MULTI Fallout New Vegas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sahaaja
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Perhana, että Deathclawit on kovia kavereita, ei meinaa millään saada hengiltä :D Pelaan hardcore/normal vaikeustasolla ja ihan normi deathclawin saa joskus tuurilla tapettua, niitä Quarry Junctionin kovempia ötököitä ei vielä millään...

No, Fallout 3:ssa olivatkin liian helppoja tapettavia, aiempien pelien Deathclaweihin verrattuna, eli hyvä tämä vaan on, tuo lisää haastetta :D

Perhana, että Deathclawit on kovia kavereita, ei meinaa millään saada hengiltä :D Pelaan hardcore/normal vaikeustasolla ja ihan normi deathclawin saa joskus tuurilla tapettua, niitä Quarry Junctionin kovempia ötököitä ei vielä millään...

No, Fallout 3:ssa olivatkin liian helppoja tapettavia, aiempien pelien Deathclaweihin verrattuna, eli hyvä tämä vaan on, tuo lisää haastetta :D

Deathclawit ovat snipun kanssa vitun helppoja. Oma henkilökohtainen suosikki Anti Materiel Rifle (Damage +110 / laaki + sneak damaget + psychot + criticalit+ Hollow Pointit / Armor Piercingit yms = vitullista tuhoa) on ehkä paras noitakin vastaan. Vähän etäisyyttä (nuohan näkee vaikka miten kaukaa), kyykkyyn ja eikun napsuttelemaan. Lähes joka kerralla putoaa laakista.

En ole jaksanut käyttää enää muita kuin hollow pointteja ja armor piercing panoksia kaikissa aseissa. Raul joka kulkee mukana, pitää yllään hyviä armoreja ja kantaa CZ57 Avenger - minigunia (DPS 335 + panoksien ja perkkien edut = muusia tulee). On muuten helppo mennä mihin vain porukkaan niittämään tuolla yhdistelmällä :D Meikä lätskyttelee AMR:llä vihut silpuksi ja ne jotka pääsevät lähelle, Raul muussaa ne Avengerilla :D

Alussa tuli ostettua kaikki stimpakit jotka löysin, nyt stimpakkeja 140 ja superstimpakkeja 70. Kannattaa siis hankkia se sub-dermal skin tjsp, sieltä implanteista.

Itse löysin harhaillessani tuon ufon, jonka asukeilta sai Alien Blasterin. Sillä hoiti kaikki Deathclawit turhankin helpolla.

Jaha yöllä meni peli läpi lvl 30 paukku vähän ennen kuin lopputekstit lävähti naamariin. Mainio peli, taas kävi kuitenkin niin että action boy suuntaisesti specattu hahmo kasvoi liian vahvaksi ja lopputaistelu oli lähinnä muodollisuus kun pelistä ei löydy vihollista joka kestäisi yhdistelmää vats+7 ammusta naamaan This machinesta.

Kunhan itse pelaan tuon läpi niin ajattelin ruveta tekemään ihan erilaista ukkoa. Joko sellaista joka on taitava käsistään (en ole tehnyt yhtäkään itemiä/asetta , enkä ole korjannut vielä mitään itse) tai sitten sellaisen kunnon mulkun joka tappaa kaikki.
Energy weapons on 16 nyt :lol2: En tykännyt kolmosessakaan noista energiavehkeistä, eikä nappaa tässäkään.

Mulla ei vielä mitään kovin hyviä aseita ole ja jollain hunting riflellä ei paljon kovia örkkejä tiputella :D
Etenen muutenkin aika hitaasti, vaikka ukko on "jo" level 15 niin en ole edes käynyt vielä varsinaisessa New Vegasissa :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noi deathclawit on helppo listiä Antimateriel riflellä ja niillä incendiary tuliammuksilla :D Vitun siistiä losauttaa jostain kilsan päästä kyykystä niitä ja nähdä kun ne lähtee juoksemaan kohti liekeissä, tuupertuen sitten matkalle. Jos nyt ylipäänsä selviävät siis itse laakista :D Pitä vielä saada toi power armor koulutus et vois pitää kunnon armoria, mut vittu kun en keksi miten sen saa. Ehkä pitäs löytää sille yhelle BOS horolle se ase et sais jotain, mut en oo viel löytäny. Saakos ton avenger minigunin muuten itelle, se orkkis on ihan paska. Kakkosessahan oli Vindicator ja Avenger minigun <3

Zone-sarja -42%
Onkos kukaan muu löytäny niitä mothership zetan ufoja? Olivat pojat tehneet pakkolaskun wastelandiin. Alkovat heti tulittamaan :(

Se niitten alien blaster tuliluikku on nimittäin ihan jees

Missäpäin se alus on? Vai onko tuota edes Xboxilla?

Pitäisi olla, sen tosin löytää vain jos on wild wasteland trait. Lähe stripiltä luoteeseen. Löydät maatilan nimeltä horowitz farmstead, siitä vähän vielä etiäpäin niin pitäis tulla sellanen "wtf-ilmiö" ja sun pitäis nähä 3 alienia rieuhumassa. Mutta jos et omista tota perkkiä niin sieltä saa gauss riflen, jonkun upgradetun version.
Ja jos olen oikeassa niin ainoa tapa saada power-armor koulutus on liittyä brotherhoodiin, tai teilaan ncr:rän heavy weapons trooperin, saat sen vanhemman power armorin ,joka ei vaadi koulutusta.

Sama laser-ase on iteltäkin hukassa ja olis kiva saada se armor-koulutus.

On muuten pikkainen kyrpänaama se legioonalaisten bossi, sitä ei voi olla ampumatta naamaan kun se lesoo haarniskallaan. No nyt on Veronicalla komia kypärä :D

Scorpions Guldista löytyy kyseinen ase, siinä kiven päällä / lähistöllä. Brotherhoodilla puhu stantonille, se sen aseen hävitti.

Äärimmäisen hyödyllinen sivusto:
[video]http://fallout.wikia.com/wiki/Portal:Fallout:_New_Vegas[/video]

http://www.gamesradar.com/pc/fallou.../a-20101026112533858029/g-2009050816320911075

Nyt tiedän mitä teen tänä iltana.
smoker.gif

smokeeee0ce.gif

Mikä vitun bugi nyt tuli, jää tää mun heppu vaan kävelee eikä auta mikään buttoni tohon. Ei siis pysty juoksemaan ollenkaan. Capslockia ja Q:ta olen rämpännyt molempia vaan ei auta, mikä avuksi?

Eikä ole liikaa tavaraa selässäkää.. 220/260...

Mikä vitun bugi nyt tuli, jää tää mun heppu vaan kävelee eikä auta mikään buttoni tohon. Ei siis pysty juoksemaan ollenkaan. Capslockia ja Q:ta olen rämpännyt molempia vaan ei auta, mikä avuksi?

Eikä ole liikaa tavaraa selässäkää.. 220/260...

Jalka poikki?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom