Far Cry 2 [PC|PS3|360]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu
Siel keskel karttaa on aina se kylä mis on molempien puolten "päämajat" (?). Sit sinne vaa jompaan kumpaan tönöön tehtävää hakemaan.

Oon yrittäny noihin mennä, mutta mennyt vähän lahtaamiseks ja sitten on saanu juosta vaan pöpelikköön piiloon. :D

Oon yrittäny noihin mennä, mutta mennyt vähän lahtaamiseks ja sitten on saanu juosta vaan pöpelikköön piiloon. :D

Siellä kuuluu käyttäytyä. :lol2:

Onko porukalla kokemuksia moninpelistä?

On. Ihan ok, tietenkään ei ole edes verrattavissa johonkin COD4 tason onlineen, mutta kyllä totakin joutessaan pelaa. Riippuu mapista, jotkut on tosi hienoja toiset taas todella tylsiä ja huonoja.

Onks siitä mitää hyötyä et nois päätehtävissä tekee sen jonku kaverin ehdottaman lisätehtävän? Välil syö ku pääkohde on iha vieres mut kaveri käskee mennä mapin toiseen päähän hakee joku muistio tms..

Tuli eilen haettua peli ja ihan hauskaltahan tuo vaikuttaa. Ainoo mikä hieman nakertaa on nuo välimatkat kartalla. Enkä jostain syystä osaa hiipiä tuossa? Vihulaiset huomaa jostain 2km päästä kun rymistelen kyyryssä heinikkoa pitkin ajatuksena yllättää heidät?

Tuli eilen haettua peli ja ihan hauskaltahan tuo vaikuttaa. Ainoo mikä hieman nakertaa on nuo välimatkat kartalla. Enkä jostain syystä osaa hiipiä tuossa? Vihulaiset huomaa jostain 2km päästä kun rymistelen kyyryssä heinikkoa pitkin ajatuksena yllättää heidät?
Sama juttu täälläkin. Ihan sama mitä teen, niin ne mulkut höökii päälle heti kun ne näen..:david:

Asekaupastahan saa ostettua sen Stealth suiten. Pitäisi auttaa mutta jossain sanottiin ettei kauheasti auta. Itse menen tyrät rytkyen joten en tuota ole ostanut.

Sitten kun on timantteja jonkin verran niin asekaupasta ostamaan tehokkaampi ase + lisädamagee. Lisäpaikka granuille on hyvä olla kans, saa 5 nadee kantoon 3:n sijaan.

Snaipperia mä sieltä kaupasta himoitsin. Saako niitä uusia aseita sinne tekemällä tehtäviä sille asekauppiaalle vai kertyykö niitä vain sinne tehtäviä tekemällä?

Snaipperia mä sieltä kaupasta himoitsin. Saako niitä uusia aseita sinne tekemällä tehtäviä sille asekauppiaalle vai kertyykö niitä vain sinne tehtäviä tekemällä?

Asekauppiaan tehtäviä kun teet, niin ilmestyy aina uusia aseita myyntiin.

Silenceril varustetut aseet on kans vähä kyseenalasii. Joku mp5 ku ammut jonku ni koko kylä on heti hereil et nyt tääl on joku. Kai se kyl vähä sit auttaa siin et ne ei oo heti selvil ihan tarkallee mis sä oot.. Mut äkkii ne sen kyl hoksaa, vaik oot jossai talon sisäl pimees nurkas camot päällä, ni aina joku alkaa räiskii sielt seinän toiselt puolelt jollai haulikolla läpi:jahas:
Aika turhan vaikeeta hoidella joku tehtävä sillee et pääsee kohteelle ilman et kaikki kylässä tietää et oot paikalla; melkee aina menee siihen et jossai vaihees tehtävää pitää lahtaa kaikki et selvii ite pois.

Pystyisköhän sillä matshetella hoitelemaan porukan äänettömästi?
Kerran koitin ei onnannu, hiiviskelin sinkomiehen selustaan se ei huomannu mitään, hoitelin sen machetella ja samantien alko luodit räiskymään meikäläistä kohti vaikkei toista vihua ollu lähimaillakaan.

:jahas:

Eikö tossa pysty sitten mitenkään hiiviskelemään? Onhan se joskus ihan hauskaa pistää koko porukka maantasalle mutta onhan se ihan hauskaa silloin tällöin hiiviskelläkkin.

Back
Ylös Bottom