MULTI Fallout New Vegas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sahaaja
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Yhdessä shakissa on noita 308. armor piercingejä reilu 1500 laatikossa. Paljonko DMG tuossa aseessa? Onko kiikaria? mitään erikoista?

Kertalaukaus normikudilla stattien mukaan 65, mutta kun tuo on vielä 95% tarkka päähän 20 metrin päästä vatsissa, ei ole kiikaria eikä mitään mut vakaa ja hyvä ase, iso lipas ja nopea. Saan ite ammuttua vatsissa tolla 7 laukausta niin sillä tippuu yleensä se 5-6 vihua kerralla sit.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mistäköhän helvetistä johtuu että meikäläisellä ps3:lla tää peli näyttää ihan helvetin rumalle, just löin sisään sormet syyhyten ja oli kyllä aika kova kolaus. Siis toi pyöri waretettuna läppärilläkin noin 10x kauniimmin, lieneekö AA:ta edes yhtään. Toi ei siis todellakaan vastaa mitään screenshotteja jota netistä olen tsiikaillut.

Pleikkari kolmosella on huonommat grafiikat kuin xboxilla. Ja kun tuossas pelissä ei ole hienot grafiikat edes PC:llä , saatika xboxilla, niin voin kuvitella mitä kuraa se pleikkarilla on.

Pleikkari kolmosella on huonommat grafiikat kuin xboxilla. Ja kun tuossas pelissä ei ole hienot grafiikat edes PC:llä , saatika xboxilla, niin voin kuvitella mitä kuraa se pleikkarilla on.

Jooh jäis ostamatta jos tietäisin nyt että miltä toi näyttää, ei edes kiinnosta pelata kun on niin ruma. 50e well spent. Vittu ps2 viimesimmät pelit oli komeempia ku tää.

Onneks noi vahemmat ja hyvännäköset pelit saa nykyään 20e pintaan

Jooh jäis ostamatta jos tietäisin nyt että miltä toi näyttää, ei edes kiinnosta pelata kun on niin ruma. 50e well spent. Vittu ps2 viimesimmät pelit oli komeempia ku tää.

Onneks noi vahemmat ja hyvännäköset pelit saa nykyään 20e pintaan

No ei se olekaan pelin idea ja tee tästä jotenkin paskaa.. Oishan se kiva jos tässä olis far cryn grafiikat vielä päälle mutta kakkonenhan on siisti sellaisenaankin ;) Ja grafiikkarunkkausta varten on sitten Halo Reach ja just kaikki Cry engine pelit. Sinäänsähän oli pikku pettymys että samat graffat tyyliin kun kolmosessa, mutta sitten peli tempasi mukaansa.

Voiko noitten piskien kanssa pitää toista matkalaista samaan aikaan seurassa, vai johtuuko tää mun kolmen kopla vaan siitä että otin ton boonen kanssa ton kingsien tehtävän vastaan missä etin tolle koiralle jotain aivoja tms. Jos ei meinaan sen jälkeen onnistu niin mähän jätän ton sidequestin tällä erää tekemässä ja pidän noi molemmat mukana.
Sinällään mietityttää muutenkin onks mulla menny vahingossa joku helponnettu vaikeustaso päälle kun ei ton boonen seurassa oo ees mahollista kuolla kun se listii noita jätkiä ennenkun ehin ite ees tähdätä. Ja muutenkin minkä takia toi seuralainen ei voi kuolla. Menee vaan tajuttomaks ja herää aina uudestaan..

Koskeeko tämä kuolemattomuus kaikkia seuralaisia? Sain nyt ensimmäisenä sen ED-E robotin. En ole uskaltanut pitää sitä mukana kun ajattelin että se kuolee kumminkin heti.

Ja jos pyydän seuralaista odottaan jossain paikassa, niin voinko saada sen jotenkin luokseni muuten kuin vain menemällä sen tykö? Jos vaikka olen eri kaupungissa niin saako sitä millään tuleen sinne?

Kun nyt porukka ei osaa käyttää noita spoiler-tageja, niin mode voisi varmaan lisätä tuohon otsikkoon, että sisältää spoilereita. Vituttaa lukea, kun joka postissa selitetään jotain tehtävien sisällöstä.

Koskeeko tämä kuolemattomuus kaikkia seuralaisia? Sain nyt ensimmäisenä sen ED-E robotin. En ole uskaltanut pitää sitä mukana kun ajattelin että se kuolee kumminkin heti.

Ja jos pyydän seuralaista odottaan jossain paikassa, niin voinko saada sen jotenkin luokseni muuten kuin vain menemällä sen tykö? Jos vaikka olen eri kaupungissa niin saako sitä millään tuleen sinne?

Helpoimmalla selvität ton kun ammut kaverias ja katot kuoleeko se vai meneekö aina vaan tajuttomaksi. Muistaakseni edellisessä falloutissa toi kaveri tuli kimppuun jos sitä alko tulittaa. Nyt ne istuu kädet taskussa ja ottaa iskut vastaan.
Ja mun käsittääkseni sitä ei saa mitenkään kutsuttua. Eikä ilmeisesti jää ees karttaan merkkiä mihin oot jättäny että ton voi ilmeisen helposti hukatakkin jos et jätä merkkiä karttaan? Ja tietääkö joku venaako se siinä mihin sen jättää maailman tappiin asti vai voiko se olla kadonnu kun tulee joskus hakemaan?
Hämää myös kohtalaisen paljon että kuolleeltakaan boonilta ei löydy sitä kivääriä millä se ampuu, vaan pelkästään joku 10mm pistooli vaikkei se ees käytä sellasta:/

Sinällään mietityttää muutenkin onks mulla menny vahingossa joku helponnettu vaikeustaso päälle kun ei ton boonen seurassa oo ees mahollista kuolla kun se listii noita jätkiä ennenkun ehin ite ees tähdätä. Ja muutenkin minkä takia toi seuralainen ei voi kuolla. Menee vaan tajuttomaks ja herää aina uudestaan..
Täytyy ihan lainata itteäni kun huomas kuinka väärässä sitä voi olla.
Eli kovana ncr supportina oon puhumassa tota khanin veljeskuntaa messiin legioonaa vastaan Ja yllätys yllätys yks karttapointti sijaitsee deathclawien pesässä. Mietinkin että joku edellisen falloutin vittumainen vihollinen on puuttunut. Millä helvetillä noita saa tiputettua? Suurin ongelma on ehkä se että niitä tulee joku 10päälle ja joukossa on mm. alpha male ja mother deathclaw. Booni nyt hoitaa puolet ja toi piski vähän hidastaa niitten matkaa mutta ei noita silti ehi tiputtaa kun ite kuolee kerta laakista. Muutenkin tuntuu että mulla ei oo yhtään noista pelin ns.hyvistä aseista. Mistä noita kunnon tykkejä tyyliin gatling gun tai ees minigun löytyy. Sinkoonkin löysin joskus pari panosta mutta muuten ei oo asetta näkyny. Tää on vielä sellanen sidequest mitä ei vaan voi jättää väliin.
Myös tuolla vault 3:ssa tuntuu mahottomalta löytää tota avainta tohon orjahäkkiin mut onneks ens tasonnousussa on lockpick hardiin asti ja saa ton tiirikoitua auki.
just huomasin et kello on 3yöllä ja mä pelaan pleikkaa. Niitä harvoja poikamiehen iloja:rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Snipu on jees deathclawta vastaan, tosin uskaltauduin niitten kimppuun vasta nyt kun oon lvl 22...
Se avain vault 3:ssa on yhellä vartijalla, sillä tais olla 10mm smg, mut tippunee helposti (ellet sitten suoraan varasta sitä)

Täytyy ihan lainata itteäni kun huomas kuinka väärässä sitä voi olla.
Eli kovana ncr supportina oon puhumassa tota khanin veljeskuntaa messiin legioonaa vastaan Ja yllätys yllätys yks karttapointti sijaitsee deathclawien pesässä. Mietinkin että joku edellisen falloutin vittumainen vihollinen on puuttunut. Millä helvetillä noita saa tiputettua? Suurin ongelma on ehkä se että niitä tulee joku 10päälle ja joukossa on mm. alpha male ja mother deathclaw. Booni nyt hoitaa puolet ja toi piski vähän hidastaa niitten matkaa mutta ei noita silti ehi tiputtaa kun ite kuolee kerta laakista. Muutenkin tuntuu että mulla ei oo yhtään noista pelin ns.hyvistä aseista. Mistä noita kunnon tykkejä tyyliin gatling gun tai ees minigun löytyy. Sinkoonkin löysin joskus pari panosta mutta muuten ei oo asetta näkyny. Tää on vielä sellanen sidequest mitä ei vaan voi jättää väliin.
Myös tuolla vault 3:ssa tuntuu mahottomalta löytää tota avainta tohon orjahäkkiin mut onneks ens tasonnousussa on lockpick hardiin asti ja saa ton tiirikoitua auki.
just huomasin et kello on 3yöllä ja mä pelaan pleikkaa. Niitä harvoja poikamiehen iloja:rock:

Mistäs tollasen tehtävän saa, että voi puhua ne toisiaan vastaan?

Kun nyt porukka ei osaa käyttää noita spoiler-tageja, niin mode voisi varmaan lisätä tuohon otsikkoon, että sisältää spoilereita. Vituttaa lukea, kun joka postissa selitetään jotain tehtävien sisällöstä.

Joo, ei oikein pysty tätä ketjua enää seuraamaan, kun oma pelityyli on hieman rauhallisempi, eli pääjuonta etenen hyvin hitaasti ja enemmän keskityn paikkojen tutkimiseen jne.
Olisi parmpi, jos tästä olisi kaksi ketjua, toinen täysin spoilervapaa...

Taisin sitten olla ainut jota tämä peli ei sytytä. Taisin pelata liikaa tuota fallout 3:sta. Tämä bethesda on kyllä mielenkiintoinen firma. Jokaiseen heidän tekeleensä täytyy asentaa parisenkymmentä modia että niitä kehtaa pelata. Modien kautta fallout 3 oli melkein kuin tämä new vegas eli ei tästä irronnut mitään uutta. Pelasin tuossa fallout 3:sen kokeilun jälkeen Oblivionia. Siinä vasta koukuttava peli onkin.

Taisin sitten olla ainut jota tämä peli ei sytytä. Taisin pelata liikaa tuota fallout 3:sta. Tämä bethesda on kyllä mielenkiintoinen firma. Jokaiseen heidän tekeleensä täytyy asentaa parisenkymmentä modia että niitä kehtaa pelata. Modien kautta fallout 3 oli melkein kuin tämä new vegas eli ei tästä irronnut mitään uutta. Pelasin tuossa fallout 3:sen kokeilun jälkeen Oblivionia. Siinä vasta koukuttava peli onkin.

New Vegas ei muakaan innostanut alkuun lainkaan. Peliä pitää pelata vähän enemmän ennenkuin alkaa erot kolmoseen näkyä paremmin.
Tosin, olihan kolmonen FWE ynnämuiden modien kanssa tosiaan jo samantyylinen, mutta kyllä New Vegasissa esim. questit on mun mielestä mielenkiintoisempia. Enemmän tulee vanhat FO:t mieleen.

Mistäs tollasen tehtävän saa, että voi puhua ne toisiaan vastaan?
Meet red rock canyoniin mikä on khanien tukikohta. Sieltä vaan kaivat sitten tolta kakkospomolta tollasen kun oh my papa questin. On vaan vissiin pelin bugisin tehtävä. En oo ihan varma voinko enää suorittaa tota vikaa vaihetta ton bugin takia:/. Ilmotelkaa joku jos on ollu samassa tehtävässä ongelmia.
Niin ja ei sitä death claw pesää oo pakko tossa tehtävässä niistää näköjään muutama vaan mut pakko tonne on jossai vaiheessa palata pistään sileen. Ja noista death claw munista ja käsistä saa aika hyvät hillot.

Mitä tuolta Vault 34 Armoryn aselaatikosta saa? 100 vaatii lock pickiä, eikä enää huvittas takaisin mennä. Sen verran paska paikka oli :D

Eli jos ei mitään erikoista sisältöä laatikolla ole, niin jätän hakematta.

Mitä tuolta Vault 34 Armoryn aselaatikosta saa? 100 vaatii lock pickiä, eikä enää huvittas takaisin mennä. Sen verran paska paikka oli :D

Eli jos ei mitään erikoista sisältöä laatikolla ole, niin jätän hakematta.

Pulse Gun (käytännössä sillä tappaa laakilla kaikki missä on elektroniikkaa) uniikki ase, hommaa jos on tarvetta :)

Nyt jostain tarviaa kyllä kunnon aseen jolla nyt sais vähän enemmän damagee ku jollai vhitun hunting riflellä. Mistä kannattaa käydä nyysimässä tai ostamassa? En oo löytäny vielä mitään mieluista pyssyvä vaan oon meleellä hakannu. :D

Ja siis 18lvl oon.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom