MULTI Fallout New Vegas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sahaaja
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Konsolilla toi on paskamainen jos autosave kyykkää, itse ainakin tallennan sen oikean hardsaven aina kun lopetan pelikerran. Vois varmaan alkaa tekeen sitäkin edes tunnin välein..

Itsekin hakkaan F5:sta koko ajan, ei ole onneksi silti vielä kertaakaan mennyt vituiksi save. Eikä tuo jatkuva quicksave edes auta, kun sehän tallentaa aina sen vanhan päälle. Kannattaa siis noita kunnon tallennuksia tehdä aina vähän väliä.

Zone-sarja -42%
Itsellä aina vähintään 10kpl saveja, joihin talletan vuoron perään. Eipä joudu paljon tekemään uusiksi, jos joku save kosahtaa. Muutaman kerran, kun aikoinaan jossain peleissä kävi se "perkele, tallennus katosi ja 10h eteneminen pelissä siinä samalla" niin oppi mukavasti tuon tallettamisen jalon taidon ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miks helvetissä Brotherhood of steel ampuu meittii kun teen NCR:lle jotain tehtävää "Find the Brotherhood of steel chapter in this area and deal with them"? Vai onko ne siis nyt meikää vastaan ku nuolen NCR:n persettä? Just kävin rikkoo ainaki Legioonalaisten ja Great Khanejen välit eli näiden tehtävien jälkeen kävin hakee tuolta vesivoimalalta NCR tehtävän ja käppäilin tonne BoS alueelle. Eihän noita vastaan nyt pärjää prkl mitenkään ku jengii lappaa puolenkymmentä yhtä vastaan. :(

Mistä saan pieneen mutta mahtavaan alienpyssyyni kuteja??? Muutama alieni vaan chillaili siellä niitten aluksen luona ja niitten kapulta sai aseen ja jonkun verran panoksia..

Saako implantteja sitä mukaan lisää kun leveli nousee vai mitä se tohtori oikein selitti? Jotain se horisi että "mitä enemmän healthia, sitä enemmän saat implantteja?"... ?? :wtf:

Taitaa olla ,että mitä kovempi endurance sitä enemmän implantteja.

Vihdoin sai sniperin käsiin kun löys ton snipperin hökkelimajan. Tiputtelin kokonaisen kylän legioonamiehiä kalliolta. Ei hitto että maistuu hyvältä. Noista legioonalaisten spessukuteista taitaa saada ihan hyvät hillotkin. Nyt vaan harmittaa ettei tuu ikinä vaihdettua legioonalaisten kanssa sanaakaan kun vähän heikohko status niitten kesken.
En tiiä onko bugi mutta mulla on menny pari questia läpi ilman että oon tehny mitään. Ja on varmasti sellasia etten oo vahingossa tossa seikkailtua tullu niitä pyydettyjä asioita tehneeksi mutta sitten kun saa ton questin niin siihen tulee samantien että palaa takasin sinne missä jo oon ja sano että homma on hoidettu.

Konsolimiehet ei osaa savettaa ;D Ne taidot opitaan puucellä pelatessa!

edit, nimenomaan eri slottiin tallentaminen.

Yleensä konsolipelit tosiaan savettaa vähänväliä itse itseään joten koko tallentelua ei tarvitse ylipäätään edes miettiä. Bethesodan peleissä (ainakin Fallout / Elder Scrolls) se tilttailun ja kaatuilun / bugailun riski tosin on niin suuri ,että tuota typerää savettelua on tehtävä kokoajan.

Caesar ja kumppanit sai pataan.

Vitutti niin vitusti sen keessarin vittuilut ja isottelut ja pokkaroinnit, että päätin lahtaa koko porukan siellä pääleirissä. Ei olekaan ihan simppeli homma, ne tulee kaikki lössillä päälle kun sinne telttaan menee. No kävin antimatskulla pamauttamassa yhden laakin keessariin ja sitten teltasta ulos pakoon niin maan vitusti. Ekasta portista ulos, niin se koko lössi jäi sinne portin toiselle puolelle isottelemaan. Heittelin rauhassa rööki suussa fragi granuja sinne jonkun 20 ja kävin tyhjentämässä taskut. Helppo nakki. Nyt alkaa vain vähenemään porukka kartalla kun olen tappanut about kaikki. Olen bos-miehiä, niitä puolustan viimeiseen saakka. Kävin tappamassa Housenkin ja sen homo-Victorin, vitutti sen ääni alusta saakka. "Hey pardner, FUCK YOU!!!!"

Vitutti niin vitusti sen keessarin vittuilut ja isottelut ja pokkaroinnit, että päätin lahtaa koko porukan siellä pääleirissä. Ei olekaan ihan simppeli homma, ne tulee kaikki lössillä päälle kun sinne telttaan menee. No kävin antimatskulla pamauttamassa yhden laakin keessariin ja sitten teltasta ulos pakoon niin maan vitusti. Ekasta portista ulos, niin se koko lössi jäi sinne portin toiselle puolelle isottelemaan. Heittelin rauhassa rööki suussa fragi granuja sinne jonkun 20 ja kävin tyhjentämässä taskut. Helppo nakki. Nyt alkaa vain vähenemään porukka kartalla kun olen tappanut about kaikki. Olen bos-miehiä, niitä puolustan viimeiseen saakka. Kävin tappamassa Housenkin ja sen homo-Victorin, vitutti sen ääni alusta saakka. "Hey pardner, FUCK YOU!!!!"

Ite hoitelin koko leirin tyhjäksi sneak + silenced sniper riflella. Sitten Ceasarin telttaan sisään stealth-boy päällä ja headshotteja napsimaan. Jantterit vaa pörrää ympyrää siinä kun eivät nää meitsiä, niin ei muutaku kiisselit seinille.

Upeita bugeja kyllä..
BoS tehtävä jossa pitää tietokoneelta poistaa kolme virusta: Ekan viruksen spottasin, hoidin sen ja lähin seuraavaa ettimään. Ei löytynyt, ei koskaan, tallennus kusahti siihen koska halusin tämän toisen sällin elderiks sinne. No eikun parin tunnin takaa entinen tallennus. Toinen oli Novacissa jossa Boonelle pitää ettiä syntipukki sen naikkosen kohtalosta. Toista kertaa pelatessani siis tiedän että se oli tämä naispuolinen kaupanpitäjä. Noh nyysin tältä tallelokeron avaimen ja kävin hakemassa sen kuitin sieltä ja menin Boonelle, niin tää sanooki jotaki "So, how did you know" Vittu sitä muijaa en ollu edes kerenny viemään sinne dinosauruksen eteen jotta se lahtais sen :D Vedin siihen speechillä sitten uskottavat tarinat ja tää makso ja anto barettinsa. Sen jälkeen näin parhaaksi käydä lahtaamassa tää kaupanpitäjä muija. Ammuin päähän niin tulipa teksti "YOU GAINED KARMA":hyvä: Kieltämättä repeilin. Ja jostain kumman syystä Boone tähystää 24/7 siellä vartiopaikalla ja Manny hakkaa tattiaan hotellihuoneessaan. Ekalla läpipeluukerralla ei ollu mitään tämmöstä mutta kaikki tulee nyt sitten :dance:

Oikein! :D Sama plääni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom