Far Cry 2 [PC|PS3|360]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Hyvälle vaikuttaa ekojen vääntöjen jälkeen.

Hyvältä vaikuttaa kyllä, tuskin ainakaan huonompaan suuntaan tästä menee, kun saa noita parempia aseita käyttöön jne.

Dreamer: mulla on C2D E8200, 4 gigaa rammia ja Geforce 8800 GTS 512. Pyörii täysillä graffoilla ilman minkäänlaista nykimistä tai tahmailua. Grafiikka ei tosin ole ihan yhtä hienoa kuin Crysiksessä, mutta todella siistin näköinen peli kuitenkin.

Perkele kun kuumottelee tämä peli! Mietin vain, että kannattaisiko hankkia boksille vai pc:lle.

Kumpis kannattaa hankkia.. tämä vai battlefield? Ja boksille vai pleikkarille?

Itse ainakin ottaisin PC:lle. Parempi grafiikka ja hiiri + näppis -komboa ei voita mikään. Tosin sohvalta pelaaminen 40" telkkarillakin on houkuttelevaa, päädyin kuitenkin PC-version ostoon. Xbox vs. PS en osaa sanoa yhtään. Ja ehdottomasti tämä, eikä Battlefieldiä.

Itse ainakin ottaisin PC:lle. Parempi grafiikka ja hiiri + näppis -komboa ei voita mikään. Tosin sohvalta pelaaminen 40" telkkarillakin on houkuttelevaa, päädyin kuitenkin PC-version ostoon. Xbox vs. PS en osaa sanoa yhtään. Ja ehdottomasti tämä, eikä Battlefieldiä.
Samaa itsekin punnitsen. Vaihtoehtona on boksin pelaaminen sohvalta maaten 92" kuvalla, tai 17" läppärinäyttö. Hiirinäppiskombo on ammuskeluissa kyllä niin hunajaa. Toisaalta en ole edes varma miten lärppärissä riittää hönkä parhaisiin grafiikoihin.

No pleikkarin ohjain nyt on täysin epäkelpo FPS-peleihin paskojen tattien ja liipasimien takia, muotoilukin suoraan vuodelta 94. Boksin ohjain menettelee

Boksille ostaisin muuten, mutta jos tulis netissäkin pelailtua niin ostettava varmaan pleikkarille.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Samaa itsekin punnitsen. Vaihtoehtona on boksin pelaaminen sohvalta maaten 92" kuvalla, tai 17" läppärinäyttö. Hiirinäppiskombo on ammuskeluissa kyllä niin hunajaa. Toisaalta en ole edes varma miten lärppärissä riittää hönkä parhaisiin grafiikoihin.

Boksille vaan, jos tollaset screenit löytyy. :rock:

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Boksille vaan, jos tollaset screenit löytyy. :rock:
Kaippa se boksille täytyy hankkia, vaikka koneelle voisi ottaa "varmuuskopion" ja pelata sitä. säästäisi taas valuuttaa, ja kyllähän läbärinki saa kiinni tykkiin. Tosin boksin kanssa on niin vaivatonta ja peliasento ja fiilis leppoisampi. Huomenna kaupoille! :)

Kertokaa nyt vähän tosta pelistä, jotka sitä ovat pelanneet! Millainen on pelituntuma? Vaikeustaso? Mikä on meininki?!?!

Voiko pelissä mennä "fallout" tyyliin vapaasti, vai onko siellä jotain näkymättömiä seiniä tms estämässä?

Vapaasti voi mennä kartalla miten huvittaa, mitä nyt kohtuu korkeat kallioseinämät rajoittavat reitit melko putkimaisiksi. Ja kartalta ulos mentäessä menee ruutu kohinaiseksi, kovin pitkälle en kokeillut.

Nopeasti alkaa tuntumaan puurolta tehtävien ollessa liian samankaltaisia ja vihujen outpostien respawnaaminen on kohtuu ärsyttävää. Puhumattakaan noista jo mainituista luotiliivi-T-paidoista.

Oon vähän hakoteillä tässä pelissä. Kumman puolen tehtäviä kannattaa tehdä ja pystyykö tässä yleensäkään valitsemaan puolta, ettei ihan kaikki ammu minua? ja saako niitä outposteja mitenkään tuhottua lopullisesti

Oon vähän hakoteillä tässä pelissä. Kumman puolen tehtäviä kannattaa tehdä ja pystyykö tässä yleensäkään valitsemaan puolta, ettei ihan kaikki ammu minua? ja saako niitä outposteja mitenkään tuhottua lopullisesti

Ei ja ei. Tehtäviä tulee välillä toiselta puolelta ja välillä toiselta. Outposteja ei saa tuhottua lopullisesti, mikä on kyllä ihan hyvä juttu, mutta se aika niiden vihujen respawnien välillä voisi olla pitempi. Tehtävät alkaa kyllä pahasti toistamaan itseään peli edetessä. 25% about olen nyt pelannut.

Ihan kiva pelihän tässä kyseessä, ikäänkuin GTA goes viidakko meets Call Of Duty.
Hieman vaihtelevempia voisi noi tehtävät olla ja voi hieman voisi jossain kohtaa olla enemmän realistisuutta. Äijällä t-paita päällä ja tyhjentää lippaan AK-47:lla ja mitään ei tapahdu.

Nopeasti testasin, ei pyörinyt. Onko näissä uusissa fps-peleissä nyt tosiaan tää field of view- trendi muuttunu ja näkökenttä on pysyvästi kapeampi ala cod4, rainbow vegas jne?

Näyttää typerältä, kuin olis koko ajan pieni zoomi päällä. Varmaan jotain wide-näyttöjen mukanaan tuomaa.

Mä en saa DX10 toimimaan 8800GTS:llä, DX9 kaikki asetukset tapissa toimii hyvin...tai toimi ennen kun yritin DX10:llä, sen jälkeen DX9 aukeaa vain omituiseen fullscreenin ja ikkunan sekasikiöön.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom