Far Cry 2 [PC|PS3|360]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu
Ei kyllä omasta mielestäni ollut kovin hyvä peli, kokoajan saman toistoa. Odotukseni olivat kyllä korkealla, mutta ei voi mittään...

Hyvä peli josta löytyy puutteensa. Hieno grafiikka sekä suuri ja vaihteleva pelimaailma on pelin parhaita puolia. Olen mennyt tosin vasta noin 20% pelistä läpi. Pelialueesta on koluttu reilusti enemmän ja tehtävät alkavat jo toistaa itseään. Viholliset eivät ole järjen jättiläisiä ja pieniä bugeja pelissä esiintyy. Toivottavasti jaksaa innostaa loppuun saakka...:jahas:

Tais loppua pelaaminen nyt oikeen pakotetusti. Se lääkäri tyyppi lähetti mut missionille viedä sen passit tms. jollekin kaverille että saan refillin lääkeittä. No tapoin tyypit sen talon ympäriltä ja yritän mennä sitten taloon sisälle, niin se osaa avata sitä ovea....

Kannattaako tuota peliä ostaa edes sen hienon graafisen ilmeen takia? Olen nyt lukenu tarpeeksi noita kommentteja tosta pelin toistosta sun muista, mitkä eivät tosiaan anna syytä hankkia peliä. Mutta tota peliä ollaan kehuttu yhdeksi hienoimmaksi julkasuksi tän vuoden puolella mitä tulee grafiikoihin ja visuaaliseen puoleen. Onko nekään nyt sit loppupeleissä edes NIIN hienot, että pelkästään sen takia kannattaisi peli katsastaa? Ulkomailtahan ton näyttäis saavan johonkin 30€, joten täyttä 69€ hintaan en ajatellukkaa maksaa, mutta kannattaisko seki raha laittaa mielummin johonkin toiseen peliin?

Tais loppua pelaaminen nyt oikeen pakotetusti. Se lääkäri tyyppi lähetti mut missionille viedä sen passit tms. jollekin kaverille että saan refillin lääkeittä. No tapoin tyypit sen talon ympäriltä ja yritän mennä sitten taloon sisälle, niin se osaa avata sitä ovea....

Ookko varma ettei siellä ole vihulainen vielä jossain hengissä? Meinaan itelle kävi sama homma ja yks vihu oli luikkinu pirun kauas karkuun, enkä saanu ovee auki ennenkun olin sen nirhannu.

Itseäni mietityttää nuo pelilehtien arvostelut. Esim. Pelit-lehdessä sanottiin Far Cry 2:n ainoiksi huonoiksi puoliksi turhan bussimatkustustoiminnon ja vihamieliset vastaantulijat. Lehden mukaan pikamatkustelu on turhaa, koska toisessa päässä joutuu jatkamaan aina jalkaisin vaikka todellisuudessa jokaisen pysäkin nurkilta löytyy auto. Tylsistä hetkistäkään ei kuulemma tarvitse kärsiä:anssi: Ensivaikutelmanko perusteella ne nuo arvostelut tekevät.:curs:

Kyllähän peli on pitkäikäinen, mutta rupeaa kyllä loppua kohti mentäessä puuduttamaan. :wall:

Kannattaako tuota peliä ostaa edes sen hienon graafisen ilmeen takia? Olen nyt lukenu tarpeeksi noita kommentteja tosta pelin toistosta sun muista, mitkä eivät tosiaan anna syytä hankkia peliä. Mutta tota peliä ollaan kehuttu yhdeksi hienoimmaksi julkasuksi tän vuoden puolella mitä tulee grafiikoihin ja visuaaliseen puoleen. Onko nekään nyt sit loppupeleissä edes NIIN hienot, että pelkästään sen takia kannattaisi peli katsastaa? Ulkomailtahan ton näyttäis saavan johonkin 30€, joten täyttä 69€ hintaan en ajatellukkaa maksaa, mutta kannattaisko seki raha laittaa mielummin johonkin toiseen peliin?

Pistä rahat johonkin muuhun.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ulkomailtahan ton näyttäis saavan johonkin 30€, joten täyttä 69€ hintaan en ajatellukkaa maksaa, mutta kannattaisko seki raha laittaa mielummin johonkin toiseen peliin?

Mun mielestä todellakin kannattaa ostaa tämä. Riippuu mikä "toiseen peliin" mahdollisesti olisi?

Mun mielestä todellakin kannattaa ostaa tämä. Riippuu mikä "toiseen peliin" mahdollisesti olisi?
Juu aattelin laittaa ton samalla tilaukseen ku tilaan Prince of Persian. Iha sama vaikka ei sitten nappaiskaan yhtään tämä peli, niin kyllähän tuota täytyy silti kokeilla.

Hyvä peli josta löytyy puutteensa. Hieno grafiikka sekä suuri ja vaihteleva pelimaailma on pelin parhaita puolia. Olen mennyt tosin vasta noin 20% pelistä läpi. Pelialueesta on koluttu reilusti enemmän ja tehtävät alkavat jo toistaa itseään. Viholliset eivät ole järjen jättiläisiä ja pieniä bugeja pelissä esiintyy. Toivottavasti jaksaa innostaa loppuun saakka...:jahas:

Joo peli toistaa itseään RANKASTI, mutta 50% kohdalla tulee aika iso muutos jonka jälkeen jaksaa taas kotvan pelata.

Noilla rynkyillä tms. ei kyllä osu edes ladon seinään. Hauskinta onkin tiputella vihulaisia M1903 kiväärillä jostain kaukaa. Tietenkin sinkoisku on myös kivaa.

Ei jumalauta, en pääse yhtä tehtävää millään läpi, kun en saa avattua yhtä ovea. Tehtävä alkaa sieltä pääpaikan ovelta, kun se ovimies sanoo että pomoilla ei ole nyt juuri tehtävää minulle, mutta hänellä on. Pitäisi pelastaa Slaughterhousesta joku ulkomaalainen panttivanki. Olen nyt mennyt vaikka kuinka monta kertaa sen saman kohdan läpi ja tappanut kaikki siellä olevat viholliset, mutta en silti saa sitä ovea auki. Yksi mahdollisuus on, että joku vihuista on juossut jonnekkin huithelvettiin, ja sitä pitäisi nyt lähteä sitten etsimään. Siistiä.

Jepp, mullaki sama linja tämän pelin kanssa mitä usealla täällä. Ekat 5h peli tuntui hienolta ja hyvältä kun sai tutkia paikkoja eikä kenttää ollut rajoutettu. Mutta sitten ne itseään toistavat tehtävät alkoi ottaa niin paljon päähän. Ota auto, tuhoa matkalla kaikki saarrot, korjaa moottoria, tapa kaikki periltä, aja takasin ja matkalla tulee taas pari auto perään.. Ja sitten jostain luin, että pelissä pitäis olla hyvän tekoälyn omaavat vihut, mutta sekin tulin todettua ihan päinvastaiseks.. :(

off. Toista on Fallout3 :hyper:

Huhhuh, sain ratkaistua tuon oman ongelmani sillä, että aloitin tehtävän uudelleen. Eli latasin vähän vanhemman talletuksen, jossa olin vielä edellisessä tehtävässä. Tein sen tehtävän ja aloitin uudestaan tuon pelastustehtävän ja tadaa! Ovi aukesi. Vihollisiakin tapoin siinä tehtävässä tasan yhtä monta kuin edellisilläkin kerroilla, mutta nyt vihdoinkin sain sen oven auki.

Tullut tahkottua tätä verkossa nyt jonkin verran. En tajua, nettipelissä jotkut vastustajat kuolevat yhdestä snaipperin osumasta keskivartaloon, toiset taas 5 osumasta päähän. Yhtäkin kaveri ammuin sillä parhaimmalla snaipperilla eka 5 kertaa keskivartaloon ja lopuksi 3kertaa päähän, sitten loppuivatkin ammukset. Kaveri jäi luonnollisesti henkiin.

Peli oli todella suuri pettymys. Aiempaa kokemusta Far cry:stä ei ollut, mutta muistelin että aikoinaan se ensimmäinen osa oli ollut kova sana joidenkin mielestä.

Onko pelin ainut idea tosiaan tappaa niitä ihme heeboja, joita tulee joka kulmassa vastaan :S Tunnin tai pari peli tuntui ihan hienolta, mutta sen jälkeen alkoi toistamaan itseään. Peli alustana oli PC. En suosittele ketään laittamaan rahojaan tähän peliin.

Itse olen about 50% pelannu ja tuntuu jo puulta. Tuo pelkkä autolla ajaminen A:sta B:hen kestää niin kauan ja sitte siinä matkan varrella pitää se sama vitun leiri tuhota jo 47. kerran.
JA SITTE NOITA VIHULAISIA SAA AMPUA PIIPPU SELÄSSÄ KIINNI PUOLI LIPALLISTA ETTÄ SE KUOLEE. Se rassaa kaikista eniten..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom