MULTI Fallout New Vegas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sahaaja
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
PC:llä pystyy komentokonsolilla porttaamaan minkä vaan npc:n luokse, konsolipuolella voi olla vähän hiljaista tuon löytämisen kanssa (välillä kuulemma jumittavat samalla tavalla kuin Oblivionissa ja FO3:ssa). Voit tietty kokeilla käydä kattomassa paikkoja joita olet äskettäin kolunnut läpi.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hmm pitäis saada selville sen äijän ID jotta vois käyttää tota komentokonsolia...

Niin ja sitten eräs bugi: Olin vihattu Caesarin Legioonan parissa ja Vegas stripillä tultiin sanomaan, että pahat teot on unohdettu ja pitää käydä puhumassa Caesarille. Pip-boy näyttää että olen neutraali Caesarin legioonalle, mutta silti ampuvat heti kun näkevät.

Hmm pitäis saada selville sen äijän ID jotta vois käyttää tota komentokonsolia...

Niin ja sitten eräs bugi: Olin vihattu Caesarin Legioonan parissa ja Vegas stripillä tultiin sanomaan, että pahat teot on unohdettu ja pitää käydä puhumassa Caesarille. Pip-boy näyttää että olen neutraali Caesarin legioonalle, mutta silti ampuvat heti kun näkevät.

Minkälainen armor päällä? Factionit ampuvat surutta, jos on heidän vihulaisten kamat päällä.

Harmittavan vähän supermutantteja pelissä kuitenkin. Fallout 3:ssa niitä oli sopivasti.
Ne oranssisiipiset liitelijät laumoissa on ainakin pelin alussa ihan saatanan vaikeita, eivät kuole saatana millään ja tappavat nopeasti.

Joo ne cazadorit on vehkeestä.. Lieskarilla ne saa parhaiten hengiltä, sillon kyllä sohasee helposti kaveriakin..Ja tappavat laakista etenkin sen rex runkkarin mistä ei oo muutenkaan hyötyä.. Jossain vuoristossa noita on ja siellä kun seikkailee niin tulee vähän väliä että nyt on kaveri kanveesissa.. Kyllä ne tolla 50. kaliiperisella kuolee, ja snipulla mutta perseestä ovat.. Vähemmän tässä noita encountereita tosin on kun kolmosessa..

Yhestä vuoriston luolista löytyy noitten luola ja siellä on tommonen legendary cassadore. Aika kehveli oli tappaa

Missä mikä nimi, haluan käydä niistää, mun mielestä noi on just kivoja kun on vähän vaikeustasoa, nyt tuntuu muuten että kaikki kuolee kuin vettä vaan. Light machinegun, riot shotgun ja that gun aseina mennään.

Missä mikä nimi, haluan käydä niistää, mun mielestä noi on just kivoja kun on vähän vaikeustasoa, nyt tuntuu muuten että kaikki kuolee kuin vettä vaan. Light machinegun, riot shotgun ja that gun aseina mennään.

Käyppäs japi tuolla nuclear test sitella pyörähtämässä, siitä käppäilet itään niin löytyy crashed vertibird, kivoja robotteja ja zombeja vastassa. Iteltä kuoli boone ja ed-e matkalla. En pärjänny edes hunting shotgunilla missä oli magnum ammot tai light machine gunilla.

On muuten aivan helvetin hyvä ja koukuttava peli, mutta vähä kummastuttaa, että vaikka oon tehny jo miljoona side questia ja oon jo lvl21, en oo siltikään löytäny ku ehkä 1/2 tai 1/3 kaikista kartan mestoista.. yhtään super mutanttia tai BoS tyyppiä ei oo näkyny, kaikki "parhaat" aseet on jääny näkemättä/löytämättä/kokematta (oon paiskonu menee perus aseilla jne.) ja nyt meenki jo vissii vikoissa tehtävissä (main quest -tehtävissä). Vai oonko mä vaan niin huono tutkimaan ja perehtymään pelin syvimpiin olemuksiin ja kimuranttisimpiin mahdollisuuksiin? :jahas:

Mietityttää myös toi Yes Man -juttu. Kannattaako muute ollenkaan tehdä noita 'yes man' -tehtäviä ja ottaa valta itselleen, mitä siitä seuraa? Loppuuks peli siihe, pystyykö enää tehdä tehtäviä NCR:lle tai Legionille? Tai kellekään muulle?

Jos joku on pelannut pelin jo läpi, niin paljonko suunnilleen meni aikaa ja mille levelille pääsit. Tiedän että riippunee siitä kuinka paljon teke sivutehtäviä yms, mutta antakaa joku vastaus :P

Ja mistä niitä supermutantteja löytyy?? tahdon annihiloida mutantteja, räjäytellä mokomia verimössöksi pitkin seiniä, kjäh kjäh :hyvä:

Tein ihan simona sivu tehtäviä, level 30 saavutettu eli max. Kaikilla factioneilla on vika tehtävä johon peli päättyy. Meni aikaa 45 tuntia. Bos tyyppejä löytyyy hidden valleystä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Käyppäs japi tuolla nuclear test sitella pyörähtämässä, siitä käppäilet itään niin löytyy crashed vertibird, kivoja robotteja ja zombeja vastassa. Iteltä kuoli boone ja ed-e matkalla. En pärjänny edes hunting shotgunilla missä oli magnum ammot tai light machine gunilla.

Ei näy kartas tota nuclear test sitee, en oo ottanu sitä reveal all, mulla on kaikki mahdolliset vats ja action point skillssit otettuna, jollain ysimillisella ehin ampua vatsissa 8-9 kertaa ja light machinella 5 kertaa.. ja tottakai jos joku kuolee saan apta takas.. käyn kokeilee tota mestaa kuhan löydän, anna ees suuntima :D

Ei näy kartas tota nuclear test sitee, en oo ottanu sitä reveal all, mulla on kaikki mahdolliset vats ja action point skillssit otettuna, jollain ysimillisella ehin ampua vatsissa 8-9 kertaa ja light machinella 5 kertaa.. ja tottakai jos joku kuolee saan apta takas.. käyn kokeilee tota mestaa kuhan löydän, anna ees suuntima :D

Kartassa ihan alhaalla, melko keskellä. Ja koska osaan välillä sokeltaa suomea, josta ei ota kukaan selvää niin kuvan kera neuvotaa.
http://fallout.wikia.com/wiki/File:Old_Nuclear_Test_Site_loc.png
Tuolta saa muuten ihan vitun kovan tykin.

Mutta siistein ase on kyllä mysterious stranger magnum 44. Kun vedät aseen kotelosta niin kuuluu se mysteroius stranger tunnari :D

Tein ihan simona sivu tehtäviä, level 30 saavutettu eli max. Kaikilla factioneilla on vika tehtävä johon peli päättyy. Meni aikaa 45 tuntia. Bos tyyppejä löytyyy hidden valleystä.

Ok, kiitti tiedost, pitääpä alkaakin tosissaan tutkimaan paikkoja ja tehdä paljon sivutehtäviä.

Huoh, 25h pelattu, peli kaatu -> save file corruptoitu ja sitä seuraava save jumittaa boksin = Otettiin takapakkia sitten 5h.

Zone-sarja -42%
Kartassa ihan alhaalla, melko keskellä. Ja koska osaan välillä sokeltaa suomea, josta ei ota kukaan selvää niin kuvan kera neuvotaa.
http://fallout.wikia.com/wiki/File:Old_Nuclear_Test_Site_loc.png
Tuolta saa muuten ihan vitun kovan tykin.

Mutta siistein ase on kyllä mysterious stranger magnum 44. Kun vedät aseen kotelosta niin kuuluu se mysteroius stranger tunnari :D

Menin sinne ihan innoissaan, olihan se iso taistelu niiden robojen kanssa mutta tiesin etten turhaan kuljeta mukanani kymmentä pulse grenadee, ja niihinhän ne hyyty, komee tykki kyllä

Mikähän helkkari kun nyt yhen äkin monen tunnin ongelmattoman pelaamisen jälkeen rupes kaatuilemaa peli ihan jatkuvaan? Mitään ongelmia ei ole pelissä ollut, kuin kerran Khanien baseen käppäilessä jumituin vuoren seinämään kiinni enkä päässyt irti...

Yksi tyhmä kysymys. Miten ihmeessä mä saan niitä ostettuja pelikortteja käyttöön Caravan pelissä? Mulla aina vaan käytössä se pelkkä default pakka, vaikka olen jo ison nipun ostanut lisäkortteja...

Juu ne kortit vähän jumii - tiputa ne johonkin laatikkoon / anna kumppanille, sulje valikko, aukaise uudestaan ja ota kortit takas. Jostain syystä ostettaessa ne ei siirry siihen pääpakkaan vaan menee erillisinä kortteina inventoryyn. Caravan on kyllä yksi parhaita minipelejä kunhan vaan jaksaa opetella säännöt.

Juu ne kortit vähän jumii - tiputa ne johonkin laatikkoon / anna kumppanille, sulje valikko, aukaise uudestaan ja ota kortit takas. Jostain syystä ostettaessa ne ei siirry siihen pääpakkaan vaan menee erillisinä kortteina inventoryyn. Caravan on kyllä yksi parhaita minipelejä kunhan vaan jaksaa opetella säännöt.

Kiitos! On kyllä loistava minipeli ja jos on laiska opettelemaan sääntöjä niinkuin minä, niin tuolta löytyy apuja:
http://www.strengthgamer.com/Fallout_New_Vegas_Super_Gui.html

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom