata) hyvällä omatunnolla naamaan. Varsinaista karkkia tai Jacky-makupaloja oon syönyt viimeksi joskus 15 vuotta sitten.

Ei ne ravintoarvot ole mikään selitys sille, että tuote maistuu vehkeelle. Jos haluan hyvää, ostan vaikka suklaapatukan. Se joka tuo Geishan makuisen palkkarin mulle, niin tarjoan toisen pussin löytäjälle. Paskalle ne maistuu kaikki, eikä ravintoarvot sitä makua korjaa.

Hienoa, että ole pystynyt elämään ilman Jackyä 15 vuotta, minä olen vielä pidenpään.

E. eikä mua mainos ärsytä, se on tosiaan mainos. Mutta se yltiöpäinen hehkutus proteiinituotteen tullessa markkinoille. On niin helvetin herullista, että ei oikein muuta viitteis edes syödä. Ei ole vielä mun suussa siltä maistunut. Ei se ole herkullista, jos lauseeseen pitäisi lisätä proteiinipatukaksi herkullista. Suklaapatukka on herkullinen tai sitten ei, siihen ei lisämääreitä kaivata.

Näkisin tuon tuotteen enemmänkin urheiluravinteena kuin minään "herkkuna". Se on vain urheiluravinne, joka maistuu vähän vanukkaalle, on selvää että noin korkeat proteiinipitoisuudet ei ihan sametilta maistu.

Itse en kyllä ole maistanut, mutta mieluummin syön kovaa treenaavana ihmisenä tuollaista mikä edistää mun lihaksien kasvatusta ja ei maistu niin hyvältä, mutta kuitenkin aika hyvältä, kuin syön jotakin ns. oikeita herkkuja jotka ei edistä mitään muuta kuin paskamahaksi tulemista. Aineenvaihduntani on niin hidas, ettei kroppa kestää mitään herkkuja jos haluaa että siksari näkyy. Jäätelöt, keksit, karkit, vanukkaat, sun muut ei ole kuulunut ruokavalioon enää aikuisena. Sipsit joskus, mutta jokaista tuhottua Pringles-purkkia saa katua karvaasti tällä aineenvaihdunnalla. Kaikki pakkislaiset eivät kovin tosissaan bodailua ota, mutta itse otan ja syön nykyään aika puhdasta bodyruokaa, mihin ei paljon herkut kuulu. Itseäni kiinnostaisi kyllä kovasti maistaa tätä, koska olen kuullut myös kehuja.

Jotkut kun puhuu täällä herkutteluistaan, niin ihmettelen millaisia paskamahoja kirjoituksien takaa löytyy. Ehkä jotain ei sitten kiinnosta tulokset, mutta itseä ei huvita käydä 6x xiikossa tappelemassa rautojen kanssa ja sitten pilata kaikki jollain paskamätöllä, suklaalla, kekseillä, jäätelöllä, JACKY-MAKUPALOILLA tai viinalla. Ehkä joillakin (nuoremmilla) on vaan nopeampi aineenvaihdunta, mutta itselläni ei pötsi kestä enää mitään roskasysteemeitä kun keski-ikä lähestyy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom