Fast Muscle+

Ikä
38
Eli tuli tässä äskettäin hommattua pakkikselta 4,5kiloa tuota muscle+:aa (Banaani-vanilja) ja nyt ku sekottelin sen treenin jälkeen niin sinne juoman sekaan jää semmosta tosi pirullista karkeeta jauhoa joka tarttuu kurkkuun, tuntuis niinku se ei sulais kunnolla sinne juoman sekaan tai jotn. onkohan muilla samanlaisia kokemuksia vai onkohan toi mun jauho jotenki pilalla. Luulis että ku 91 euroa mömmöstä maksaa niin se ois edes semmosta että juomaan pystyis. :urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuulostaa siltä että oot lyönyt jauhot märkään shakeriin tai jotenkin muuten kämmännyt sekoituksen. Itsellä kyllä on sekoittunut lähes aina toi Muscle+ suht helposti. Tee ensi kerralla sekoitus huolellisemmin, siinä on katsos hippu maitoproteiinia seassa joten parin sekunnin huolimaton ravistus ei riitä.

Varmaan on se kreatiini joka sen tekee. Jos siinä kohtaa just on ollu sellainen 5g:n köntti kreatiinia :) Olen myös muscle+:aa syönyt eikä mitään moitteita ole ollut...

Kyllä ihan kuivaan sheikkeriin oon ne heittäny ja sekottaakki osaan, tuskimpa kreasta tuommosta mälliä pitäis pohjalle jäädä. On muuten makuki aika kamala ollu mutta ei ny viitti enempää itkeä :) :kuola: pitää ny katella jos tuo koko paketti ei ois samanlaista jöötiä.

Ehkä se ei sit vaan sulle uppoa. Ite en ole tota banaani-vaniljaa testannut koska en "uskalla", sillä mun korvaan se kuullostaa enemmän kuin imelältä. Suklaa rock's lähes kaikissa jauhoissa.

ihan hyvää shittiähän toi muscle+ on,joku kämmi käynyt itselläs..mulla ainakin aina sekottunut ihan hyvin eikä mitään paakkuja ollut..

Joo rakenne on jonkin verran karkeampi kuin monilla 20-30 % proteiinia sisältävillä palautusjuomilla/massanlisääjillä. Siihen tottuu kyllä. Jos on liian imelää niin vettä vaan lisää.

Mulla opn ollu just samaa ongelmaa Bull's in prtskun kanssa sekotettuna nutriplussan maltodextoon. Jää kurkkuun sellasta paskaa ja meinaa :urjo: lentää

Popmachine sanoi:
Eli tuli tässä äskettäin hommattua pakkikselta 4,5kiloa tuota muscle+:aa (Banaani-vanilja) ja nyt ku sekottelin sen treenin jälkeen niin sinne juoman sekaan jää semmosta tosi pirullista karkeeta jauhoa joka tarttuu kurkkuun, tuntuis niinku se ei sulais kunnolla sinne juoman sekaan tai jotn. onkohan muilla samanlaisia kokemuksia vai onkohan toi mun jauho jotenki pilalla. Luulis että ku 91 euroa mömmöstä maksaa niin se ois edes semmosta että juomaan pystyis. :urjo:

Pitää kantaa kortensa kekoon;

Olen tuhonnut aika monta säkkiä (sitä pienempää mallia) po. tuotetta ja koskaan aikaisemmin ei ole valittamista ollut. Maku on passeli, on sekoittunut oikein hyvin ja tasaisesti.

Viimeisin ostos po. tuotetta on Bäst före 11 12 2005 EO1 - merkinnällä varustettu pussi (1.3kg). Ero aikaisempiin kokemuksiin on huomattava. Pirtelön sekaan jakautuu tasaisesti hienohkoa liukenematonta jauhomaista ainetta, joka sitten joumisen jälkeen on huudottava sheikkerin seinämistä ja pyyhkäistävä kielellä pois huulipoimuista, ikenistä ja hampaista. Juomisen aikaan tunne kurkunpäässä on aika inhottava. Alkuun ajattelin, että esim. kuljetuksen aikana jauhon kevyin ja hienojakoisin osa olisi kerrostunut sisällön pintakerrokseen mutta vaikka pussia on kuinka ravistellut ja sotkenut niin tilanne ei ole muuttunut.

Aivan kuin jauhon seassa olisi hienonhienoa hiekkaa. Ei nyt aivan yhtä kovaa hampaissa narskuvaa mutta kuitenkin.

Lyhyesti; Selkeä ero tuotteessa on aikaisempiin käyttämiini pussukoihin ja en ole tyytyväinen muutokseen.

Edit; Tarkennuksia;

a) maku on suklaa
b) pussissa on tarra "Tämän tuotteen mukaan shaker!". Eihän vaan huonolaatuisesta erästä ole hankkuiduttu eroon kylkiäisellä?
c) ei ole pakkiksen kaupasta

kuikelo sanoi:
...Pirtelön sekaan jakautuu tasaisesti hienohkoa liukenematonta jauhomaista ainetta, joka sitten joumisen jälkeen on huudottava sheikkerin seinämistä ja pyyhkäistävä kielellä pois huulipoimuista, ikenistä ja hampaista ...
Ite oon huomannu ihan saman yhen satsin kanssa. Pari ekaa pussia tota Muscle+ sekottu ja toimi muutenkin ihan moitteetta. Mutta sit tuli yks ihme pussi, joka jäi just tolleen sheikkerin seinille ja piti laittaa vettä uudestaan sheikkeriin ja vetästä loput jauhot suuhun. Mutta nykysen satsin kanssa ei oo mitään ongelmia ollu.

Eggman sanoi:
Ite oon huomannu ihan saman yhen satsin kanssa. Pari ekaa pussia tota Muscle+ sekottu ja toimi muutenkin ihan moitteetta. Mutta sit tuli yks ihme pussi, joka jäi just tolleen sheikkerin seinille ja piti laittaa vettä uudestaan sheikkeriin ja vetästä loput jauhot suuhun. Mutta nykysen satsin kanssa ei oo mitään ongelmia ollu.

Eli nopeahkon ja "luotettavan" nettigallupin perusteella tuotteen laatu on heittänyt ja nimenomaan huonoon suuntaan.

Olisi kiva saada tietää miksi tällainen erä on myyntiin päässyt ja mitä tuo liukenematon kama on? Tuoteselosteet pusseissa kuitenkin taitavat olla samat, joten olenko syönyt/ juonut jotain mitä en olisi halunnut?

Popmachine sanoi:
Kyllä ihan kuivaan sheikkeriin oon ne heittäny ja sekottaakki osaan, tuskimpa kreasta tuommosta mälliä pitäis pohjalle jäädä. On muuten makuki aika kamala ollu mutta ei ny viitti enempää itkeä :) :kuola: pitää ny katella jos tuo koko paketti ei ois samanlaista jöötiä.

Mitä mälliä? Maltosta voi jäädä mälliä jos ei sekoita kunnolla, kreatiini on hampaissa kuin hienoa hiekkaa, eikä varmasti muscle+ maku ole huono!
Sekoita se tietty veteen!!

Ps.Hame pois päältä!

kuikelo sanoi:
Eli nopeahkon ja "luotettavan" nettigallupin perusteella tuotteen laatu on heittänyt ja nimenomaan huonoon suuntaan.

No enpä tiiä huomaisko sitä jos se parempaan suuntaa heittäs. Mutta yhessä pussissa about viidestä on ollut pientä laatuongelmaa, ei mitään dramaattista mutta häiritsevää se oli kuitenkin.

Kipi I sanoi:
Mitä mälliä? Maltosta voi jäädä mälliä jos ei sekoita kunnolla, kreatiini on hampaissa kuin hienoa hiekkaa, eikä varmasti muscle+ maku ole huono!
Sekoita se tietty veteen!!

Ps.Hame pois päältä!

Vaikka Kipi ei mulle vastannutkaan...

Ahaa, tarkoittaako tämä nyt sitä, että aikaisemmissa pusseissa ei ole ollut tuoteselosteen lupaamaa kreatiinia?

Olen vahvasti sitä mieltä, että osaan sekoittaa tuotteen veteen aivan samalla tavalla, samalla sheikkerillä, samalla kädellä ja ranteen asennolla ja samoilla mittasuhteilla kuin aikaisemminkin mutta nyt vaan lopputulos on melkein täysi paska.

Odottelen fiksuja vastauksia aikaisemmin esittämiini kysymyksiin... Tai sitten käännyn maahantuojan puoleen niin saan jotain muuta kuin mutu-vastauksia. Alkuperäinen aloitus taisi olla kuitenkin "onko muilla vastaavia kokemuksia" eikä suinkaan koskenut pukeutumismieltymyksiä.

kuikelo sanoi:
Vaikka Kipi ei mulle vastannutkaan...

Ahaa, tarkoittaako tämä nyt sitä, että aikaisemmissa pusseissa ei ole ollut tuoteselosteen lupaamaa kreatiinia?

Olen vahvasti sitä mieltä, että osaan sekoittaa tuotteen veteen aivan samalla tavalla, samalla sheikkerillä, samalla kädellä ja ranteen asennolla ja samoilla mittasuhteilla kuin aikaisemminkin mutta nyt vaan lopputulos on melkein täysi paska.

Odottelen fiksuja vastauksia aikaisemmin esittämiini kysymyksiin... Tai sitten käännyn maahantuojan puoleen niin saan jotain muuta kuin mutu-vastauksia. Alkuperäinen aloitus taisi olla kuitenkin "onko muilla vastaavia kokemuksia" eikä suinkaan koskenut pukeutumismieltymyksiä.

Itse en ole törmännyt kyseiseen ongelmaan, mutta kai siinä uudessa shitissä on sitten jotain..?? Vialla, kysy maahantuojalta ja kerro tänne mitä he vastasivat, niin saadaan piste tälle?

Joo just tästä "hiekasta" on nyt kyse, pitää vilkaista se "parasta ennen" jutska vielä kunhan pääsen täältä kotia. Helpotus huomata että muillaki on jotain ongelmaa ollu, en oo vaan luulotautinen :arvi:

Onko Fast Muscle+ mansikka siis hyväksi todettu?
Sitä "tavallista" ns. suklaata kolmesti päivässä kironneena en kyllä yhtä pahaan litkuun enää koske. Onko mitään käytännön eroa havaittavissa tuloksissa / ulkoasussa Muscle+ ja Whey3 mömmöjen välillä?
:nolo:

Suositut

Back
Ylös Bottom