On muuten aivan helvetin hyvä ja koukuttava peli, mutta vähä kummastuttaa, että vaikka oon tehny jo miljoona side questia ja oon jo lvl21, en oo siltikään löytäny ku ehkä 1/2 tai 1/3 kaikista kartan mestoista.. yhtään super mutanttia tai BoS tyyppiä ei oo näkyny, kaikki "parhaat" aseet on jääny näkemättä/löytämättä/kokematta (oon paiskonu menee perus aseilla jne.) ja nyt meenki jo vissii vikoissa tehtävissä (main quest -tehtävissä). Vai oonko mä vaan niin huono tutkimaan ja perehtymään pelin syvimpiin olemuksiin ja kimuranttisimpiin mahdollisuuksiin? :jahas:
Mietityttää myös toi Yes Man -juttu. Kannattaako muute ollenkaan tehdä noita 'yes man' -tehtäviä ja ottaa valta itselleen, mitä siitä seuraa? Loppuuks peli siihe, pystyykö enää tehdä tehtäviä NCR:lle tai Legionille? Tai kellekään muulle?
Jos joku on pelannut pelin jo läpi, niin paljonko suunnilleen meni aikaa ja mille levelille pääsit. Tiedän että riippunee siitä kuinka paljon teke sivutehtäviä yms, mutta antakaa joku vastaus :P
Ja mistä niitä supermutantteja löytyy?? tahdon annihiloida mutantteja, räjäytellä mokomia verimössöksi pitkin seiniä, kjäh kjäh :hyvä: