Fast 90 Soija

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Webziz
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sellainen kysymys iski nyt mieleeni, kun kerta ostin sitten aimo annoksen tätä muanmainiota soijavalmistetta, jotta, milläköhän ihmeellä sen saisi tuosta kurkunpäästä alaspäin siirrettyä ilman erillistä muoviputkea.

Se näet on aika jumalattoman pahaa. Taino. Se ei vaan sekoitu millään kaakaoon, veteen, mehuun tai puuroon (kids, don't try this at home).

Hyviä ideoita, ennenkuin tuhoudun täysin varastojeni tyhjennykseen.

Mike sanoi:
Soija on hyvin usein makunsa puolesta saatanasta, joten kärsi! Osta joku blenderi niin menee sekaisin.

Eli eikö tähän mitään sekoitusjuttua olisi, jotta saisi siedettävän makuista / sellaista, ettei olisi niin jumalatonta jöötiä nauttia?

Vai onko sen nyt vaan tuhon paikka?

Heh, ei saisi nauraa vakavalle asialle... :D Soija = :urjo:, josta syystä en sitä osta enää IKINÄ, olkoon sitten miten terveellistä hyvänsä.

Vinkki: osta jotain oikesti hyvänmakuista protskujauhoa, jota sotket soijan sekaan, ja sitten vaan sheikkaat niimmaanperusteellisesti... vettä kannattaa laittaa myös runsaasti, muuten tuloksena on soijanmakuista jacky-vanukasta:urjo:

se fastin soija oli ihan ok makusta, kunhan löys sopivan sekotussuhteen, jota en kyllä nyt muista enää, kunhan kaikki jauhe sekoittuu kunnolla.. :)

Käytän justiinsa samaa tavaraa ja sekoitan sitä jogurttiin (rasvaton, sokeriton), itse laitan desin soijaa kahteen desiin jogurttia mutta se on aika soijanmakuista, menee kyllä alas. Mutta koetapa jotain maustettua jogurttia jos auttaisi :)

Itse laitan iltapalaksi salipäivänä kippoon 4dl vettä, 2-3 ruokalusikallista rypsiöljyä ja desi soijajauhoa ja (joskus) hassua valoa (Fun Light).
Sitten vaan sauvasekoittimella sekaisin ja naamariin. Maku on tosiaan hieman hmm... omalaatuinen mutta kyllä siihen tottuu. Nykyinen soijasatsi loppuu parin viikon päästä ja haen kyllä lisää. On halpaa ja ainakin meikäläinen pärjää yön yli oikein hyvin tuolla iltapalalla.

Hyvinhän tuo on sekoittunut ainakin minulla jogurtin sekaan. Tosiaan, kaakaosta tulee kauheata mössöä. :D

Wrangen soijaa olen tuhonnut 5 kg pöntön ja se vasta jäätävän makusta olikin. Se ei mennyt sekaisin kun sauvasekoittimella ja reilulla märällä vettä. Kyll siitä siedettävän makusta saa kun laittaa reilusti sitä leivontaan käytettävää tummaa vahvaa kaakaojauhoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sauvasekoitin on todella kova sana. AIka hyvin tuo Fastin liisterikin sekosi sillä ja maun sai aika hyvin peittoon kun sekoitin sitä mustikkakeittoon.

Käytin ite pitkään tuota samaa kamaa, ja ei se nyt niin kauheeta ollu. Pari hyväksihavaittua kikkaa: lisää protsku veteen älä vettä protskuun. Sekoita tuoppiin ja vispaa lusikalla vimmatusti samalla kun kaadat jauhot sekaan. Ite sotken soijan maitoon ja kaakaojauhetta reilusti kyytipojaksi. Pieni ripaus vaniljasokeria sekaan, koska se peittää hyvin jälkimaun. Kyllä sen alas saa, jos ei paakkuunnu. Päärynämehutiiviste on kans hyväksihavaittu lantrinki. Ennen käytin tehosekoitinta, jos ei napannu vispata. Nyt vannon sheikkerin nimeen. Sheikkeri on helppo pestä käytönjälkeen, toisin kuin vispilät ja muut härpäkkeet. Fastin soija heitti tökkimästä, kun pihiyksissäni ostin kookaupasta jotain peijjoonin halpaa soija-jauhetta. Pätevänä päättelin, että kun siinä on vaan 35% proteiinia, niin tupla-annoksella lähtee! Hyi h######i mikä makunautinto!

Ootte kummallisia! :confused: :D

Soijaisolaatti (tällä hetkellä FASTin, paria muun merkkistäkin olen syönyt) uppoaa mun kurkusta tuosta vaan suitsait, paremmin kuin halpishera (se lämpimän maidon iljettävä sivumaku :urjo: ). Pitää laittaa riittävästi vettä kyllä, koska soijaprotu sakeuttaa niin voimakkaasti sitä seosta. Yleensä laitan niin paljon vettä, kuin sheikkeriin menee (siis jos sitä kupua ei lasketa, vain ite kippo). Pitkään olen tosin sotkenut soijaa suunnilleen 1:1 johonkin maustettuun heraan, toki se blandis maukkaampi on kuin silteensä pelkkää soijaprotujauhoa, mutta raakanakin menee kyllä alas. :D

Vai onko soijaisolaatin pahassa maussa sittenkin kyse siitä, miltä se tuntuu suussa, siitä jauhomaisesta fiiliksestä?

Hmmm, voiskin kokeilla sotkea jukurttiin soijaisolaattia.

iivili sanoi:
Ootte kummallisia! :confused: :D

Soijaisolaatti (tällä hetkellä FASTin, paria muun merkkistäkin olen syönyt) uppoaa mun kurkusta tuosta vaan suitsait, paremmin kuin halpishera (se lämpimän maidon iljettävä sivumaku :urjo: ). Pitää laittaa riittävästi vettä kyllä, koska soijaprotu sakeuttaa niin voimakkaasti sitä seosta. Yleensä laitan niin paljon vettä, kuin sheikkeriin menee (siis jos sitä kupua ei lasketa, vain ite kippo). Pitkään olen tosin sotkenut soijaa suunnilleen 1:1 johonkin maustettuun heraan, toki se blandis maukkaampi on kuin silteensä pelkkää soijaprotujauhoa, mutta raakanakin menee kyllä alas. :D

Vai onko soijaisolaatin pahassa maussa sittenkin kyse siitä, miltä se tuntuu suussa, siitä jauhomaisesta fiiliksestä?

Hmmm, voiskin kokeilla sotkea jukurttiin soijaisolaattia.

Taitaa olla juuri tuo jäätävä tunne kurkunpäässä, kuinka pitäisi hirveästi juoda jtain, kun se mössö kutittelee. Pitää hommata sauvasekoitin... tai ainakin pölliä joltain lähitutulta "hetkeksi" lainaa. Jos vaikka makuelämys muuttuisi vähemmän elämykselliseksi.

Ja jugurttia, perkeleesti jugurttia.

Nyt olen ihan tyylikkäästi heittänyt proteiinit puolen litran vesipulloon ja hölskytellyt aikansa. Ja antanut olla... tuntuu tasaantuvan setti hieman, ja muuttuvan helpommin nieltäväksi.

Mitähä soijapulveria mä oon syöny ku ei se must oo yhtää pahaa. veteen vaa sellasenaan ja alas. sama oli sen haukutun riisiprotskun kans, seki meni hienosti alas. Nyt ois tarkotuksena ostaa hydroa ja sellasenaa malton kans juoda.. jos pystyn

hafanafa sanoi:
Mitähä soijapulveria mä oon syöny ku ei se must oo yhtää pahaa. veteen vaa sellasenaan ja alas. sama oli sen haukutun riisiprotskun kans, seki meni hienosti alas. Nyt ois tarkotuksena ostaa hydroa ja sellasenaa malton kans juoda.. jos pystyn
aika hyvät makuhermot ja silleesti :hyper: :lol2:

iivili sanoi:

Noup, vaan se maku, mikä muistuttaa lähinnä vesi-vehnäjauhopuuroa jollain ihme-ällötys-sivumaulla.:urjo:

... ja itte oot kummallinen, nii :D

Jampsu sanoi:
aika hyvät makuhermot ja silleesti :hyper: :lol2:

No tost hydrost en tiedä. kai se alas menee. On mulla jääny kerran juomatta dr pepper tölkki ku erehdyksissäni sitä ostin. Se vie musta voiton. muuta ei nyt tuu mieleen

Soijjaa pahempaa prodea tuskin on, se maistuu juuri tuolle niinkuin gillyanne sen kuvasi, ei silti kyllä sekin uppoo jos ei mitään muuta ole saatavilla:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom