elasto
Mode
Hukkaan menee kalliit lisäravinteet. Se on vähän sama kuin paskoisi 20 euron seteleitä.no onko se pahitteeksi ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hukkaan menee kalliit lisäravinteet. Se on vähän sama kuin paskoisi 20 euron seteleitä.no onko se pahitteeksi ?
Ihan miten itse tykkää. Kannattaa vaihdella sitä systeemiä aina välillä.Tarkottaako jos ohjelmassa pitää tehdä 3x10. Eli vaikka eka sarja 10x 40kg, sit toka 10x 35kg ja vika vaikka 10x 30kg, vai pitääkö painot olla sellaiset et sama paino jokaisessa sarjassa?
Mitä liikkeitä on soutu ja käsipainosoutu? Tarkottaako ne kulmasoutua ja kulmasoutua käsipainolla? Alataljasoutua?elikkä ohjelmaa tässä suunnittelin yläkropalle. jaloille on harrastuksen puolesta annettu ohjelma, mutta ylävartalolle vain parit käsipainoliikkeet. olisiko tämmöinen hyvä yksijakoinen ?
penkki 4x6
vinopenkki 3x6
viparit 3x8-12
pystypunnerrus 3x8-12
soutu 3x8-12
käsipainosoutu 3x 8-12
hauiskääntö 3x 8-12
No jos pitäis äkkiä tässä tehdä, niin mites olis vaikka tälläinen.Kertokaapas hyvä 2-jakoinen ohjelma 15 vuotiaalle jalkapalloilijalle. Olen käynyt jo jonkin aikaa salilla ilman varsinaista ohjelmaa. Käyn salilla 3 kertaa viikossa ja olisi joitain tuloksia hauska joskus nähdä.
Kaippa se perinteisin tyyli on ma ti to pe reenit, mutta voihan sitä tehä muullakin tavalla, oman aikataulun mukaan, muistaa vaan välillä pitää niitä lepopäiviä. Tauot isoimmilla lihaksilla vähän pidempiä esim. jalat voi lepäillä vaikka 2 min ja sit haukalle ja oikkarille riittää aika hyvin ihan minuuttikin.Kuinkas tuota ensimmäisellä sivulla olevaa 4 jakoista kannattaisi tehdä? ma,ti,ke,to pe on lepo, sit viikonloppuna uintia ja muuta.? vai kuinka suosittelisitte. Sarjoja olen nyt tehny silleen että 10-15 toistoa per sarja. 1-1,5min tauolla sarjojen välissä
Selkää olisi ihan hyvä treenata yhtä paljon kuin rintaa/olkapäitä,koska muuten etuolkapääsi ylikehittyy ja saat apinamaisen lookin,joka ei ole kovin kaunista.Olisko tämä hyvä? Vähän painotteinen..
MA: hauis, olkapäät, vatsat
TI: rinta, ojentajat, jalat
KE: -
TO: selkä, hauis, vatsat
PE: rinta, olkapäät, ojentajat
olen sitä mieltä että 3kk treenanneen kannattaa enemmän keskittyä siihen treenaamiseen eikä miinuskaloreihin.Mitä mieltä porukka on, kannattaako aloittelijankin syklittää kalorit ja vetää about 500 plussalla jonkun aikaa ja perään about 500 miinuksella? (minkäpitusilla jaksoilla?) Vai miten pitäisi tehdä? Nyt takana kolmisen kuukautta treeniä..
olen sitä mieltä että 3kk treenanneen kannattaa enemmän keskittyä siihen treenaamiseen eikä miinuskaloreihin.
En oo kokenu et sen suurempi bulkkitahti ois mitenkää tarpeellinen. Ehk 300 jos tekee mieli enintään imo. Syklittämisestä ollaan montaa mieltä... Mä aineki tykkään siitä. No jos vaik oisit plussal nyt, kiristelisit kesäks, vetäisit 100kcal plussal vaik ens vuoden maaliskuuhun asti ja sit rupeisit syklittelee. Tämmösen sotasuunnitelman tekisin jos oisin sää :D.Kirjotin vähän väärin, eli jatkoa ajatellen tarkoitin.. (Kyllä mä vielä väh. 3kk plussalla vedän, mutta kesän aikana olis kiva vähän kiristellä..) Kannattaako tällainen syklittäminen jatkuvasti ja jos kannattaa, niin kuinka kauan treenanneena se kannattaa aloittaa?
Tätä hetkeä ajatellen, kuinka paljon olisi sopiva bulkki tahti sitten tässä vaiheessa? Vai kannattaako mennä maltillisesti esim 200 plussakalorilla?
.