Koko kroppa treenataan läpi 4 treenikerran aikana, joista jokainen on eri päivänä.Eli vedetäänkö noi kaikki .1, 2, 3, 4 tosta 4-jakoisesta yhdellä treenikerralla vai jokainen erikseen per päivä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koko kroppa treenataan läpi 4 treenikerran aikana, joista jokainen on eri päivänä.Eli vedetäänkö noi kaikki .1, 2, 3, 4 tosta 4-jakoisesta yhdellä treenikerralla vai jokainen erikseen per päivä
Onko tuo "koko kroppa kerralla" muuten hyvä ainoastaan kun käy kolme kertaa viikossa? Itse käynyt vain pari kertaa viikossa.
Alkaa kallistumaan sen puoleen, että jos käy vain pari kertaa viikossa, niin "koko kroppa kerralla" on kohta ainoa järkevä vaihtoehto. Ei missään sanota, montako kertaa milläkin jaolla on viikon aikana treenattava.
Koko kroppa kerralla by Arc:
Prässi 2 x
Pohkeet seisten 2 x
Kulmasoutu käsipainolla / Alatalja 2 x
Ylätalja 2 x
Penkki 2 x
Viparit sivuille 2 x
Ranskalainen punnerrus käsipainoilla 1 x
Hauiskääntö käsipainoilla 1 x
Vatsarutistus 1 x

hieman pistää epäilemään tuon ensimmäisen postauksen sopivuutta meikäläiselle, tuntuu älyttömän vähälle liikkeiden ja toistojen määrät, itse kun tottunut paljon tekemään, ja salia yleensä ollut se 5-6 kertaa viikossa ellei enemmän. noh, pitänee vielä metsästää sitä itselle sopivimmalta tuntuvaa ohjelmaa, tuon oman väsäyksen voinen siis suosiolla heittää romukoppaan.

Eli pyytäisin jotakuta kyhäämään nuista liikkeistä minulle ohjelman joka sisältäisi toistomäärät, ei varmastikaan olisi vaikeaa itse tehdä mutta kokemusta ei ole mitään niin tahtoisin että ei menisi ihan perseellen se jakaminen
Ja rinnalleveto ei kyllä tosiaan ole rintaliike![]()
noniin, 3-jakosella ohjelmalla päätin sitte jatkaa. sitä vielä vaan, että 2 kertaa meinasin sen läpi vetää viikossa, ja 3 sarjaa kutakin liikettä per treeni. onko tämä liikaa? aiemminkin vähillä lepopäivillä pärjäillyt ilman mitään onhelmaa, eli siitä ei pitäisi olla kiinni.
Kuinka monta kertaa viikossa tätä pitäisi/kannattaisi tehdä? Olisiko liikaa jos tekisi vaikka joka arkipäivä?2-jakoiset ohjelmat:
1. Rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat
-Penkkipunnerrus tanko / Vinopenkkipunnerrus tanko x2
-Vinopenkki kp / tasapenkki kp x2
-Etukyykky / kyykky / prässi x 3
-Reiden ojennukset / x3
-Vipunostot taakse / vipunostot sivulle x 2
-Pystypunnerrus tanko / pystypunnerrus käsipainot x 2
-Rankalainen punnerrus / ojentajapunnerrus / kapea penkki x3
2. Selkä, takareidet, pohkeet, hauikset, forkut/epäkkäät
- Alatalja / kulmasoutu tanko / kulmasoutu kp x3
- Ylätalja / leuanveto x3
- SJMV (=Suorin Jaloin MaastaVeto) x3