Fast 90 Soija

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Webziz
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla ainut syy miksen oo soijaa käyttäny enempää on pelko siit estrogeenivaikutuksesta josta väitellään. pari pussia tullu syötyä.

mulla on kohta eka pussi menny jatkan soijalla kalliinpia proteiineja ja lisäks soija on hyvää yöksi kun se imeytyy hitaasti kuitenkin ne vaikutukset on niin pieniä tai sitten niitä ei ole ollenkaan...

Ei ole soijaa pelkiltään tullut maistettua pitkään aikaan mutta nykyisin teen homman siten, että sotken 1 osan fastin soijaa ja 2 osaa fastin whey3 (suklaa) heraa keskenään valmiiksi isoon purkkiin. Eli pelkät jauhot kannelliseen purkkiin ja hirveä ravistelu päälle.

Näin syntyy mielestäni sopivan neutraalinmakuinen jauhe. Valmiiksi makeutetut kun on pelkiltään usein äklön makeita ja kuten tässäkin keskustelussa on tullut ilmi, niin soija pelkiltään ei ole mitään erityisen herkkua tavaraa. Lisäksi tuo sekoittuu ainakin shakerissa helposti veteen, kun soija on jo valmiiksi hienojakoisena heran joukossa.

Webziz sanoi:
Sellainen kysymys iski nyt mieleeni, kun kerta ostin sitten aimo annoksen tätä muanmainiota soijavalmistetta, jotta, milläköhän ihmeellä sen saisi tuosta kurkunpäästä alaspäin siirrettyä ilman erillistä muoviputkea.

Se näet on aika jumalattoman pahaa. Taino. Se ei vaan sekoitu millään kaakaoon, veteen, mehuun tai puuroon (kids, don't try this at home).

Hyviä ideoita, ennenkuin tuhoudun täysin varastojeni tyhjennykseen.

Käytän ko. tuotetta, on mielestäni hyvää tavaraa, tuloksia tulee. Sekoitan yleensä seuraavan cobon:

1 kukkupäinen rkl soijaa
4 kukkupäistä rkl Fast hera 80
2 kukkupäistä rkl kaakaojauhoa
Vettä noin 0,5 litraa

Sheikkeriin ja ravistus. Hyvää tulee. Tätä oon lipittäny jo ties kuinka kauan. Ei töki.

Itse olen sekoittanut Soijaa puuroon. Puuroon pitää vain laittaa normaalia enemmän vettä tai maitoa, niin hyvin toimii. Samoin jugurttiiin se sekoittuu hyvin. Minä tosin lisään Soijaa vain muutaman ruokalusikallisen, enkä desikaupalla.

No ei se soija niin pahaa ole kun ajattelee miten hyvää se tekee :evil: ... Ostin pari päivää sitten 5-kilon säkin Fastin Soija-90:stä Ihan vesi/kaakao sekoituksella olen pärjännyt, vaikka ensimmäisiä sätsejä juodessa sai irvistellä. Kerta-annos on 2rkl o`boy jauhetta, 2dl soijaa ja loput vettä. Otan sitä 2-3 kertaa päivässä (120-180gr).

Otan iltaprotskuksi n. 2dl Fastin soija90 ja maito90 50/50 sekotuksella sekaan vielä 3 rkl rypsärii. Joskus saattaa eksyä mukaan vielä tryptofaania ja leseitä. Hyvää se tekee, halval pääsee ja hitaaasti imeytyy. Tulee hampaatkin harjattua ton jälkeen :).

hafanafa sanoi:
Mulla ainut syy miksen oo soijaa käyttäny enempää on pelko siit estrogeenivaikutuksesta josta väitellään. pari pussia tullu syötyä.

Itselläni sama juttu. En halua riskeerata kallisarvoisia testosteronitasojani :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom