Fantasy Football

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mitäs ihmettä. Säästelin vaihtoja tälle kierrokselle ja nyt niitä onkin rajaton määrä käytettävissä seuraavaan takarajaan asti :eek: Ja tämä takaraja on?

Edit - Vastaan itselleni: 19 kesä 20:45 CET

Mitäs ihmettä. Säästelin vaihtoja tälle kierrokselle ja nyt niitä onkin rajaton määrä käytettävissä seuraavaan takarajaan asti :eek: Ja tämä takaraja on?

Edit - Vastaan itselleni: 19 kesä 20:45 CET

Joka kierroksellehan tulee uudet vaihdot, ei niitä voi säästellä.

Nyt voi tehä loputtamasti vaihtoi!!! ja pelaajii voi ottaa enemmän kun 2 samasta jengistä, mikä oli lohkovaiheessa!!!! ja nää pelaajat mitkä otat alkaa saamaan pisteitä 19.6 alkaen, eli kun puolivälierät pyörähtää käyntiin!!!!

vitun pödölski ei se tietysti nyt osu kun on mulla kapteenina

mun tiimistä pelanu tähän mennessä öö 4 pelaajaa, niisätkin kuyt vaihdosta.

En tajunu lukea sääntöjä niin tarkkaan että olisin tienny et nyt voi vaihtaa vaikka koko tiimin, siks jätin noita miehiä joukkueeseen ku ajattelin että vain4 vaihtoa saa käyttää :D

mun tiimistä pelanu tähän mennessä öö 4 pelaajaa, niisätkin kuyt vaihdosta.

En tajunu lukea sääntöjä niin tarkkaan että olisin tienny et nyt voi vaihtaa vaikka koko tiimin, siks jätin noita miehiä joukkueeseen ku ajattelin että vain4 vaihtoa saa käyttää :D

No ei niitä meneillään olevalle kierrokselle ole voinut vaihtaa. Pudotuspeleihin saa vaihtaa kaikki pelaajat.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
eiei, mutta kun ajattelin että eui ole järkeä vaihtaa 4 huippua pois jos ei saa vaihtaa ku 4 takas niin sit oon kusessa :) kas näin

Aina kun valitsee kapteenin, niin se ei tee maalia.
Sitten kun se vaihtaa pois, niin se heti tekee maalin. Näin on käynyt nyt kolme kertaa peräkkäin..

1. kierroksella Cristiano Ronaldo kapteenina

seuraavalla kierroksella pois kapteenista , teki maalin 2.lla kierroksella.

2. kierroksella Nihat Kahveci kapteenina

seuraavalla kierroksella pois kapteenista, teki 2 maalia 3:lla kierroksella.

3. kierroksella Klose kapteenina

seuraavalla kierroksella pois kapteenista, teki maalin neljännesvälierässä.

Ei näin. :(

Tästä voi päätellä, että Hollanti menee jatkoon, ja sijoitan rahani siihen ;). On kyllä itselläkin mennyt homma vähän samaan malliin kapteenien kanssa, mutta aika tylsä peli muutenkin.

Voin antaa vinkin että Italia voittaa, koska mun pelaajat on ollut Portugalista,Kroatiasta,Hollannista ja loput Espanjasta. Yksikään joukkue ei oo voittanu puolivälierissä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom