Fast Muscle+

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen syönyt kaksi pussia muscle+ suklaata (molemmat pakkikselta), eikä ole mitään moitittavaa. Sekoittui helposti, maistui hyvälle ja toi tulosta :)
:offtopic: Ostin sitten kokeeksi after maxin, ja sekoitin jämät muscle+ pussista (n 1dl) ja 1dl after maxia, ja oli muuten hyvää :D

Kaikesta näistä keskusteluista päätellen noita huonoi muscle+ pussei on aika randomisti? Jos huono pussi ni kai sen voi takasin palauttaa? Itte aattelin tossa huomenna mennä ostaa suklaan makusta muscle+

rocky6 sanoi:
Kokeilin itse sekoittaa vaihteeksi veteen ja kovin oli karkeaa taas eikä sekoittunut niin millään. En tiedä onko erästä kiinni vai itse tuotteesta mutta en ole ihan tyytyväinen:( No löytyyhän sitä pakkiksen kaupasta vaihtoehtoja tälle.
Makuna siis myös suklaa mutta 1.3Kg säkki ilman sheikkeriä. Ei myöskään pakkiksen kaupasta.

Mikä sulla on päiväys noissa jauhoissa?

Smäiggä sanoi:
Kaikesta näistä keskusteluista päätellen noita huonoi muscle+ pussei on aika randomisti? Jos huono pussi ni kai sen voi takasin palauttaa? Itte aattelin tossa huomenna mennä ostaa suklaan makusta muscle+
Juuh, voi olla, mutta [ei mainoslause]vaikuttaisi siltä että pakkiksen muscle+:t on ollu ihan jees[/ei mainoslause]. Itselläni ainaki molemmat oli ihan jees. Jos ostat pussia, katso ainaki että päiväys ei oo menny ;) :kippis1:

Popmachine sanoi:
Eli tuli tässä äskettäin hommattua pakkikselta 4,5kiloa tuota muscle+:aa (Banaani-vanilja) ja nyt ku sekottelin sen treenin jälkeen niin sinne juoman sekaan jää semmosta tosi pirullista karkeeta jauhoa joka tarttuu kurkkuun, tuntuis niinku se ei sulais kunnolla sinne juoman sekaan tai jotn. onkohan muilla samanlaisia kokemuksia vai onkohan toi mun jauho jotenki pilalla. Luulis että ku 91 euroa mömmöstä maksaa niin se ois edes semmosta että juomaan pystyis. :urjo:
Miks jengi ostaa 4,5kilon paketteja 91eurolla ihan sokkona??? :wall:
Pikku vinkki: ostakaa ensin pikkupusseja, etsikää se miellyttävin maku ja sitten kun/jos suosikki löytyy, ostakaa se iso säkki niin säästätte muutaman euron! :haart:

banaani-vanilja :urjo:

pikku-J sanoi:
Miks jengi ostaa 4,5kilon paketteja 91eurolla ihan sokkona??? :wall:
Pikku vinkki: ostakaa ensin pikkupusseja, etsikää se miellyttävin maku ja sitten kun/jos suosikki löytyy, ostakaa se iso säkki niin säästätte muutaman euron! :haart:

banaani-vanilja :urjo:

Pikku vinkki: lue ensin ketju läpi, kommentoi sitten! :haart:

Soittaakaa nyt ihmeessä Funk-foodiin kuluttajapalveluun ja kysykää mistä toi karkeus johtuu. Saatte varmasti pätevän selityksen. Kuka kerkiää ensin?

Otin eilen töistä kyseistä tuotetta banaani-vanilijan makuisena, enkä kyllä huomannut minkäänlaista karkeutta tai muuta outoa. Pakko on kyllä myöntää että välillä ne ovat ihmeellisen tuntuisia. En sitten mikä pussien sisällöistä tekee niin erilaiset.

Fast Muscle+ suklaana

14.05.06 Päiväys.

Sekoitin reilusti alle desin noin 5 desilitraan maitoa.

Jäi selvästi hiekkaiseksi. Ei ollut eka juomani pussi, joten olen varma huomiosta.

Mitä ih-met-tä???

ringside sanoi:
Fast Muscle+ suklaana

14.05.06 Päiväys.

Sekoitin reilusti alle desin noin 5 desilitraan maitoa.

Jäi selvästi hiekkaiseksi. Ei ollut eka juomani pussi, joten olen varma huomiosta.

Mitä ih-met-tä???

Minkä kokoinen pussi?

Konna sanoi:
Minkä kokoinen pussi?

1,3 kg.

Kerro multakin fastin äijille terveisiä.

Edit: tai siis pistä nyt tähän mitä ne sieltä vastasi. Harmi että toi threadin nimi ei ole esim. "Muscle +:n koostumuksessa vaihtelua?". Sais ehkä Muscle +:n käyttäjiltä enemmän klikkauksia ja kommentteja. En muuten usko, että kyse on mistään isosta asiasta. Mulla ainakin maha kestänyt ihan hyvin ja eiköhän siinä kaikki luvattu ole. Ettei vaan olisi tuotannossa lipsahtanut ylisuurta määrää kreatiinia?

ringside sanoi:
1,3 kg.

Kerro multakin fastin äijille terveisiä.

Edit: tai siis pistä nyt tähän mitä ne sieltä vastasi. Harmi että toi threadin nimi ei ole esim. "Muscle +:n koostumuksessa vaihtelua?". Sais ehkä Muscle +:n käyttäjiltä enemmän klikkauksia ja kommentteja. En muuten usko, että kyse on mistään isosta asiasta. Mulla ainakin maha kestänyt ihan hyvin ja eiköhän siinä kaikki luvattu ole. Ettei vaan olisi tuotannossa lipsahtanut ylisuurta määrää kreatiinia?

Tuskinpa se sakeus siitä kreatiinista tulee, tai en ainakaan koskaan ole huomannut että kreatiinillä semmosia vaikutuksia olisi.

Faktaa alla

- - - - - - - - -

Raaka-ainetoimittajamme lähetti meille erän instantoimatonta maitoproteiinia (instantointi tarkoittaa jauheen nesteliukoisuuden parantamista). Koska instantoimaton proteiini ei eroa ulkoisesti mitenkään instantoidusta, päätyi sitä pieneen erään Muscle+ tuotetta. Vaikka maitoproteiinia on Muscle+ tuotteessa erittäin vähän, huomaa instantoimattoman (liukenemattoman) proteiinin nesteessä. Instantoimaton maitoproteiini on ravitsemukselliselta arvoltaan YHTÄ HYVÄÄ kuin instantoitukin, joten mitään muuta haittaa siitä ei koidu kuin mainitsemasi liukenemattomuus ja outo "suutuntuma". Tuotetta voi siis aivan turvallisesti käyttää.

Virhe korjattiin heti kun sen huomasimme ja tuotteen sekoittuvuus korjattiin
nopeasti normaaliksi.

...

Pahoittelemme tapahtunutta ja toivomme ymmärrystä tälle pienelle mokalle.

FAST TIEDOTUS

Hienoa. Mietinkin jo että en kai voi olla näin "hienokurkku" kun muut ei huomaa mitään vikaa ja itsellä tuntuu kuin sahanpurua joisi. Mutta asia selvisi niin ei tässä mitään :)

Suositut

Back
Ylös Bottom