Fast pudding

No onhan se nyt jumalauta niin, ettei nää proteiinituotteet pääse yleensä edes lähelle ns. alkuperäistä. Heraa löytyy nykyään jo aika pirun hyvän makuisena, mut aika laajan otannan perusteella voin sanoa, että patukoista sitä marsia tai snickersiä on aika turha hakea. Veikkaan, että nää pudingit menee vähän samaan kategoriaan patukoiden kanssa. Tai oikeastaan ne on vielä huonompia sen takia, että patukan voi syödä heti mut toi vanukas täytyy ensin sotkea. Jos itse haluan jotain prodepitoista suorastaan herkutella, niin se on pihvin paikka, vanukkaat saa jäädä hyllyyn.

Ei minusta. Mun mielestä toi pudding on hemmetin hyvä välipala. Ei lähellekään patukkaa kun katsoo niin puddinghan on käytännössä pelkkää kaseiinia, jos sen sotkee 3dl rasvattomaan maitoon niin onhan sen ravintoarvot passelisti välipalan veroisia.

Mutta onhan hc bodyelämä niin kovaa ettei mitään light tuotteita syödä tai juoda. Ite en juo light limuja, mun mielestä se on vaan luonteen heikkoutta. Samoin nukkuminen ja mättöpäivät, heikkojen hommaa. Mutta toi pudding on kaukana siitä ainakin mun ruokavaliossa sille olisi oivasti paikkansa klo 16 kun se normaalisti on nighttime prodea 50g ja banaani.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ensin aattelin että voisi olla kokeilun arvoinen tuote mutta sitten tuli katsottua tarkemmin valmistusaineita... noh, käyttäävät täyteaineena inuliinia niin siihen jäi, jos joku haluaa ilmavaivoja ja ripulia niin ehkä tämä on sellaiselle hyvä tuote :(
Inuliini pitäisi kieltää, turhin aines oli silloin kun tuli ja turha edelleen..

Ensin aattelin että voisi olla kokeilun arvoinen tuote mutta sitten tuli katsottua tarkemmin valmistusaineita... noh, käyttäävät täyteaineena inuliinia niin siihen jäi, jos joku haluaa ilmavaivoja ja ripulia niin ehkä tämä on sellaiselle hyvä tuote :(
Inuliini pitäisi kieltää, turhin aines oli silloin kun tuli ja turha edelleen..
Pientä ylireagointia, ripulia :D Ei nyt sentään. Ripuli on pikkaisen rajumpi tila kropassa.

Kuittaatko vielä että kuka se vajakki oli?

Pitkällisen tutkinnan jälkeen huomasin, että tekstin oli kirjottanut Mike, mutta miksi kuvassa on joku suttura?!

Ostin eilen sinistä jacky vanukasta ja täytyy sanoo, että maku on parempi! Näitä vaa naamaa niiin kyllä lähtee!

Huomenna pitäisi postin tuoda suklaan makuista. Monet on kehunut, mutta samat tyypit kehuu fastin protskua/palkkaria ja ne maistuu mun mielestä ihan järkyttävälle. Testataan :)

Hirveä itku kun ei ole just ja tasan jackyvanukkaan makuista tai koostumukselta samanlaista, itse sekoitan jauhot maidon kanssa normi lautaselle ja helvetin hyvää on. Ravintoarvot on kunnossa, jackyvanukkaan maku ja mannapuuroinen koostumus sopii mielestäni hyvin yhteen. Kyseessä siis Toffee, suklaata en ole vielä kerinnyt ostamaan.:puntti:

3,6g proteiinia ja 20g sokeria.

Sillähän ei ole mulle taas mitään väliä kun vanukkaat on herkkuja ja niitä pitäis syödä maun takia! Siinä vaiheessa kun herkuista yritetään tehdä terveellistä tms niin mennään metsään. Kaikki missä on heraa maistuu yleensä paskalta ei siitä pääse mihinkään. Ellei sitten ole vähintään yhtä paljon hiilaria niin sit voidaan saada suht ok maku!

Onko kukaan testannut tätä espresso-maitopohjaan? Kehittelen täällä jo päässäni reseptejä, pakko käydä hakemassakin jossain vaiheessa. :D Juustokakkua vois kans kokeilla...

Meinasin laittaa tilaukseen suurena vanukkaan ystävänä (nykyään ei tosin voi niitä 700g pönttöjä kiskoa kerrallaan kun pitää vähän pysyä paino kurissa), mutta sen verran ristiriitaista palautetta näköjään tullut, että jää varmaan tilaamatta.

Ehdottomasti kannattaa jättää tilaamatta. Ei missään nimessä kannata edes testata, koska joku on haukkunut Miken reseptin huonoksi. Kannattaa pysytellä raanavedessä ja syödä raakaa jauhelihaa niin ei tule yllätyksiä. Jos kirjoitetaan tähän resepti:

Sekoita 3 rkl sokeria veteen.

Niin tuostakin saa 1700 erilaista lopputulosta, osa paskan makuista ja osa hyvää. Kannattaa varmaan "viilata" sitä tekotapaa ennen kuin haukkuu kaikki täällä ja kiroaa tuotteen alimpaan helvettiin. Makuja on monia, ja pitäisi olla sanomattakin selvää, että ei lähes mistään proteiinipitoisesta saa prikulleen yhtä hyvää kuin kaupan sokerijutskista. Ja jos jacky-makupalaa verrataan gordon ramsayn vanukkaaseen, on sekin ihan paskaa. Eli vertaa etuja laatuun/makuun.

Proteiinivanukkaat: +Järkevämpiä makrojen kannalta -ei ehkä niin hyvän makuinen
Jacky: +paremman makuista -lihottaa
Gordon ramsayn vanukas: +parhaan makuista -maksaa vitusti hakea ulkomailta

Miksi sitä puttinkia ei saa valmiiksi hyvän makuisena? Kuluttaja kiittäisi kun ei tartte säätää.

Ei oo kysyntää tarpeeks. Jos jollain tuotteella on kysyntää ja ihmiset on valmiita maksamaan siitä, 99% todennäköisyydellä sitä on saatavilla. Ja jos ei ole, niin sehän kannattaa itse laittaa myyntiin :)

Mää en ymmärrä että miten kukaan teistä voi ylipäätänsä syyä tommosta kuraa.. mm. proteiinijauheita. Jotka ei maistu millekkää muulle ku lisäaine sonnalle, hajuki on jo niin kuvottava että meinaa oksennus lentää. :) Sori. Olen saanut tarvittavat määrät proteiinia 2g/kg, ihan normaali ruoasta. mm. raejuustosta, lihasta, maidosta, rahkasta ym. ( tuleehan se kalliimmaksi, mutta tuhatkertaa paremman makuista.)
Eikä oo tarvinnu koskea noihin ällöttäviin lisäainepaskoihin. Ymmärrän kyllä että joidenkin palautuminen vaatii sitä jos treenaa enemmän tosissaan kuin minä, mutta ei se sitä makua muuta yhtään paremmaksi.

En oo tuota vanukasta vielä maistanut, enkä tiiä haluanko maistaakkaan. Jos koostumus/maku/haju on yhtään sama ku herajauheisa? niin viemäristä menis sekin alas. :( Kaikenmaailman makeutusaineilla keinotekoisesti tuotetut ns. toffeen, suklaan ym maut ei vaan mee alas. Jos joku nyt tulee väittämään ettei sitä lisäaineen makua voi maistaa, niin kyllä voi. Eikä sitä kyllä tarvi edes maistaa kun haistaa vaan noita jauheita nii ei oo tarvetta enää maistaakkaa. :D

En uskalla kokeilla tätä puddingia, samaa paskaa varmasti ku kaikki muutki keinotekoisesti tuotetut sokerittomat proteiinilisät.

Ei oo tarkotus provota, eikä suututtaa ketään. Sanon vaan mielipiteeni. :)

Kaksi annosta suklaata syöty tähän mennessä. Ensimmäinen kokemus oli kauhea, kun sekoitin lautasella lusikalla liian pieneen määrään rasvatonta maitoa, ja maku ja rakenne oli aika jännittävä. Toisella kerralla vatkasin sheikkerissä ykkösmaidon kanssa, odottelin puoli tuntia, ja olihan se vähän "terveellisen" makuista, mutta hyvää. Luulen, että jos uskaltaisi tehdä tuon täysmaitoon ja heittää vaikka teelusikan sokeria sekaan, niin olisi jo aika bueno. Arvotkin ok, vaikka tulisihan siinä rasvaa ja sokeria hieman lisää, hui.

Sillähän ei ole mulle taas mitään väliä kun vanukkaat on herkkuja ja niitä pitäis syödä maun takia! Siinä vaiheessa kun herkuista yritetään tehdä terveellistä tms niin mennään metsään. Kaikki missä on heraa maistuu yleensä paskalta ei siitä pääse mihinkään. Ellei sitten ole vähintään yhtä paljon hiilaria niin sit voidaan saada suht ok maku!
Meeppäs nyt takasin sinne suomi24:seen

Meeppäs nyt takasin sinne suomi24:seen

ÖÖÖ?

Onse jännä että ei voi kertoa mielipidettä tuotteesta ilman, että wannabe punttipelle alkaa vittuilemaan? Mun mielestä tää on vaan naurettavaa, että yritetään tehdä jotain herkkuja proteiinista.. VÄHÄN NIINKUN VOIMAILIJAN LETUT.. Miks pitäis hyvät letut pilata jollain herapaskalla? Jos ei pysty syömään puhtaasti ilman, että se on "hyvää" niin voi voi. Perus safkat kuntoon ja syödään arvojen takia eikä mauan. Sittenkun halutaan jotain hyvää niin se on ihan sama mitä se sisältää, koska niitä ei ole tarkotus syödäkkään jokapäivä..

Kyllä tuossa vinha perä on. En tätä tuotetta ole koittanut, mutta aikoinaan miljoonaa eri "herkullista" palautusjuomaa. Ihan jokainen merkistä ja makuvaihtoehdosta riippumatta maistui enemmän tai vähemmän vehkeelle. Siis sellaiselle esanssipaskaskalle. Ei noita maun takia juoda, mutta ihmetyttää sellainen hehkutus ikäänkuin kyseessä olisi joku makuelämys tai herkkutuote. ei ole.

Juotin noita testimielessä joskus vähän kaikille testatakseni, että mitkä on makufiilikset. Yhtään herkullista tai hyvää arvostelua en kuullut.

Mansikanmakuinen hera menee kyllä rahka / oikea mansikka / maito -kombossa oikein mukavasti eikä se maku tyrkkää esiin, mutta pelkän veden kanssa on kyllä täyttä kuravettä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom