Fast Muscle+

Mulla kävi tänään mansikan makuisen Muscle+:n kanssa niin, että se ei sekoittunut yhtä hyvin kuin ennen. Mulla ei siis ole sheikkeriä, vaan käytän ihan tavallista juomapulloa. Yleensä se on sekoittunut ihan hyvin ja pohjallekaan ei ole mitään ylimääräistä jäänyt, mutta nyt se maistui koko ajan rakeiselle ja pohjalle jäi sellainen puolen sentin kerros töhnää, joka ei liuennut veteen vaikka kuinka ravisteli. Sain sen sitten rapsittua tiskiharjalla pois... Luulen, että se möhnä jäi sinne ihan jonkun oman mokan takia, sillä olen tuosta pussista tehnyt jo joitakin satseja ja ne on ollut ihan tasaisia koostumukseltaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itselläkin jää aina sekoitetun muscle+ suklaan pohjalle sitä jauhetta joka tarttuu ikävästi kurkkuun, aikaisempien palkkarien kanssa ei ole moista ongelmaa ollut. Tosin ei tuo nyt niin kovin haittaa

rocky6 sanoi:
Tosin ei tuo nyt niin kovin haittaa
Oikeassa olet. On tuo kuitenkin sen verran hyvää palautusjuomaksi, ettei tuollaiset pienet kokkareet ja muut haittaa. Lihaskasvuhan se pääasia on. :)

Tuli tuossa ostettua ( ei pakkikselta ) tuota fastin muscle+:ssaa...Jälkikäteen huomasin et ei perkele, että siinä on jo ostohetkellä menny parasta ennen päiväys umpeen. Hyvillä mielin viikon vedin sitä, mut nyt se on alkanut haista ihan muutamassa päivässä, ei sekoitu kauhean hyvin ja en tiedä oliko sattumaa, mutta viimesella otannalla meni vatsa ihan kuralle. En sit oo kehdannu käydä yrittämässä vaihtaa sitä uuteen. Miten noi parasta ennen päiväykset noissa pitää?

Nousuun sanoi:
Tuli tuossa ostettua ( ei pakkikselta ) tuota fastin muscle+:ssaa...Jälkikäteen huomasin et ei perkele, että siinä on jo ostohetkellä menny parasta ennen päiväys umpeen. Hyvillä mielin viikon vedin sitä, mut nyt se on alkanut haista ihan muutamassa päivässä, ei sekoitu kauhean hyvin ja en tiedä oliko sattumaa, mutta viimesella otannalla meni vatsa ihan kuralle. En sit oo kehdannu käydä yrittämässä vaihtaa sitä uuteen. Miten noi parasta ennen päiväykset noissa pitää?
Ostappa meiltä, meillä ei jauhot kauaa hyllyssä loju, vaan päiväykset pitää.

mulla on ollu samanlaisia ongelmia fastin massan kanssa se ei tunnu liukenevan kunnolla.Sama ongelma joka kerta ja oon vetä ny sitä jo 1.5kg

Mitenkö noi päiväykset? lekuri käski syksyllä lopettaa kreatiinin käytön juuri sen jälkeen kun olin mennyt ostamaan 4,5kg satsin mansikanmakuisa muscle+aa, ja hävitin tietenkin paketin kun heitin jauhot ilmatiiviiseen purkkiin odottamaan käyttöönottoa. kuinka nopsasti nuo jauhot menevät vanhaksi? jos oletetaan että jauhot on pakattu vaikka viime vuoden keväällä?
ja toinen asia, mitenkäs muscle+ vähähiilarisella dieetillä?

sikamies sanoi:
lekuri käski syksyllä lopettaa kreatiinin käytön ..
Saisinkos kysyä että miksi lekuri moisen neuvon antoi? Ostin itsekin uteliaisuudesta muscle+ pussukan ja olen hörppinyt sitä sen tarkemmin mittailematta muutaman kerran päivässä. Onko kreatiiinin liikakäytöllä sivuvaikutuksia?

laiskaluu sanoi:
Saisinkos kysyä että miksi lekuri moisen neuvon antoi? Ostin itsekin uteliaisuudesta muscle+ pussukan ja olen hörppinyt sitä sen tarkemmin mittailematta muutaman kerran päivässä. Onko kreatiiinin liikakäytöllä sivuvaikutuksia?

Menin ottamaan lääkkeitä akneongelmaani, ja selittäessäni lekurille ruokavalioani tulin maininneeksi muscle+:an, ja selitin myös mitä se pitää sisällään. lääkäri sanoi että sen sisältämä kreatiini pahentaa aknea.
Toinen lääkäri, siis ihan todellinen ihotautilääkäri taas puolestaan sanoi että sen ei pitäisi vaikuttaa niin paljoa.

Oma kliinen testini on osoittanut, että muscle+ aiheuttaa ainakin minulle aknea. Ensimmäinen ja viimeinen pussi menossa kyseistä jauhetta. Muutenhan puluverissa ei mitään vikaa olisi, mutta aikamiehellä on olkapäät kuin teinipojalla, ei kaunista (jos tätä ulkoasua ny voi kovin kauniiksi kutsua koskaan)... :jahas:

sikamies sanoi:
Menin ottamaan lääkkeitä akneongelmaani, ja selittäessäni lekurille ruokavalioani tulin maininneeksi muscle+:an, ja selitin myös mitä se pitää sisällään. lääkäri sanoi että sen sisältämä kreatiini pahentaa aknea.
Toinen lääkäri, siis ihan todellinen ihotautilääkäri taas puolestaan sanoi että sen ei pitäisi vaikuttaa niin paljoa.
Tuolla perusteella saisit lihaa syömällä finnejä, siitäkin mm. saa kreatiinia.

Ite otan aina tota muscle+ mukaa, mut laitappa eka se vesi ja sitte se jauhe, ja sekota hyvin, nii et huomaa mitää jauhopaakkuja :)

Kas! Nyt ostin minäkin saitana miehenä kaksi pussia Muscle+:aa, jonka mukana saa sheikkerin. Makuna banaani-vanilja, päiväys tämän vuoden lopulla. Ja hiekkaista on. Jauhe on siis niin karkeaa, että kun ottaa isomman kulauksen, joutuu nielemään useamman kerran, että saa jauheen yskimättä alas. Kokeilin myös huvikseni drinkin jälkeen, että narskuuko hampaissa, ja sitäkin se tekee! Suuhun jää myös vähän paha maku.

Muscle+:aa on tullut maisteltua kaikkia makuja aiemminkin, mutta tämä jauhe on nyt ihan omaa luokkaansa. Onko kukaan kysellyt Fastilta, mistä tässä on oikein kyse?

Mun oli kans joskus pakko ostaa tota banaani-vanilja makua...ja ei se kyllä sekotu kunnolla...tuntuu niinku ne vanilja olis oikeen paloina... :urjo:

Joo no mulla ei ole tullut tuollaista klunssiongelmaa vastaan. Ihan hyvin menee sekaisin sheikkerissä. Siis kyse ei ole kokkareista vaan jauhon karkeudesta.

kuikelo sanoi:
Pitää kantaa kortensa kekoon;

Olen tuhonnut aika monta säkkiä (sitä pienempää mallia) po. tuotetta ja koskaan aikaisemmin ei ole valittamista ollut. Maku on passeli, on sekoittunut oikein hyvin ja tasaisesti.

Viimeisin ostos po. tuotetta on Bäst före 11 12 2005 EO1 - merkinnällä varustettu pussi (1.3kg). Ero aikaisempiin kokemuksiin on huomattava. Pirtelön sekaan jakautuu tasaisesti hienohkoa liukenematonta jauhomaista ainetta, joka sitten joumisen jälkeen on huudottava sheikkerin seinämistä ja pyyhkäistävä kielellä pois huulipoimuista, ikenistä ja hampaista. Juomisen aikaan tunne kurkunpäässä on aika inhottava. Alkuun ajattelin, että esim. kuljetuksen aikana jauhon kevyin ja hienojakoisin osa olisi kerrostunut sisällön pintakerrokseen mutta vaikka pussia on kuinka ravistellut ja sotkenut niin tilanne ei ole muuttunut.

Aivan kuin jauhon seassa olisi hienonhienoa hiekkaa. Ei nyt aivan yhtä kovaa hampaissa narskuvaa mutta kuitenkin.

Lyhyesti; Selkeä ero tuotteessa on aikaisempiin käyttämiini pussukoihin ja en ole tyytyväinen muutokseen.

Edit; Tarkennuksia;

a) maku on suklaa
b) pussissa on tarra "Tämän tuotteen mukaan shaker!". Eihän vaan huonolaatuisesta erästä ole hankkuiduttu eroon kylkiäisellä?
c) ei ole pakkiksen kaupasta

Oon huomannu saman homman. Paitsi ostin sen jostai luontaistuotekaupasta (Sinun Kaupat) ja siin ei tullu sheikkeriä mukaan. Mutta muuten aivan sama asia.

Kokeilin itse sekoittaa vaihteeksi veteen ja kovin oli karkeaa taas eikä sekoittunut niin millään. En tiedä onko erästä kiinni vai itse tuotteesta mutta en ole ihan tyytyväinen:( No löytyyhän sitä pakkiksen kaupasta vaihtoehtoja tälle.
Makuna siis myös suklaa mutta 1.3Kg säkki ilman sheikkeriä. Ei myöskään pakkiksen kaupasta.

Suositut

Back
Ylös Bottom