Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
alotriis sanoi:Moi!
Oon käyny vuoden salilla. Aluks hilavitkuttimien kanssa opettelin liikeratoja ja hain tuntumaa. Nyt oon muutaman kuukauden tehnyt vapailla painoilla tällasella 2-jakosella ohjelmalla 3xvko:
"vetävät"
- mave / sjmv 3x8
- soutu / "käsipainoilla penkillä nelinkontin" 3x8
- leuanveto 5x5 (pienellä avustuksella)
- hauiskääntö tanko / käsipaino 3x8
- viparit sivuille 3x8
- viparit eteen 3x8
- ojentajat taljassa 3x20
"työntävät"
- kyykky 3x10 (+1sarja pelkällä tangolla lämmittelynä)
- penkkipunnerrukset 3x8
- askelkyykky 3x10
- pystypunnerrus 3x8
- pohkeet seisten 3x20
- dipit 3x20
Salin lisäksi käyn bodycombatissa 2xvko ja siellä tulee vatsat tehtyä.
Lämmittelyt teen soutulaitteessa.
Nyt kiinnostaisi tietää korjaisitteko jotain tosta ohjelmasta jos niin mitä? Tuleeko jotain liian vähän/paljon tai väärässä järjestyksessä? Tavoitteenani on lihaksen kasvatus (ja tällä hetkellä panostus olkapäihin). Entä miten tohon ohjelmaan kannattaisi tehdä vaihtelua? Itse ajattelin, et neljän viikon välein tekisin pääliikkeitä isommilla painoilla 5x5. Mitä te ehdottaisitte?
Kiitti etukäteen!
juu. itse tekisin kapean penkin ennen ojentajia ylätaljassa(ojentajapunnerrus taljassa,varmaankin =) :DPerusasia sanoi:3. Olkapäät, käsivarret.
Viparit sivuille maaten 2x10
Pystypunnerrus käsipainoilla 3x10
Kohautukset 3x10
Ojentajat ylätaljassa 2x10
Kapea penkki 3x10 (ojentajat)
Scotthauis 3x10
Näin?
ehkä voisit toisen ylätaljaliikkeen vaihtaa johonkin soutuliikkeeseen (kulmasoutu tai kulmasoutu kp)jos otat sen maastavedon niin sitten ei välttämättä tarvitse...Perusasia sanoi:Kiitos kovasti.![]()
King Fear sanoi:Riittääkö jos tekee lämmittelyn vain kulmasoutuun ja ensimmäiseen ylätaljaan? Sillä eikö esimerkiksi kapea ylätalja ole lähestulkoon samanlainen kuin leveäkin?
Trainer11 sanoi:Hei,
Olen nyt viikon tehnyt tuota arc:in koko kroppa kerralla ohjelmaa, ja tuntuu että hauiksille tulee melkoisesti toistoja, kun 3 sarjaa ja jokaisella 12-15...? että tehdäänkö vaan edelleen tällä lailla vai pitäisikö määrä pudottaa 2 sarjaan? Ja muutenkin olisin tyytyväinen, jos joku kokeneempi viitsisi kommentoida nyt pari sivua taaksepäin olevaa ohjelmaani, miltä se näyttää?!!?
Kiitos.
James2 sanoi:Riittääkö jos tolla 3-jakoisella treenailee ma-ke-pe vai pitäisikö treenata 1 on ja 1 off?
erkjetter sanoi:kokeile kumpi parempi. jos et tarvitse sitä yhtä extra lepopäivää niin 1on1offia vaan.