MULTI Fallout New Vegas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sahaaja
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Sierra Madre pilas oman pelikokemuksen ja lopetin pelaamisen siihen. Paskin kenttä missään.

Itekkin tossa ekaa kertaa asentelin viikolla lisärit ja koitin sit tota, onneks tallensin sen bunkkerin ovelle ennenku menin sinne.. Oli kyllä aika kuraa, nyt on sit Honest Hearts testissä, paljon paremman olonen.. Täytyy pelailla varmaa noi kaikki muut läpi.. Paljonkohan noissa lisäreissä on suurinpiirtein pelattavaa?

Sierra Madressa eniten, johtuen osaks myös siitä että se on niin paska että jokainen sekunti tuntuu tunnilta. Old World Blues ja Honest Hearts on mun suosikit.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Itse pelasin tuon Sierra Madre setin Hardcorella, oli siitä "hauska", että ulkona se ilma kulutti healthia. Ei ollut lainkaan ärsyttävää ei...

Sierra Madressa eniten, johtuen osaks myös siitä että se on niin paska että jokainen sekunti tuntuu tunnilta. Old World Blues ja Honest Hearts on mun suosikit.

Mä pelasin sen Sierran Madren ihan suit sait läpi. Siellä on ihan taktiikka miten edetään, eikä se nyt erityisen vaikea ollut. Pelkkä juokseminen päättömästi tekee siellä olon todellakin tukalaksi.

221371_10151374707287673_717669805_o.webp

Mä pelasin sen Sierran Madren ihan suit sait läpi. Siellä on ihan taktiikka miten edetään, eikä se nyt erityisen vaikea ollut. Pelkkä juokseminen päättömästi tekee siellä olon todellakin tukalaksi.

Kyllä tää onnistu Very Hard Tasolla ja Hardcore moodilla. Tosin hahmo oli jo jollain 35+ tasolla ja varovaisesti piti edetä. Ja muutaman kerran kyllä joutu lataan.

Lonesome Road ja varsinkin "Courier's Mile" mesta tuotti vielä enemmän vaikeuksia k.o vaikeustasoilla, mutta kyllä siitäkin selvittiin AMR:n AP ja Explosive kutien kera. Divide:n Deathclaw:n yksikin lyönti tappaa *aina* Very Hard tasolla, vaikka olisi mitkä boostit päällä. Tosin kuolevatkin kyllä AMR:n yhteen Sneak Critical:iin oikeilla ammuksilla.

Piti alkaa uus veto mutta väsähdin jo Goodspringsin hautausmaalle. Varmaan vaikuttaa se että joka paikan, questin ja spawnitkin muistaa ulkoa. :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kyllä tää onnistu Very Hard Tasolla ja Hardcore moodilla. Tosin hahmo oli jo jollain 35+ tasolla ja varovaisesti piti edetä. Ja muutaman kerran kyllä joutu lataan.

Lonesome Road ja varsinkin "Courier's Mile" mesta tuotti vielä enemmän vaikeuksia k.o vaikeustasoilla, mutta kyllä siitäkin selvittiin AMR:n AP ja Explosive kutien kera. Divide:n Deathclaw:n yksikin lyönti tappaa *aina* Very Hard tasolla, vaikka olisi mitkä boostit päällä. Tosin kuolevatkin kyllä AMR:n yhteen Sneak Critical:iin oikeilla ammuksilla.

AMR on kyllä ylivoimaisesti pelin suosikkiase. Käytiimpä taistelu metrin tai 1000 metrin etäisyydellä :D

Siitä asti kun sen sain, oikeastaan muuta käyttänytkään. Joku LMG oli kyllä mukana, muttei sitä tullut käytettyä kuin joidenkin pikku ötököiden listimiseen.

Juu. Gauss Rifle kans hyvä, mutta siinä on jo niin avuton tulinopeus, että varsinkin isommat öttiäslaumat pääsevät herkemmin iholle. Niin ja kun Gauss Rifle lataa joka laukauksen jälkeen, niin täytyy tähdätä aina uudelleen. Ei hyvä.

Eipä montaa asetta tule käytettyä, varmint rifle->hunting rifle->sniper rifle->AMR. Joku 10mm pisla+silencer backupppina tai pikkuötököitä varten. Jokaisella noista kivääreistä tappaa melkein laakista yhtä ja toista. Tietäähän jannut muuten että kun se tähtäin (tai ase jos ampuu lonkalta) heiluu vasemmalle ja oikealle, se pysähtyy siinä keskellä sekunnin murto-osaksi ja silloin esim. hunting rifle on 100% tarkka. ;)

Ite kyllä tykkään roiskia menemään kaikenmoisilla aseilla. Guns ja energy weapons kumpikin sataan. Kaikkein pahimmat ottelut hoidetaan vaan tolla AMR:llä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom