No onhan se nyt jumalauta niin, ettei nää proteiinituotteet pääse yleensä edes lähelle ns. alkuperäistä. Heraa löytyy nykyään jo aika pirun hyvän makuisena, mut aika laajan otannan perusteella voin sanoa, että patukoista sitä marsia tai snickersiä on aika turha hakea. Veikkaan, että nää pudingit menee vähän samaan kategoriaan patukoiden kanssa. Tai oikeastaan ne on vielä huonompia sen takia, että patukan voi syödä heti mut toi vanukas täytyy ensin sotkea. Jos itse haluan jotain prodepitoista suorastaan herkutella, niin se on pihvin paikka, vanukkaat saa jäädä hyllyyn.
Ei minusta. Mun mielestä toi pudding on hemmetin hyvä välipala. Ei lähellekään patukkaa kun katsoo niin puddinghan on käytännössä pelkkää kaseiinia, jos sen sotkee 3dl rasvattomaan maitoon niin onhan sen ravintoarvot passelisti välipalan veroisia.
Mutta onhan hc bodyelämä niin kovaa ettei mitään light tuotteita syödä tai juoda. Ite en juo light limuja, mun mielestä se on vaan luonteen heikkoutta. Samoin nukkuminen ja mättöpäivät, heikkojen hommaa. Mutta toi pudding on kaukana siitä ainakin mun ruokavaliossa sille olisi oivasti paikkansa klo 16 kun se normaalisti on nighttime prodea 50g ja banaani.