Eli mistä noi päätehtävät aukee?
Siel keskel karttaa on aina se kylä mis on molempien puolten "päämajat" (?). Sit sinne vaa jompaan kumpaan tönöön tehtävää hakemaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli mistä noi päätehtävät aukee?
Siel keskel karttaa on aina se kylä mis on molempien puolten "päämajat" (?). Sit sinne vaa jompaan kumpaan tönöön tehtävää hakemaan.
Oon yrittäny noihin mennä, mutta mennyt vähän lahtaamiseks ja sitten on saanu juosta vaan pöpelikköön piiloon. :D
sehä on tulitaukoaluetta :D kuha ei ala räiskii ni ei nekää mitää tee.Ja ei mene niille punasille alueille joita karttaan on merkitty.?sehä on tulitaukoaluetta :D kuha ei ala räiskii ni ei nekää mitää tee.
:lol2:Oon yrittäny noihin mennä, mutta mennyt vähän lahtaamiseks ja sitten on saanu juosta vaan pöpelikköön piiloon. :D
Oon yrittäny noihin mennä, mutta mennyt vähän lahtaamiseks ja sitten on saanu juosta vaan pöpelikköön piiloon. :D
Onko porukalla kokemuksia moninpelistä?
Sama juttu täälläkin. Ihan sama mitä teen, niin ne mulkut höökii päälle heti kun ne näen..Tuli eilen haettua peli ja ihan hauskaltahan tuo vaikuttaa. Ainoo mikä hieman nakertaa on nuo välimatkat kartalla. Enkä jostain syystä osaa hiipiä tuossa? Vihulaiset huomaa jostain 2km päästä kun rymistelen kyyryssä heinikkoa pitkin ajatuksena yllättää heidät?

Snaipperia mä sieltä kaupasta himoitsin. Saako niitä uusia aseita sinne tekemällä tehtäviä sille asekauppiaalle vai kertyykö niitä vain sinne tehtäviä tekemällä?
Kerran koitin ei onnannu, hiiviskelin sinkomiehen selustaan se ei huomannu mitään, hoitelin sen machetella ja samantien alko luodit räiskymään meikäläistä kohti vaikkei toista vihua ollu lähimaillakaan.Pystyisköhän sillä matshetella hoitelemaan porukan äänettömästi?