Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa itsekin punnitsen. Vaihtoehtona on boksin pelaaminen sohvalta maaten 92" kuvalla, tai 17" läppärinäyttö. Hiirinäppiskombo on ammuskeluissa kyllä niin hunajaa. Toisaalta en ole edes varma miten lärppärissä riittää hönkä parhaisiin grafiikoihin.Itse ainakin ottaisin PC:lle. Parempi grafiikka ja hiiri + näppis -komboa ei voita mikään. Tosin sohvalta pelaaminen 40" telkkarillakin on houkuttelevaa, päädyin kuitenkin PC-version ostoon. Xbox vs. PS en osaa sanoa yhtään. Ja ehdottomasti tämä, eikä Battlefieldiä.
Samaa itsekin punnitsen. Vaihtoehtona on boksin pelaaminen sohvalta maaten 92" kuvalla, tai 17" läppärinäyttö. Hiirinäppiskombo on ammuskeluissa kyllä niin hunajaa. Toisaalta en ole edes varma miten lärppärissä riittää hönkä parhaisiin grafiikoihin.
Kaippa se boksille täytyy hankkia, vaikka koneelle voisi ottaa "varmuuskopion" ja pelata sitä. säästäisi taas valuuttaa, ja kyllähän läbärinki saa kiinni tykkiin. Tosin boksin kanssa on niin vaivatonta ja peliasento ja fiilis leppoisampi. Huomenna kaupoille!Boksille vaan, jos tollaset screenit löytyy.
Voiko pelissä mennä "fallout" tyyliin vapaasti, vai onko siellä jotain näkymättömiä seiniä tms estämässä?
Oon vähän hakoteillä tässä pelissä. Kumman puolen tehtäviä kannattaa tehdä ja pystyykö tässä yleensäkään valitsemaan puolta, ettei ihan kaikki ammu minua? ja saako niitä outposteja mitenkään tuhottua lopullisesti