^ Okei, asia kunnossa.
Olen nyt aloittamassa harjoittelua vähän vakavammin, tavoitteena päästä aluksi eroon kaljamahasta ja toisekseen päästä lähelle sellaista David -patsaan vartalotyyppiä
Tällä hetkellä mitat ovat 183/79, joista ainakin 5 kiloa on tälläistä pullamössöhöttöä.
Ohjelmaksi ajattelin tuota tämänkin keskustelun alussa olevaa Arcin suunnittelemaa koko kropan ohjelmaa - ainakin alkuun. Otin myös tuon kalorilaskurin käyttöön, ja olen nyt viikon verran seuraillut hieman syömistäni. Pyrin päivittäin tuohon n. 2000kcal+liikunta mutta vajetta on päivittäin jäänyt sellaisen 300-500kcal. Ilmeisesti tämä on ihan ok(?), kunhan pitää P/H/R-arvot oikeina (kalorilaskuri suosittelee 20/50/30).
Mulla on myös hyvä tilaisuus ajaa pyöräillä töihin aamuisin syömättä, koska voin syödä sitten töissä. Mittasin eilen, että matkaan kuluu normaalinopeudella noin 180 kcal ja matka kestää noin 20 minuuttia. Kysymys onkin, että auttaako tuollainen aamuairobista rasvanpolttoa, vai olisiko syytä vetää pidempi lenkki?
Kauan kannattaa polttaa rasvaa ennen kuin alkaa syömään reilummin ja alkaa tavoitella vähän lihaksia? Tässä vaiheessa kulutus pitää siis nostaa tuonne yli 3000kcal+liikunta, myös välipäiviksi?
Olen nyt aloittamassa harjoittelua vähän vakavammin, tavoitteena päästä aluksi eroon kaljamahasta ja toisekseen päästä lähelle sellaista David -patsaan vartalotyyppiä
Tällä hetkellä mitat ovat 183/79, joista ainakin 5 kiloa on tälläistä pullamössöhöttöä.Ohjelmaksi ajattelin tuota tämänkin keskustelun alussa olevaa Arcin suunnittelemaa koko kropan ohjelmaa - ainakin alkuun. Otin myös tuon kalorilaskurin käyttöön, ja olen nyt viikon verran seuraillut hieman syömistäni. Pyrin päivittäin tuohon n. 2000kcal+liikunta mutta vajetta on päivittäin jäänyt sellaisen 300-500kcal. Ilmeisesti tämä on ihan ok(?), kunhan pitää P/H/R-arvot oikeina (kalorilaskuri suosittelee 20/50/30).
Mulla on myös hyvä tilaisuus ajaa pyöräillä töihin aamuisin syömättä, koska voin syödä sitten töissä. Mittasin eilen, että matkaan kuluu normaalinopeudella noin 180 kcal ja matka kestää noin 20 minuuttia. Kysymys onkin, että auttaako tuollainen aamuairobista rasvanpolttoa, vai olisiko syytä vetää pidempi lenkki?
Kauan kannattaa polttaa rasvaa ennen kuin alkaa syömään reilummin ja alkaa tavoitella vähän lihaksia? Tässä vaiheessa kulutus pitää siis nostaa tuonne yli 3000kcal+liikunta, myös välipäiviksi?