Fantasy Football

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Schweinsteigerille punainen. :thumbs:
Vittu.

mites toi vaihtomies, jos pistän vaihdosta kentälle sellasen tilalle joka on pelannut jo pelinsä , onnistuuko, ja saako myös se pisteet joka menee vaihtoon. siis penkille. vai pitäks toi substitution mies pistää kentälle ennen deadlinea eli eilen klo 18 ennen. mikäs vitun järki vaihtomiehessä sillon on?

mites toi vaihtomies, jos pistän vaihdosta kentälle sellasen tilalle joka on pelannut jo pelinsä , onnistuuko, ja saako myös se pisteet joka menee vaihtoon. siis penkille. vai pitäks toi substitution mies pistää kentälle ennen deadlinea eli eilen klo 18 ennen. mikäs vitun järki vaihtomiehessä sillon on?

Vaihtopelaajaa ei voi vaihtaa kentälle enää kierroksen alettua.

Jos joku pelaaja jonka oot laittanut kentälle, ei pelaakaan niin vaihtopelaaja automaattisesti korvaa tämän pelaajan. esim. näin kävi ensimmäisellä kierroksella Squillacin kohdalla.

Sneijder SE ONNISTUU PELISTÄ TOISEEN, MUN PARAS PISTEMIES EHDOTTOMASTI, TAITAA OLLA KOKO TURNAUKSEN KOVIN PISTERMIS PERKELES!. HARMI KU EI OLLU KAPU

Sama juttu.

Tältä kierrokselta on 10 pistettä kasassa:(

Johdin kuintenkin jossain vaiheessa koko höskää:(

Nyt 14 ja sijoitus laskee:(

Aika tasatahtia mennään. Itse ekan kierroksen jälkeen ykkösenä ja nyt tullaan alas hitaasti ja varmasti. Tai no ei nyt niin hitaastikkaa, se 14 pojoa kerättynä tält kierrokselta :(

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Sneijder SE ONNISTUU PELISTÄ TOISEEN, MUN PARAS PISTEMIES EHDOTTOMASTI, TAITAA OLLA KOKO TURNAUKSEN KOVIN PISTERMIS PERKELES!. HARMI KU EI OLLU KAPU
Samaa manasin tuossa itsekin, unohdin saatana vaihtaa kapteenin ku mulla löytyy Podolski ja Sneijder, mutta kapteeniksi tälle kierrokselle unohtu Zlatani :curs:

No voi helvetti! Tein ilmeisesti vaihdot eilen liian myöhään, ja uudet kentälle tulleet pelaajat Thuram Ja Robben eivät saaneet pisteitä :curs: Noh, koko turnaus on tähän mennessä menny yhtä mollivoittoisesti omien huonojen valintojen ja/tai kämmien takia...

Tässä viel sinnitellään neljäntenä vaikka joukkue ei mikään kovin hyvä loppujen lopuksi ole :D Toivottavasti tulis nyt pisteitä jatkossakin!!!

Hmm jos sit koittais itekin vähän parannella sijoitusta tuolt 21 sijalta. Olis varmaan vähän paremmin pitänyt kans tutustuu tohon aluks, noi vaihdot mennyt jotenki vähä ohi et millon voi vaihtaa ja mihin vaikuttaa.

Nihat!pongoja ropisee!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom